Milion-owa corsa
Autor Wiadomość
 Milion
elektronik


Informacje
malopolskie

LPG: Nie
Klub: Astra Club
Imię: Emil
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 546
Skąd: Mrągowo/KRAKÓW
Wysłany: 6 Październik 2011, 19:36   Milion-owa corsa
   Moje auto: AG Z14XEP


moja skromna biała corsa to 1.0 12V z końca 97 roku. Trochę brakuje mocy przy ruszaniu ze świateł, ale ogólnie ok.
Podwozie w pięknym stanie :) :):) Na lakierze dosłownie pojedyncze kropeczki odprysku lakieru i brązowe kropki ;) - zwłaszcza na dachu, bo autko stało pod chmurką.

Na wyposażeniu:
TID zastąpionym komputerem pokładowym własnego pomysłu
klima,
elektryczne szyby,
kubełkowe fotele - wymienione na fotele ze starszego modelu - fotel kierowcy z regulacją wysokości
centralny z kluczyka
immobiliser
trzecie światło stop
zderzaki w kolorze nadwozia
wspomaganie hamulców


Rzeczy, które zdążyłem już wymienić (a mam ją od 1.5 miesiąca):
- oryginalne głośniki z przodu sparciały - wymiana na inne z braku kasy wymieniłem na takie jakie miałem pod ręką
- zakupiłem drugi komplet stalówek 13 5.5J ET49 - deawoo - pół cala szersze niż nominalne, ale cena okazyjna - to się długo nie zastanawiałem ;)
- wstawiłem podgrzewane lusterka asferyczne - kolosalna różnica w widoczności,
- zmiana podświetlenia przełącznika świateł na zielone (LED superjasny + 330 Ohm) - na razie tylko ten przełącznik, ale z czasem wymienię wszystko :)
- białe kołpaki - na razie jeszcze w drodze
- mieszki ręcznego i biegów - czarna skóra i biała nić
- podsufitka czarny skay (dzięki Marces ;) )
- komputer pokładowy
- 3 zagłówki z tyłu (pochodzenie: Corsa D)


wymienione części:
- układ wydechowy wymieniony (środkowy + końcowy; zdaje się, że 0.5" większa średnica niż oryginał)
- hamulce przód tarcze Brembo i klocki FERODO
- łożyska z przodu FAG
- piasty przód FEBI
- amorki KYB EXEL-G (przód i tył)
- fotele przednie wymienione na welur, fotel kierowcy z regulacją wysokości
- linki hamulca ręcznego
- łożyska tył FAG
- tuleje gumowe tylnego zawieszenia FEBI
- poduszki silnika lewa MAX GEAR i tylna FEBI
- ECU + immo (efekt felernej zabawy z elektryką auta :/ )


jutro po pracy pstryknę zdjęcie, by móc Wam ją pokazać :)
cierpliwości.

ps. Co do spalania: w trasie na pusto udało mi się zejść do 4.3l/100km , za to w mieście (Gdańsk, krótkie trasy 8km, z czego ze 2-3 km w korkach) spalanie w granicach 7.5 - 7.9 ( przy raczej delikatnej jeździe spod świateł).


==============================
no i czas na foty :)


Uploaded with ImageShack.us
nieco z przodu -> w tle czarna corsa kolegi



Uploaded with ImageShack.us
nieco z tyłu



Uploaded with ImageShack.us
i nieco w środku - podświetlenie przełączników w trakcie zmiany.
Ostatnio zmieniony przez Milion 19 Wrzesień 2014, 17:47, w całości zmieniany 11 razy  
 
 
     
 Rumcajs



Informacje
LPG: Nie
Imię: Rumek
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 144
Skąd: Będzin
Wysłany: 7 Październik 2011, 06:56   
   Moje auto: GSI 94'


No to pora jeszcze na fotisze ; )
 
 
     
 DAMIAN1991
Demon is always in memory



Informacje
slaskie

LPG: Nie
Imię: Damian
Pomógł: 27 razy
Wiek: 32
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 870
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 7 Październik 2011, 08:49   
   Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG


