Przesunięty przez: Kaszubski
1 Marzec 2016, 17:33
Muli, szarpie poniżej 90* czasami więcej 1,2 16V 98r.
Autor Wiadomość
 Koron



Informacje
Wiek: 31
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 15
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 28 Listopad 2012, 10:06   Muli, szarpie poniżej 90* czasami więcej 1,2 16V 98r.

Witam, wiem że kilka tematów niżej jest temat podobny natomiast mam inny problem, nie doszukałem sie takiego tematu więc zakładam. Mój samochód jak w profilu Corsa B z grudnia 98r. 5 drzwi, tylko benzyna, 1,2 16v 65km, kiedy samochód jest zimny bądź nie ma osiągniętych 90* po odpaleniu silnik chodzi nie równo, widać jak wskazówka obrotomierza podskakuje 1/2mm w górę i dół, przy ruszaniu trzeba dodawać więcej gazu bo inaczej się dławi, przy siągnięciu ok 3tyś obrotów nagle jakby dostaje kopa, wyraźnie to czuć. Wrzucam dwójeczkę i muli, jak wyżej przy ok 2800/2900 obrotów dostaje kopa, wrzucam trzy i to samo, dopiero przy czwórce albo ten feler znika albo już nie jest tak odczuwalny. Czasami rzecz ma miejsce nawet po osiągnięciu 90*, dopiero po przejechaniu kawałka problem znika. Nie wiem czy tempetratura silnika ma tutaj coś do rzeczy, piszę to co zauwarzyłem. Mulenie silnika nie jest takie straszne żeby nie dało się jechać, natomiast przeszkadza mi to... Jeżeli będzie potrzeba nagram filmik, dobrej jakości :) Z góry dzięki, Pozdrawiam!
 
 
     
 ryth



Informacje
mazowieckie

LPG: Tak
Wiek: 37
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28 Listopad 2012, 11:23   

mam dokładnie ten sam problem z tym samym silnikiem tylko sytuacja jest odwrotna :( Jak zimny jedzie świetnie od 90 stopni zaczyna się cyrk. Przy ruszaniu szarpie tak jak by pracował bez jednego gara powyżej 3 tys wszystko znika i dostaje kopa...
 
 
     
 Koron



Informacje
Wiek: 31
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 15
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 1 Grudzień 2012, 16:54   

Dobra, ja dotarłem do swojego problemu, mianowicie benzyna gorszej jakości... wyjeździłem to prawie do zera, natankowałem na stacji i śmiga bez problemu. Czytalem gdzieś w necie że był podobny problem do mojego, wręcz ten sam, i koleś wymienił regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej i wszystko wróciło do normy. Tak na boku to u mnie temperatura nie miała właściwie nic do rzeczy, bo silnik nawet kiedy był ciepły po krótkim postoju, odpalałem go na 90* i robił takie cyrki.


PS.
ryth, świece i kabelki masz sprawne? Jeżeli tak to nie wiem co może być przyczyną Twojego problemu, chyba że ten regulator, mechanikiem nie jestem więc nie pomogę ;p Pozdro.
 
 
     
 ryth



Informacje
mazowieckie

LPG: Tak
Wiek: 37
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Grudzień 2012, 15:07   

PS.
ryth, świece i kabelki masz sprawne? Jeżeli tak to nie wiem co może być przyczyną Twojego problemu, chyba że ten regulator, mechanikiem nie jestem więc nie pomogę ;p Pozdro.[/quote]


Problem zlokalizowany. Czujnik temperatury podający dane na komputer :)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu  
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Corsa B - strona techniczna - Pytania i odpowiedzi » Problematyka - Corsa B » Silnik i osprzęt » Muli, szarpie poniżej 90* czasami więcej 1,2 16V 98r.
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group    Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.