pierwszy raz malowałem w zimę sprayem ale szybko zardzewiały , ostatnie oddałem do piaskowania i malowania proszkowego i zimówki też pójdą do malowania tą samą metodą.
Zyzio do Rajdowania będzie miał to dobre i tak zajedzie po 2/3 oseach
Bez kitu to już nie jest lans glebiszcz itp Narazie leżą w aucie muszę się trochę nimi nacieszyć. Bo tak jak pisze DAMIAN - pierwszy rajd i będzie smutek.
LPG: Nie
Imię: Damian Pomógł: 27 razy Wiek: 32 Dołączył: 25 Mar 2009 Posty: 870 Skąd: Pszczyna
Wysłany: 13 Maj 2012, 21:00
Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG
Co prawda Wolałem Wersje Lans ale Ta tez jest Fajna... Nie wiem czy na Cieszysz się smrodem Nowej nie palonej Gumy... A do Tego rzekł bym ze umiejętna jazda dało by się rade przetrzymać je dłużej
bez ani jednego mocowania to i tak bardzo dobrze się trzyma
[ Dodano: 1 Czerwiec 2012, 17:55 ]
Trochę fotosów z ostatnich paru dni , czyli przyszło lato więc i słońce trochę trzeba je poskromić blenda na przedniej szybie taka delikatna. Do tego fotki partsów które jutro będą montowane.
[ Dodano: 4 Czerwiec 2012, 21:34 ]
Wszystko zrobione działa bardzo bardzo fajnie.
03.06.12 Odbył się trening w Rusocinie tak że były testy samego siebie i auta muszę stwierdzić że opony naprawdę dają rade , hamowanie jest bardzo fajne , wyciągnąłem trochę wniosków z treningu. Czasy bez rewelacji ale głownie nastawiłem się na testowanie i sprawdzanie technik jazdy itp itd.
[ Dodano: 8 Czerwiec 2012, 14:45 ]
Takie tam 2 fotki
[ Dodano: 18 Czerwiec 2012, 20:40 ]
Generalnie nic się nie dzieje ale pogrzebać można więc takie pierdoły się zrobiło.
Maska poszła nieco w górę może przyniesie to jakiś rezultat w chłodzeniu , nie było łatwo bo w corsie nie ma tak fajnie jak w hondzie gdzie ramie ustawiające/trzymające maskę jest na płasko , tutaj ramie jest pod kątem od boku... Najlepiej było by zrobić jakiś wspornik , ale narazie wykorzystałem co było pod ręką
I takie małe upiększenie czyli chromowane śruby imbusowe ale trzeba będzie jeszcze wyczyścić błotniki koszt wszystkiego bardzo nie wielki a zmiana jest
Już niebawem fotele kubełkowe
[ Dodano: 28 Czerwiec 2012, 21:02 ]
Z początkiem miesiąca nowe graciory w kierunku ukończenia projektu.
Fotel kubełkowy 1/2 szt. Bimarco Cobra 2
A tu już z pasami:
I taka pierdoła ale muszę wymienić jeden przecięty przewód:
[ Dodano: 30 Czerwiec 2012, 16:01 ]
No i koniec cieknącego oleju
I silniczek w całości
[ Dodano: 1 Lipiec 2012, 19:24 ]
No i nowa rurka spływu oleju od niebieskiego łącznika do miski wymieniona teraz jest prosta i czarna , a nie srebrna i pogięta.
Fotka wymienionego spływu oleju , chyba rzeczywiście w tym tkwił problem plucia olejem przez odmę do przepustnicy , bo przestało śmierdzieć olejem jak nie katuje. Ale teraz wiem że puszcza olej przy katowaniu szczególnie jak wpadnę na odcinkę.
Oraz skutek wtorkowego katowania czyli pęknięcie łapy skrzyni , w sobotę spawana będzie nowa , bo z tym raczej już się nic nie wymyśli , przy okazji wszystkie otwory na śruby zostaną przegwintowane na rozmiar większy.
LPG: Nie
Imię: yosh Pomógł: 42 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Kwi 2012 Posty: 529 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 5 Lipiec 2012, 23:28
Moje auto: Corsa B 2.5 V6 , Corsa B 1,2 16V
Może te śrubki dałeś trochę za miękkie 5,8 , nominalnie jest zdaje się 8,8 wydaje mi się że 10,9 powinno rozwiązać problem bez gwintowania.