Zapowiada się ciekawie..
Dość Bogato masz :) czekam Na foto ;)
 
 
     
 Milion
elektronik


Informacje
malopolskie

LPG: Nie
Klub: Astra Club
Imię: Emil
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 546
Skąd: Mrągowo/KRAKÓW
Wysłany: 7 Październik 2011, 22:53   
   Moje auto: AG Z14XEP


DAMIAN1991 napisał/a:
Zapowiada się ciekawie..
Dość Bogato masz :)


na początku brakowało mi nieco wspomagania, ale szybko się przyzwyczaiłem i stwierdzam że w takim małym aucie nie jest konieczne :)


zapomniałem dodać, że jest to wersja viva rodem z saragossy.
 
 
     
 Banerx
Zasłużeni
VW Gruppe



Informacje
malopolskie

LPG: Tak
Imię: Piotr
Wiek: 34
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 177
Skąd: Kraków
Wysłany: 7 Październik 2011, 23:03   
   Moje auto: Fabia I


jak w przełączniku od świateł zmienić podświetlenie?
 
 
     
 Milion
elektronik


Informacje
malopolskie

LPG: Nie
Klub: Astra Club
Imię: Emil
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 546
Skąd: Mrągowo/KRAKÓW
Wysłany: 7 Październik 2011, 23:18   
   Moje auto: AG Z14XEP


tak jak w każdym innym: rozbierasz, wywalasz żarówkę, wstawiasz drugą lub diodę (pamiętając o polaryzacji i odpowiednim oporniku). Jeśli kiedykolwiek robiłeś coś takiego to dasz sobie rade. Nie robiłem zdjęć w trakcie, a bez tego za dużo by pisać żeby wszystko wyjaśnić. Ja kilka razy coś takiego robiłem, więc pojechałem z tym na czuja ;)
Od razu ostrzegam - przełącznik świateł ma w środku 2 blaszki i 2 kołki sprężynujące -> uwaga przy otwieraniu żeby nie zgubić.

------------------------------

No i w końcu doczekałem się na nowe kapsle :)



Uploaded with ImageShack.us

muszę pomyśleć jeszcze nad odświeżeniem plastików na błotnikach. wtedy efekt powinien być jeszcze lepszy :) (choć i tak uważam że jest nieźle :) )

[ Dodano: 18 Październik 2011, 19:02 ]
============
no i w końcu pomalowałem listwy na błotnikach, zderzaki i gril :)
efekt lepszy niż się spodziewałem :)



Uploaded with ImageShack.us
przed malowaniem


Uploaded with ImageShack.us
po malowaniu


tego dnia również zakonserwowałem podwozie bitexem :)

[ Dodano: 18 Październik 2011, 19:05 ]
--
jeszcze tylko rzut oka na grila ;)



Uploaded with ImageShack.us

[ Dodano: 18 Październik 2011, 19:08 ]

zapomniałbym również o przygotowaniu zimówek - mam już je założone na kupione felgi :)

[ Dodano: 18 Październik 2011, 19:15 ]
no i nowsze dane co do spalania:
trasa dom-Gdańsk: samemu ze sporym bagażem - 250km -> 4l/100km :) jazda 95-110km/h
Ostatnio zmieniony przez Milion 24 Październik 2011, 11:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
 DAMIAN1991
Demon is always in memory



Informacje
slaskie

LPG: Nie
Imię: Damian
Pomógł: 27 razy
Wiek: 32
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 870
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 18 Październik 2011, 18:49   
   Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG


No i bardzo ładnie całościowo stanowczo na + Wygląda bardzo ładnie a Dekielki Też fajnie leżą:)
 
 
     
 Zyzio
Zasłużeni
LukBud ajm jór fader


Informacje
slaskie

LPG: Tak
Imię: Krzysiek
Pomógł: 12 razy
Wiek: 42
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 431
Skąd: Mikołów
Wysłany: 18 Październik 2011, 19:29   
   Moje auto: VW Golf 4


