Przesunięty przez: Kaszubski
10 Lipiec 2016, 16:59
dużo szlamu pod korkiem wlewu oleju
Autor Wiadomość
 darx1204



Informacje
LPG: Tak
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 136
Skąd: Lędziny
Wysłany: 7 Grudzień 2012, 23:37   

hmm... Ciężko stwierdzić ja po dystansie 8km mam dokładnie 91 stopni spróbuj może odpalić auto zostawić na postoju do momentu włączenia się wiatraka chłodnicy i potem ruszyć jeśli temp. spadnie s powrotem do 80 stopni lub mniej to termostat do wymiany zawsze się można spotkać i zobaczyć co mu dolega, daleko nie ma:) Lędziny Sosnowiec kawałeczek drogi:D
 
 
     
 pankamyk



Informacje
LPG: Nie
Wiek: 39
Dołączył: 03 Gru 2012
Posty: 30
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 17 Grudzień 2012, 21:47   

dołączam foto silnika i ponawiam jedno wcześniejsze pytanie: czy to nieregularne uszczelnienie wokół jest normalne w tym modelu silnika? czy to możliwe, że poprzedni właściciel coś robił na własną rękę? ile to może mieć wspólnego ze szlamem w tytule tego wątku. Załącznik tu: https://www.dropbox.com/s...0%20%281%29.jpg
 
 
     
 Elosia



Informacje
Klub: Vectra Klub Polska
Imię: Elosia
Pomogła: 1 raz
Wiek: 46
Dołączyła: 16 Wrz 2012
Posty: 9
Skąd: Zabrze
Wysłany: 17 Grudzień 2012, 23:33   
   Moje auto: Rover 214 Si


Dłubane.
Ori uszczelka jest widoczna, ale nie wystaje tak jak na zdjęciu
 
 
     
 Matthew


Informacje
pomorskie

LPG: Nie
Wiek: 32
Dołączył: 21 Gru 2012
Posty: 3
Skąd: Aberdeen
Wysłany: 23 Grudzień 2012, 13:33   

Od kiedy posiadasz Corse, na jaki olej zmieniłeś? Oraz jest złe uszczelka uszczelniona, proponuje wymienić olej, oraz wszystka uszczelki. Powiedz czy masz mokry silnik czy suchy. Mam ten sam problem lecz ja mam mokry silnik, wiec u mnie uszczelki są do wymiany.
 
 
     
 pankamyk



Informacje
LPG: Nie
Wiek: 39
Dołączył: 03 Gru 2012
Posty: 30
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 23 Grudzień 2012, 19:08   

mam ją 6 miesięcy, po miesiącu od zakupu zalałem Castol'em 15w40, źle dobrany?? na takim, tylko LOTOSie jeździł pod poprzednim właścicielem. Są minimalne ślady oleju więc nastawiłem się na wymianę uszczelek pod głowicą i pod pokrywą zaworów, już kupione (coś jeszcze?). Myślę, że znów filtr oleju można dać nowy.
 
 
     
 Matthew


Informacje
pomorskie

LPG: Nie
Wiek: 32
Dołączył: 21 Gru 2012
Posty: 3
Skąd: Aberdeen
Wysłany: 23 Grudzień 2012, 19:51   

olej dobrany jak najbardziej odpowiedni, Filtr oleju powinieneś wymienić bez wątpienia. Teraz tylko czekać, wymienić, i cieszyć się :)
 
 
     
 Rihat


Informacje
LPG: Tak
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 5
Skąd: Lędziny
Wysłany: 24 Luty 2013, 11:22   

mam podobny problem, moja corsa nagrzewa sie do 82 stopni w zime, a na postoju wzrasta do 92 lecz gdy rusze to gwałtownie spada. tak samo jak jade na biegu jałowym tez odrazu spada temperatura silnika. zauważyłem również że podczas gdy jade na biegu jałowym, temperatura nawiewu tez spada samoczynnie.
Czy to moga byc obiawy tylko termostatu czy nagrzewnica też wchodzi w gre?
 
 
     
 Romuluss


Informacje
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 91
Skąd: Psary
Wysłany: 24 Luty 2013, 16:27   

Termostat.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu Strona 1 z 2 
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Corsa C - strona techniczna - Pytania i odpowiedzi » Problematyka - Corsa C » Silnik i osprzęt » dużo szlamu pod korkiem wlewu oleju
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group    Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.