mam pytanie..otoż posiadam corse 1.2 KAT mam dluze spalanie jak zalalem benzyny za 50 zl to przejechalem 80 kim.masakra.jak chamuje silnikiem jak zwalnia to go szarpie..co moze byc przyczyna ???
podejzewam sonde lambda mysle nad kupnem moze byc taka??
Jednak skąd wiesz że na 100% to sonda? Podpinałeś auto pod kompa?
Nic nie napisałeś ale ja w pierwszej kolejności sprawdziłbym świece, kable, kopułkę, palec (o ile masz te ostatnie), filtry masz wymienione?
Jednak skąd wiesz że na 100% to sonda? Podpinałeś auto pod kompa?
Nic nie napisałeś ale ja w pierwszej kolejności sprawdziłbym świece, kable, kopułkę, palec (o ile masz te ostatnie), filtry masz wymienione?
witam,
Niepodpiolem swiece mam nowe.filtr paliwa mam niewymieniony ani powietrza ale to od tego tyle by palil???czy raczej sonda?lub silniczek krokowy??
tomaszstn [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 1 Listopad 2012, 14:02
Jak masz zabity filtr powietrza to też może i więcej palić i szarpać. Mnóstwo rzeczy jest co mają na to wpływ. Jeśli masz nowe świece to i tak wymieniłbym oleje i filtry, ale mimo wszystko zacząłbym od podpięcia pod komputer. Możesz mieć również uszkodzony czujnik temp. Wskazania na zegarze są ok? Termostat masz sprawny?
Jak masz zabity filtr powietrza to też może i więcej palić i szarpać. Mnóstwo rzeczy jest co mają na to wpływ. Jeśli masz nowe świece to i tak wymieniłbym oleje i filtry, ale mimo wszystko zacząłbym od podpięcia pod komputer. Możesz mieć również uszkodzony czujnik temp. Wskazania na zegarze są ok? Termostat masz sprawny?
Jak sprawdzis termostat??
i ta wskazówke?
Jak go odpale to tak jak by chodzila i sie potem bujal z na obrotach.male dóze i tak w kólko.
Chamuje silnikiem to szarbie bardzo.filtr paliwa i powietrza wymienic?
tomaszstn [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 1 Listopad 2012, 14:09
Termostat sprawdzisz sam bez problemu, po paru km powinna być temp 95C i się utrzymywać cały czas. Możesz również sprawdzić łapiąc za węże, ten który jest za termostatem ma być zimny aż do momentu uzyskania 90C, filtry wymień od ręki.
Termostat sprawdzisz sam bez problemu, po paru km powinna być temp 95C i się utrzymywać cały czas. Możesz również sprawdzić łapiąc za węże, ten który jest za termostatem ma być zimny aż do momentu uzyskania 90C, filtry wymień od ręki.
aha dziekoweczka..w tych korsach termostat jest za rozrzadem trudno samemu zmienic??
a gdzie znajduje sie filtr paliwa?
tomaszstn [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 1 Listopad 2012, 14:17
Tak, termostat jest za rozrządem, ja to zrobiłem podczas wymiany, a filtr paliwa znajduje się po prawej stronie blisko zbiornika.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum