Wysłany: 13 Styczeń 2013, 19:12 odczytanie bledów corsa b
witam zczytałem błędy zwierajac AiB i wyszło 12 więc wszystko ok ale mam pytanko czy jadąc na podłączenie do komputera mogą pojawic sie jakies błędy autko duzo pali mam na mysli sonde lambda lub czujnik temp ecu a wciemno niechce wymieniac.pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez adam1.2 14 Styczeń 2013, 11:12, w całości zmieniany 2 razy
Brak gazu spalanie 11 litrów na 100km co prawda nie robię dużo km bo do pracy mam 5km w jedną strone spowrotem okolo 10km bo jeszcze przedszkole zaliczam wiec 15km dziennie.Dziś wymieniłem przewody,swiece oraz termostat bo jak popadało to sie troszke dławil.Ciagle czuć spaliny z tłumnika czy zrobie 5km czy 150km z łlumnika dymi na biało nie ubywa wody ani oleju,
Ostatnio zmieniony przez adam1.2 14 Styczeń 2013, 11:14, w całości zmieniany 3 razy
Co do silnika to niewiem jaki ma symbol napewno poj 1.2 8 zaworów na mono wtrysku ma cewkę,map sensor moze to pomoże wam koledzy okreslić typ mojego silnika.Co do sondy wyjdzie na kompie skoro nie wybłyskalo błedu 44 lub 45 czy wymieniać w ciemno.
Cały układ wydechowy nowy bosal kat wycięty.
Ostatnio zmieniony przez adam1.2 14 Styczeń 2013, 11:16, w całości zmieniany 3 razy
Witam byłem na komputerze pojawił się błąd
-czujnik spalanie stukowego poza zakresem
po skasowaniu błedu już się nie pojawił.
Czy czujnik spalania stukowego może mieć wpływ na spalanie.
LPG: Nie
Klub: Astra Club
Imię: Emil Pomógł: 21 razy Dołączył: 20 Sie 2011 Posty: 546 Skąd: Mrągowo/KRAKÓW
Wysłany: 14 Styczeń 2013, 19:48
Moje auto: AG Z14XEP
na podstawie sygnałów z czujnika spalania stukowego (o ile do takiego dojdzie) ECU opóźnia zapłon. A z tego co doczytałem to opóźnienie zapłonu jak najbardziej ma wpływ na spalanie
LPG: Tak
Klub: Astra Club Pomógł: 29 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Maj 2008 Posty: 993 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 15 Styczeń 2013, 08:28
Moje auto: ASTRA G
Sprawdź czy czujnik jest przykręcony - mógł się poluzować i oszukuje. To piezoelektryk to musi być dokręcony z odpowiednią siłą. Bardzo rzadko się psują.
Ok dziś sprawdze gdzie go szukać,jeśli faktycznie opóżnia zapłon czy nie dymił by na czarno lub strzelał w tłumnik.Podejrzewałem także mapsensor ale odpala na strzała trzyma obroty napiecie zasilania 5v podczas pracy wachało sie na sygnale od 1,4v do 2,5v w zaleznośći od obrotów.
[ Dodano: 17 Styczeń 2013, 10:58 ]
Nie widze czujnika spalania stukowego ma on wtyczke na 4-przewody bo takową znalazłem i kabel idzie gdzieś pod kolektor sący.pozdro
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum