Przesunięty przez: Kaszubski
19 Marzec 2016, 13:33
Problem z wydechem
Autor Wiadomość
 klimas79


Informacje
pomorskie

Wiek: 45
Dołączył: 01 Kwi 2013
Posty: 2
Skąd: Gdynia
Wysłany: 1 Kwiecień 2013, 12:16   

Witam wszystkich. Jestem Klimas i jest to mój pierwszy wpis. Nie wiem czy to dobre miejsce na przedstawianie się. Oglądałem zdjęcia waszych cors i ich remontów. Pozwoliłem sobie skopiować jedno z nich bo mam problem ze śrubą od obejmy wydechu, która na wybojach uderza w belkę dokładnie nie wiem jak ona się nazywa bo nie jestem mechanikiem. Czy jest to kwestia zużytych amortyzatorów?
A tak pozatym to miałem w sobotę niezłego dzwona :ojj: Jutro zrobię parę zdjęć i postaram się je tutaj umieścić bo nie wiem czy jest sens to naprawiać. Chociaż wolałbym to tanio jakoś sam zrobić, ponieważ trochę włożyliśmy kasiory w naszą poczciwą corsinę (cały układ hamulcowy przód i tył, nowy wydech, jakiś rok temu uszczelka pod głowicą...) Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję. Jak mam założyć nowy temat w innym miejscu to powiedzcie bo jestem na razie trochę czeski. Pozdrawiam

PS. Nie mogę dorzucić zdjęcia. Chodzi mi o tą śrubę z 4 zdjęcia z postu Zyzia.
 
 
     
 Zyzio
Zasłużeni
LukBud ajm jór fader


Informacje
slaskie

LPG: Tak
Imię: Krzysiek
Pomógł: 12 razy
Wiek: 42
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 431
Skąd: Mikołów
Wysłany: 1 Kwiecień 2013, 13:54   
   Moje auto: VW Golf 4


Przeniosłem Twój temat i napisałem Ci wiadomość jak zakładać tematy w odpowiednich działach.Zależy jak mocny był dzwon i czy coś się nie poprzesuwało.Umieść zdjęcia i zobaczymy co da się zrobić.
Domyślam się że chodzi o obejmę która trzyma łączenie 2tłumika z 3.
http://i582.photobucket.c...zpsec4f782a.jpg
 
 
     
 Milion
elektronik


Informacje
malopolskie

LPG: Nie
Klub: Astra Club
Imię: Emil
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 546
Skąd: Mrągowo/KRAKÓW
Wysłany: 1 Kwiecień 2013, 18:18   
   Moje auto: AG Z14XEP