Wszystko ładnie się prezentuje. Oby tak dalej :) :krzyk:
 
 
     
 pokemon
E16SE



Informacje
LPG: Nie
Klub: Astra Club
Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 169
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 18 Październik 2011, 21:38   

Milion napisał/a:
no i nowsze dane co do spalania:
trasa dom-Gdańsk: samemu ze sporym bagażem - 250km -> 4l/100km :) jazda 95-110km/h


Gratuluję super wyniku. Bo właśnie na forum czytałem temat że Corsa spala 12l na 100km po mieście a tutaj 4l na 100km po trasie to od razu lepiej się czyta hehe xD :hurra:. A no i u mnie też by się przydało odświeżyć plastik także zazdroszczę :wstyd: .
 
 
     
 Milion
elektronik


Informacje
malopolskie

LPG: Nie
Klub: Astra Club
Imię: Emil
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 546
Skąd: Mrągowo/KRAKÓW
Wysłany: 20 Październik 2011, 19:34   
   Moje auto: AG Z14XEP


12l w mieście to raczej przesada, bardzo dużo zależy od stylu jazdy.
ja na początku zacząłem ok ok 8 i w przeciągu 2 miesięcy z każdym tankowaniem schodzę niżej :)

W planach mam zrobienie komputerka który będzie mi wyliczał średnie spalanie - wtedy będę mógł dokładniej się wypowiedzieć co do spalania. Koncepcja jest, czasu i kopniaka dla mobilizacji brakuje ;)

(plan minimum, to ekonomizer który będzie orientacyjnie pokazywał spalanie, potem już nie trudno by było skalibrować to żeby była wartość liczbowa chwilowego spalania. następnie spalanie średnie. nie trudno by było podpiąć czujnik obrotów i zrobić prosty obrotomierz.
chcę to podpiąć pod TID'a, względnie obrotomierza na ledach zrobić, może jakoś wkomponować w zegar prędkościomierza - do przemyślenia.
to takie plany, na które musiałbym poświęcić dłuższą chwilę czasu. mam nadzieję że w długie zimowe wieczory się za to zabiorę ;) )
 
 
     
 spidan
Zasłużeni
Beatka + 29.10.2010



Informacje
dolnoslaskie

LPG: Tak
Klub: Astra Club
Pomógł: 29 razy
Wiek: 46
Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 993
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 21 Październik 2011, 07:25   
   Moje auto: ASTRA G


Milion napisał/a:
trasa dom-Gdańsk: samemu ze sporym bagażem - 250km -> 4l/100km :) jazda 95-110km/h


nie obraź się ale to jest mało realne lub wkradł się jakiś błąd pomiarowy. Gdybyś napisał 6- 6,5 l no ostatecznie 5,5 to jeszcze bym uwierzył.
Jednak według tego co piszesz to Twoja corsa 1.0 pali mniej benzyny niż taka sama corsa w dieslu :uuu: a to jest raczej mało realne.
 
 
     
 Milion
elektronik


Informacje
malopolskie

LPG: Nie
Klub: Astra Club
Imię: Emil
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 546
Skąd: Mrągowo/KRAKÓW
Wysłany: 23 Październik 2011, 22:48   
   Moje auto: AG Z14XEP


obrażać się nie mam za co - każdy ma prawo do własnych poglądów ;)

możliwość błędu oczywiście istnieje, bo po powrocie nie tankowałem pod korek, a patrzyłem na wskaźnik poziomu paliwa. Zawsze przed tankowaniem patrzę na wskaźnik, liczę ile litrów mi wejdzie do pełnego baku i jeszcze się nie pomyliłem o więcej niż 0.5l w jedną lub drugą stronę ( zazwyczaj tankowałem 20-30 litrów. Błąd mógłby być jeśli GM zastosowałby sztuczkę psychologiczną polegającą na tym, że wskaźnik oszukuje powyżej 35 litrów. ostatnio czytałem gdzieś, że niektórzy producenci aut tak robili, czyli od 0 do połowy baku wskazuje prawidłowo, a powyżej połowy wskaźnik zawyża - po co? a po to że użytkownik widząc wskazówkę pokazującą że ma pełny bak będzie się cieszył że ma świetne auto, bo mu auto tak mało pali ;) ).

