Wysłany: 13 Styczeń 2011, 16:21 Wskaźnik ilości paliwa.
Witajcie . W mojej CC zablokował się wskaźnik ilości paliwa. Wskazówka jest w pozycji połowa baku i ani drgnie. Kontrolka rezerwy się zapala, ale wskazówka dalej jest na 1/2 baku. Co zrobić?? Pozdrawiam Robert.
Finos [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 16 Styczeń 2011, 20:54
2 opcje:
- Zawieszony pływak. Porada:
Zdemontuj tylne fotele, pod fotelami masz zaślepkę, pod nią korek zbiornika. Otwierasz go, wyciągasz razem z pompą paliwa i tam też jest pływak, pewnie się zawiesił. Ale biorąc po uwagę ze zapala się rezerwa to t a wersje można wykluczyć
- Uszkodzony licznik. Wyciągnij licznik, spróbuj delikatnie ruszyć palcem wskazówkę, przyjrzyj się czy się coś nie urwało.
A czy jak wyłączysz zapłon to wskazówka opada czy dalej jest w połowie?
Wysłany: 16 Kwiecień 2013, 10:46
Moje auto: Corsa C 1.2
Podłącze się pod temat bo nie ma sensu zakładać nowego.
Może głupie pytanie, ale w moich innych autach po przekręceniu kluczyka lampka od rezerwy się zapalała (taki test) i gasła. W Corsie tego nie widzę, ta ikonka dystrybutora nie wygląda mi na lampkę, chociaż w książce narysowana jest tak jakby miała faktycznie się zapalać.
Wysłany: 17 Kwiecień 2013, 07:50
Moje auto: Corsa C 1.2
Wyczytałem gdzieś, że najpierw zapala się na stałe, a jak już jest bardzo mało paliwa to zaczyna mrugać. Teraz kwestia tego czy każda Corsa C ma tak samo hmm...
Pomógł: 4 razy Wiek: 35 Dołączył: 27 Maj 2009 Posty: 208 Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 17 Kwiecień 2013, 16:30
Moje auto: Laguna II PHII
nie zapala się kontrolka rezerwy, dopiero jak jest mało paliwa czemu towarzyszy dźwięk zapala się na pomarańczowo, później jak to zignorujesz to po parunastu km zacznie migać czemu też będzie towarzyszył sygnał dźwiękowy (piszczy tylko 1 sekwencję, nie pamiętam czy 2 czy 3 piknięcia)
Wysłany: 17 Kwiecień 2013, 16:48
Moje auto: Corsa C 1.2
Ok to dobrze. Mam nadzieje, że u mnie też to będzie tak działać. Kiedyś miałem już przygody ze złym wskaźnikiem, więc jestem przeczulony
Zdjęcie licznika:
licznik
Żeby sprawdzić wskaźnik wystarczy podłączyć się testerem diagnostycznym, Opel Tech chyba też to potrafi, łączymy się ze wskaźnikami, i tam możemy każdy przetestować (wskazówka leci od min do max i wraca).
Możesz też mieć uszkodzoną ścieżkę na opornicy przy pływaku. :zlydzial:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum