Przesunięty przez: Kaszubski
28 Luty 2016, 11:24
uklad hamulcowy
Autor Wiadomość
 luku14


Informacje
Wiek: 31
Dołączył: 21 Sty 2013
Posty: 1
Skąd: Zabrze
  Wysłany: 21 Styczeń 2013, 22:15   uklad hamulcowy

Witam Was wszystkich. Jestem nowicjuszem odnosnie spraw zwiazanych z autem i mam problem. Otóż jestem posiadaczem corsy b i pedał hamulca nagle stał się lużny i "wchodzi" w podłogę. Jest tak jak silnik jest odpalony i rowniez zgaszony. Sprawdzalem czy nie uciekl mi plyn hamulcowy,ale jest ok (jego poziom sie nie zmienil) Mozecie powiedziec mi co to moze byc i jak ktos sie orientuje ile to moze kosztowac? Z gory dziekuje
 
 
     
 DAMIAN1991
Demon is always in memory



Informacje
slaskie

LPG: Nie
Imię: Damian
Pomógł: 27 razy
Wiek: 32
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 870
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 22 Styczeń 2013, 09:18   
   Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG


Hmm Bardzo dziwna sprawa... Zastanawiam się osobiście nad dwoma powodami SerwoPompa, albo Cylinderek Hamulcowy( Miałem podobny problem tyle ze ja potrafiłem "napompować" pedał )

A Powiedz mi jakieś hamulce są czy po prostu naciskasz a hebli dalej nie ma ??
 
 
     
 Yogi97037



Informacje
mazowieckie

LPG: Nie
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Wrz 2012
Posty: 197
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Ostrzeżenia: ( 2/3 )
Wysłany: 22 Styczeń 2013, 11:23   

Ja mam teraz to samo u siebie w corsie i będę to robił stawiam na cylinderek nawet na diagnostyce jeden obwód był słabszy poza tym ze 3-4 miechy temu wymieniałem łożyska z tyłu i zauważyłem że jest jeden cylinderek trochę zapocony ale heble były płyn nie ubywał dziwne zjawisko jak dla mnie no ale dałem spokój. Ostatnio stało się tak że hamulce zaczynają działać dopiero jak pedał dojdzie już do końca a ja jeszcze trochę docisnę więc muszę to zrobić myślę że w piątek się za to wezmę więc ewentualnie mogę napisać czy to pomogło tylko zaznaczam że u mnie jest taka różnica że na zgaszonym silniku pedał można napompować
 
 
     
 jedras21xxx


Informacje