Wracając do sedna - podważając wynik który podałem, dałem mi impuls do tego, żebym następnym razem sprawdził to dokładniej tankując po powrocie do pełna - i to nic, że będę wtedy tankował tylko ok 10l. ;) za tydzień będę jechał na mazury, to dam znać czy pomiar mógł być prawidłowy, czy wskaźnik mnie oszukał.
 
 
     
 spidan
Zasłużeni
Beatka + 29.10.2010



Informacje
dolnoslaskie

LPG: Tak
Klub: Astra Club
Pomógł: 29 razy
Wiek: 46
Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 993
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 24 Październik 2011, 07:55   
   Moje auto: ASTRA G


Weź pod uwagę, że błąd wskazań bierze się z samej budowy zbiornika paliwa tj. jego nieregularnego kształtu. Jeszcze nie spotkałem się z autem które wskazuje prawdziwy stan.
Tylko tankowanie do pełna, powtarzane min. 3 razy da właściwą wartość.
 
 
     
 DAMIAN1991
Demon is always in memory



Informacje
slaskie

LPG: Nie
Imię: Damian
Pomógł: 27 razy
Wiek: 32
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 870
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 24 Październik 2011, 08:02   
   Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG


To trochę OT ale Mam na to swiadków ze wyjeździłem paliwo do zgaszenia samochodu (wiem tak się nie robi ale się zdarzyło) i zatankowałem za 20 zł(jakieś 4 litry - 4.99 za litr) i z silnikiem 1.2 8v przejechałem 110 km Wiec spalanie mniejsze niż w Dieslu jest możliwe... Tyle ze nie wiem czy z silnikiem 1.0 bo one mają dziwną charakterystykę... ale w Sumie wierze w to ze ktoś tak nisko zszedł ;)
 
 
     
 west
Zasłużeni
widoczni.org



Informacje
wielkopolskie

LPG: Nie
Imię: Bartek
Pomógł: 43 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 1485
Skąd: Księstwo Poznańskie
Wysłany: 24 Październik 2011, 11:05   
   Moje auto: Porshe 911


DAMIAN1991 napisał/a:
To trochę OT ale Mam na to swiadków ze wyjeździłem paliwo do zgaszenia samochodu (wiem tak się nie robi ale się zdarzyło) i zatankowałem za 20 zł(jakieś 4 litry - 4.99 za litr) i z silnikiem 1.2 8v przejechałem 110 km Wiec spalanie mniejsze niż w Dieslu jest możliwe... Tyle ze nie wiem czy z silnikiem 1.0 bo one mają dziwną charakterystykę... ale w Sumie wierze w to ze ktoś tak nisko zszedł


spuśc całkowicie benzynę do zera z baku, i wlej 4L i powtórz :) ) zobaczymy czy ci sie uda zrobić 110km


PS: Autorze! popraw zdjęcia bo przy ładowaniu strony rozwala się po całości!
zmień to na miniatury BBcode!


inaczej będę zmuszony wyczyścić temat :zamykam:
 
     
 Milion
elektronik


Informacje
malopolskie

LPG: Nie
Klub: Astra Club
Imię: Emil
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 546
Skąd: Mrągowo/KRAKÓW
Wysłany: 24 Październik 2011, 11:57   
   Moje auto: AG Z14XEP


spidan napisał/a:
Weź pod uwagę, że błąd wskazań bierze się z samej budowy zbiornika paliwa tj. jego nieregularnego kształtu. Jeszcze nie spotkałem się z autem które wskazuje prawdziwy stan.
Tylko tankowanie do pełna, powtarzane min. 3 razy da właściwą wartość.


hmm, na podziałce mam podane litry, a nie jakto było np w polonezie 1/2, 1/4 itd. Idąc tym tropem, skoro są podane litry to nieregularność baku nie powinna to niczego zmieniać. Inną sprawą jest dokładność wykonania tej podziałki - nikt z nas nie wie jak dokładnie skalowano wskaźnik przy produkcji, ani nawet czy wskaźnik był robiony konkretnie pod taki bak jak mamy w swoich corsach ;)

jeśli warunki mi pozwolą to zdejmę charakterystykę wskaźnika w całym zakresie dolewając paliwa i co 5 litrów robiąc fotke wskaźnika ( pod warunkiem że starczy mi paliwka da dojechanie w weekend na mazury ;) ). Wtedy wszystko się wyjaśni co do wskazań poziomu paliwa.

Jak będę miał konkretne dane to założę osobny temat żeby nie robić sobie syfu w tym wątku ;)

[ Dodano: 24 Październik 2011, 13:01 ]
west napisał/a:


PS: Autorze! popraw zdjęcia bo przy ładowaniu strony rozwala się po całości!
zmień to na miniatury BBcode!


inaczej będę zmuszony wyczyścić temat :zamykam:


poprawione :fkc:

[ Dodano: 1 Listopad 2011, 22:02 ]
pomiaru prawidłowości wskazań 'paliwomierza' niestety nie udało się przeprowadzić - nie byłem jedynym klientem stacji ;)
Za to mam dokładniejsze dane co do spalania:
trasa 250km, 3x 70km, 2x 7km i 1x 15km - na krótkich trasach to wiadomo - silnik zimny to i więcej spali, niemniej jednak średnia wyszła rewelacyjna: 5.12l/100km :)
A ta długa trasa wcale nie była pusta (wszyscy wracali z grobów...), więc i tempo jazdy było różne: było i 80, było też i 120, ale też i 20...

[ Dodano: 18 Listopad 2011, 17:47 ]
W dniu wczorajszym naprawiłem ogrzewanie tylnej szyby - nie działało mi 8 pasków.
Z uwagi na niską temperaturę na dworze nie próbowałem nawet lutować, tylko zainteresowałem się klejem do szyb na bazie srebra - klej idealny do tego typu napraw :) na alledrogo ok 35zł z przesyłką, ja kupiłem taniej w castoramie :)

przed użyciem koniecznie trzeba odtłuścić szybę.

Teraz mogę się cieszyć w całości suchą szybą :)
w prawdzie naprawiane paski grzeją nieco słabiej niż nienaprawiane, ale jak dla mnie to różnica jest niewielka - grunt, że wszystkie grzeją :)

[ Dodano: 15 Styczeń 2012, 14:59 ]
--
Taka fajna dziś pogoda, że nie pozostało mi nic innego jak odśnieżyć podwórze i przejechać się po lesie pstryknąć parę fotek :) Przy okazji wysłałem jedną na konkurs :)







i dwa wczorajsze:




[ Dodano: 4 Luty 2012, 19:06 ]
--
Wymieniłem mieszki. Czarna skóra z białymi nićmi.



[ Dodano: 3 Lipiec 2012, 21:49 ]
--
Po wielu godzinach spędzonych nad projektem, potem nad wykonaniem i oprogramowaniem w końcu projekt komputera pokładowego mogę uznać za ukończony:)
z czasem co najwyżej wprowadzę kosmetyczne zmiany/poprawki.
Jak znajdę czas to zrobię fotki, opiszę funkcjonalność. Może wtedy coś jeszcze podsuniecie co warto by było dorobić/zmienić.

ostatnio jadąc na mazury postanowiłem nie wciskać pedału gazu, a muskać go tylko delikatnie. Masakra taka jazda 70-90, zero emocji. A spalanie wyszło 4.93 l/100km
Wcześniej jeżdżąc 100-120, lewy pas i wyprzedzanie co tylko możliwe spalał mi ok 6l/100km.

Przy okazji wyszło na jaw kilka spaw związanych ze wskaźnikiem poziomu paliwa. Otóż zawsze tankuję pod sam korek, a w czasie jazdy po spaleniu nieco ponad 2 litrów wskazówka nawet nie drgnęła (być może tyle paliwa akurat było w 'gardzieli' od wlewu, a więc jak gdyby ponad miarę baku? ). potem już w miarę liniowo opada, ale najbardziej wiarygodny jest środek podziałki, tzn gdy pokazuje że pozostało 20-25 litrów.
Także po kilku miesiącach przyznaję się do błędu -> nie możliwe bym osiągnął spalanie poniżej 4l/100km :ojh2: . Teraz już nic mnie nie oszuka :)

BTW, odkąd mam wiarygodny podgląd na chwilowe spalanie to i po mieście zacząłem bardziej ekonomicznie jeździć - zobaczymy na jak długo ten 'nawyk' zostanie...

[ Dodano: 19 Wrzesień 2014, 19:51 ]
Dawno nie pisałem nic w temacie.
Co się zmieniło od ostatniego wpisu?
1) w trasie zaciął mi się EGR i będąc na wyjeździe chciałem go 'rozruszać'. Niestety przez nieuwagę uszkodziłem sobie ECU - przestał 'widzieć' sygnał z czujnika położenia wału :/
Z racji tego, że ECU w tym silniku jest hybrydą, zmuszony byłem zakupić komplet : ECU + IMO + pastylki kluczyka. Wymiana raczej bezproblemowa.
2) Przy wymianie ECU od razu EGR zaślepiłem. Jakiś diabeł mnie podkusił żeby trochę smaru miedzianego tam napakować coby cięgno lżej chodziło i się nie zacinało. Raczej głupi to był pomysł, bo po pewnym czasie chyba smar zgęstniał i to on spowodował ponowne zacięcie się EGR. Jako że zaślepiony, to nie spieszy mi się do rozbierania tego i ponownego wyczyszczenia. Póki co, kontrolka silnika nie denerwuje mnie zbytnio.
3) Dorwałem tylną kanapę od corsy D celem przełożenia zagłówków. Rozbierając kawałek oparcia w swej CB zobaczyłem że zagłówki są montowane w profil prostokątny z dosyć cienkiej blachy. Wbrew przekonaniu nie ma tam jakiś specjalnych usztywnień, czy umocnień. Zrobiony otwór, wciskasz prowadnice i tyle. Nie ma opcji by jakimś cudem przy uderzeniu w tył druty zagłówka weszły pasażerowi w plecy... O całej modyfikacji oparcia (zagłówki w CD są węższe niż w CB) kiedy indziej.
Jeśli chodzi o efekt, to na prawdę zadowalający. Myślę, że nawet dodają nieco uroku ;)
zdjęcia w albumie picasa
tu
 
 
     
 DAMIAN1991
Demon is always in memory



Informacje
slaskie

LPG: Nie
Imię: Damian
Pomógł: 27 razy
Wiek: 32
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 870
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 25 Wrzesień 2014, 12:27   
   Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG


Przyznam szczerze że Twoja Walka z Obliczaniem spalania w Swoim samochodzi jest Dla Mnie czymś nie spotykanym :) I jestem Pod Wrażeniem umiejętności i Twojej Wiedzy w zakresie elektroniki :)

Co do Zagłówków z Corsy D pomysł niezły i Proszę da się :) A wiec Kolejny Mit że To nie do dorobienia został obalony a czas Pracy pewnie na spokojne z 3h :) Wiec nie cała wieczność :)

Co do EGR to Przyznam szczerze że Krok z Smarem był postrzelony. Wystarczy Moim zdaniem raz na Jakiś czas Dobre Paliwo ( albo systematycznie 98) i Dać Jej po żyć pełną Piersią przez dłuższą Trase :) To jest moim zdaniem dobry sposob i Moj EGR w Corsię nie narzekał a w Dieslu mimo ze Jeszcze nie doprowadziłem go do perfekcji również działa bez zarzutu :)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu  
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Corsa B - strona techniczna - Pytania i odpowiedzi » Prezentacja naszych pojazdów » Milion-owa corsa
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group    Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.