LPG: Nie
Imię: Damian Pomógł: 27 razy Wiek: 32 Dołączył: 25 Mar 2009 Posty: 870 Skąd: Pszczyna
Wysłany: 12 Maj 2013, 15:17
Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG
Corsy mają 2 rodzaje włączników Termo w chłodnicy..
Nie wiem od czego zależą ( przypuszczam że od roku Wypuszczenia) ale wiem ze jeden włącza wentylator przy +- 102 stopniach a Drugi w przedziale 94-98
czyli temperaturą się już nie przejmować a tak z innej beczki wie ktoś ile kosztuje robocizna za wymianę sprężyn z przodu? bo jebły mi sie ostatnio dwie
1.2 używanie słów ogólnie przyjętych za niecenzuralne - Za To możesz dostać Nawet Bana Dziś Tylko Upomnienie bo wiele forów od Tego Odeszło i Bluzgają ale Na przyszłość Uwaga !!
A Ponadto Nie mieszaj Tematów
Ostatnio zmieniony przez DAMIAN1991 13 Maj 2013, 16:20, w całości zmieniany 1 raz
LPG: Nie
Imię: Marek
Wiek: 40 Dołączył: 22 Maj 2013 Posty: 2 Skąd: Gorzów
Wysłany: 22 Maj 2013, 09:10
Moje auto: Opel Corsa B 1.4i 16V
Ci co mówią, że to jest naturalne i normalne, że temp. w ciągu 5-10 minut podchodzi do 100 stopni podczas stania w korku, moim zdaniem są w błędzie. Bo mnie właśnie dopadł ten problem. Jestem użytkownikiem swojej Corsy B 1.4i 16v około 4 lat. I przez 3 lata z temperaturą nie miałem żadnych problemów. Mimo stania w długich korkach nigdy temp nie przekraczała mi 91 stopni, nigdy nie załączał się jakiś wiatrak. Dopiero w tamtym roku pod koniec lata pojawił się ten problem(skojarzyłem, że problem jest od czasu gdy kiedyś zapaliła mi się kontrolka silnika). Wystarczy od 5-10 minut stania w korku żeby temp wzrosła do 100 stopni, słyszę, że załącza się wentylator mimo to temp utrzymuje się na swoim poziomie wysokim poziomie 100 stopni, dopiero podczas jazdy temp. spada... byłem u mechanika, stwierdził, że wszystko jest ok, bo wentylator się załącza i twierdzi, że to jest normalne, ale do cholery przez 3 lata jeżdżenia nigdy temp. nie przekroczyła nawet 91 stopni w korkach. Tą zimę jakoś przeżyłem, bo temp. otoczenia była niska, ale teraz w ciepłe dni silnik grzeje się szybciej i boje się żeby na mieście nic się nie stało mojej corsie. Mój kolega w swojej Corsie B nie ma takiego problemu.
A czy płyn chłodniczy ma duże znaczenie podczas chłodzenia? mam już go ponad 3 lata i nie zostawał wymieniany ani dolewany, bo trzyma poziom (zmienił tylko kolor z różowego na niebieski)
nie wiem gdzie jest umieszczony czujnik ktory pokazuje temp, nie mam na mysli włącznika temperatury. W każdym bądź razie zastanawia mnie czemu niektórzy przy rozgrzanym silniku mają 91 stopni a ja i znajomi mają 95
właśnie chodzi o to, że włącznik mam nowy i załącza sie według wskaźnika przy 102 stopniach a normalna temperatura pracy silnika to 95 stopni. U innych normalna temperatura pracy to 91 stopni. Zakładając że wskaźnik zawyża o 4 stopnie to by sie zgadzało że silnik pracuje przy 91 stopniach a włącznik załącza sie przy 98
holden [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 25 Maj 2013, 21:25
a może ktoś bawił się zegarami w twojej corsie i przestawił skazówkę temperatury w ten sposób że wskazuje temperaturę zawyżoną o 4 stopnie
tego nie ogarniam, mam ją od 4 miesięcy. Musiałbym mieć czujnik najlepiej podczerwieni i sprawdzić jaka jest temp silnika i porównać ze wskazaniem wskaźnika. Tylko od razu rodzi sie pytanie w jakiej częsci silnika mierzyć temperature ( czy rozkład temperatury jest taki sam dla całego silnika)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum