Imię: Paweł
Wiek: 36 Dołączył: 05 Sie 2012 Posty: 35 Skąd: Nowy Targ
Wysłany: 26 Sierpień 2012, 17:54 Corsa B 1.4i brak mocy na zimnym silniku Moje auto: x14sz
Witam. Jest to silnik x14sz, corsa jest z 96r. Na zimnym silniku brakuje mu mocy. po nagrzaniu do 70 stopni problem tak jaby ustępuje ale nie do końca. Mianowicie silnik dopiero ciągnie jak wcisne gaz prawie do połowy. Natomiast na zimnym silniku tak jakby się dławił. Kontrolka check engine nie świeci a nawet ani razu nie świeciła. Sprawdzałem błędy na tak zwaną zworke też nic. dodam że spalanie w normie i temperatura też. prosze o pomoc.
Imię: Paweł
Wiek: 36 Dołączył: 05 Sie 2012 Posty: 35 Skąd: Nowy Targ
Wysłany: 27 Sierpień 2012, 19:57
Moje auto: x14sz
Kable, świece, filtry nie dawno wymienione. Dzisiaj odłączyłem wtyczke od chyba EGR nie wiem dokładnie. Idzie do tego pięć kabli i jest przykręcone dwona śrubami do kolektora dolotowego. I po tym zabiegu autko śmiga aż miło, reaguje na pedał gazu i jest żwawsze. Prosze szanownych kolegów o podpowiedż czy to jest EGR a może przepływomierz?
Imię: Michał Pomógł: 7 razy Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2011 Posty: 93 Skąd: ZAKOPANE
Wysłany: 27 Sierpień 2012, 20:30
Moje auto: Corsa A 20SEH
Jeśli kolego masz silnik o oznaczeniu X14SZ to nie masz przepływomierza.To co odpiąłeś to jest EGR,ale jeśli nie będzie zapięty to wywali błąd.Jeśli nie zależy ci na ekologi to zaślep go na tak zwaną puszkę po piwie i podepnij z powrotem
Imię: Paweł
Wiek: 36 Dołączył: 05 Sie 2012 Posty: 35 Skąd: Nowy Targ
Wysłany: 27 Sierpień 2012, 21:21
Moje auto: x14sz
No właśnie check świeci na odpiętym egr no ale autko ciągnie aż miło. Mógł byś mi dokładnie napisać jak go zaślepić? bo nie chce nic spier.... a gdzieś czytałem że c14nz nie mają przepływówki a x14sz mają, tylko właśnie nie mogłem go znalezć u siebie.
Imię: Michał Pomógł: 7 razy Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2011 Posty: 93 Skąd: ZAKOPANE
Wysłany: 27 Sierpień 2012, 21:34
Moje auto: Corsa A 20SEH
Kolego ja napisałem że nie masz przepływki,C14NZ jak i X14SZ są sterowane map sensorem(czarne pudełeczko na ścianie grodziowej)
Jeśli chodzi o zaślepienie EGR to :
1.odkręcasz śrubki ściągasz go
2.robisz z puszki po piwie podkładkę pod niego, tylko nie robisz dziurki na środku.
3.Składasz z podkładką i jest zaślepiony.
Jak byś czegoś nie wiedział to pisz PW ,żeby nie robić OT
LPG: Nie
Wiek: 30 Dołączył: 24 Sie 2012 Posty: 6 Skąd: Bochnia
Wysłany: 20 Wrzesień 2012, 13:46
mam identyczny problem , tyle że auto dławi się i przerywa jak jest zimny silnik , po przejechaniu 2-3 km kiedy się nagrzeje wraca do normy , może być wina EGR ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum