Przesunięty przez: Kaszubski
15 Lipiec 2016, 14:17
Problem z obrotami...
Autor Wiadomość
 smazik


Informacje
malopolskie

Dołączył: 01 Lis 2012
Posty: 2
Skąd: Andrychów
Wysłany: 1 Listopad 2012, 20:33   Problem z obrotami...

Witam. Mam problem z obrotami oraz głośną pracą silnika. Przy naciskaniu gazu( szybko), samochód nie zbiera się tak jak powinien (są tak jakby przerwy w mocy). Na zegarze wyskoczyła żółta lampka z silnikiem. Bylem u mechanika, jednak on nie jest pewny co to jest, a ja nie mam zamiaru płacić za robienie czegoś niepotrzebnego. Obroty silnika także spadają do 0,5-0,75. Ostatnio miałem robiony serwis i wszystkie filtry, oleje, świece zostały wymienione. Ja osobiście nie znam się na samochodach. Prosiłbym serdecznie o jakąś podpowiedź abym nie musiał wydawać niepotrzebnie pieniędzy. Dziekuję
 
 
     
 pokemon
E16SE



Informacje
LPG: Nie
Klub: Astra Club
Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 169
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 1 Listopad 2012, 23:57   Re: Problem z obrotami...

smazik napisał/a:
Przy naciskaniu gazu( szybko), samochód nie zbiera się tak jak powinien (są tak jakby przerwy w mocy).


Dokładnie po tym co napisałeś śmie twierdzić iż problem leży po stronie wysłużonych już kabli zapłonowych (tych od świec) gdyż podobny problem przerabiałem swego czasu w Calibrze i wymiana tych że kabli dał bardzo pozytywny skutek a jak by nie patrzeć już zimno na dworze także pewnie kable robią małe zwarcie.
Co do problemu że głośno chodzi to pierwsze co wykonaj to sprawdź stan oleju gdyż jak jest go mało to silnik dość specyficznie i głośno chodzi tj. klekocze. Jeśli olej wporządku może zawory.
 
 
     
 yosh


Informacje
pomorskie

LPG: Nie
Imię: yosh
Pomógł: 42 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 529
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2 Listopad 2012, 00:27   
   Moje auto: Corsa B 2.5 V6 , Corsa B 1,2 16V


pokemon napisał/a:
smazik napisał/a:
Przy naciskaniu gazu( szybko), samochód nie zbiera się tak jak powinien (są tak jakby przerwy w mocy).