U mnie wszystkie śrubki powkręcane są na loctite 243 , śruba łatwiej się dociąga i nie zapieka no i jest pewność że się nie wykręci.
Właśnie też wczoraj wymyśliłem że będzie 10,9 , ale i tak trzeba będzie co najmniej 1 otwór przegwintować bo rok temu mi się śruba wyrwała i poszarpała gwint. Ale wczoraj płakałem że auto stoi pod blokiem bo takie katowanie na Grunwaldzkiej było że serce się kroiło , a Ty kiedy wpadniesz polatać. Ja już na przyszły czwartek jestem ustawiony z Astrą z c20ne w cabrio.
[ Dodano: 7 Lipiec 2012, 18:05 ]
Nowe partsy , blaszki z aluminium do poniesienia maski , oraz materiał do wykonania nowej łapy skrzyni.
[ Dodano: 11 Lipiec 2012, 22:02 ]
Odpuściłem jak narazie podnoszenie maski bo nawet z nowymi blaszkami trzeba sporo pokombinować , może kiedyś wrócę do tematu.
Nowa prawa łapa skrzyni wyspawana , pomalowana i zamontowana , a wygląda tak:
Ale jest jeszcze coś co jutro będę testował nazywa się przepustnica :
Zobaczymy co z tego będzie.
A tak dokładniej wyglądała łapa silnika po zdjęciu jej. Jeden otwór całkiem wyrwany , drugi zrobił się jajowaty , a trzeci miał trzy pęknięcia aż do krawędzi. Ładnie !
kolektor tak rozwiercony , ale nie wiem czy kanały w głowicy też ... Ale różnica jest świetna.
Fotel już zamontowany na miejscu kierowcy , ogromny szacunek i podziękowania dla Mazura i ekipy Carstuff Garage za mega profesjonalną robotę.
Po wyjęciu fotela ( szlifierka poszła w ruch)
Mocowania fotela by Mazur CSG.
Fotel po zamontowaniu na oryginalnych szynach , bardzo dobrze się ślizga na szynach. Prezencja z zewnątrz też rewelacja.
Dodatkowo wymieniłem olej na Motul 6100 10W40 ( nareszcie bo nie wymieniałem od roku ) oraz doszedł do tego (tymczasowo) jeszcze filterek na odmę, jest głęboko schowany w komorze ;]
Generalnie jestem z ostatnich dni bardzo zadowolony , w fotelu jeździ się zadziwiająco dobrze !
[ Dodano: 15 Lipiec 2012, 19:36 ]
Dawno nic się nie działo po za małym treningiem w Rusocinie. Po miesiącu ponownie spotkaliśmy się na obiekcie Autodrom Rusocin , gdzie miał odbyć się kolejny Trening lecz stało się to bardzo ale to bardzo zaciętymi zawodami.
Pierwsze starty nie owocowały mi nic dobrego dopiero na 5z5 przejazdów uzyskałem czas który dał mi kwalifikację do top 16. Wynik był wybierany formą time attack.
Top 16 odbywało się w formie wyścigów na dochodzenie jadąc trasę 2 razy z dwóch różnych startów udało mi się awansować do Top 8 , gdzie niestety przegrałem z Hondą Civic 4gen które zajęło 2 miejsce w ogólnej klasyfikacji.
Moja pozycja jest bardzo zadowalająca czyli miejsce od 5-8/24 (trzeba by sprawdzić czasy ale te nie były zapisywane) . Nie było podziału na klasy
Przejazd nr 4 (niestety ucięty - ale akcja w ostatnich sekundach )
[ Dodano: 1 Sierpień 2012, 17:36 ]
Dziś jest wiekopomny dzień , udałem się na hamownię do Strefy Tuningu. Nie zgadniecie co wyszło...
Jestem nieco rozczarowany , ale z drugiej strony bardzo zadowolony , faktem że przy tej mocy byłem w stanie walczyć i wygrywać z autami dużo mocniejszymi. W przyszłym roku remont silnika obowiązkowy , dopiero będzie ta mała pierdoła latać. :twisted:
Jak wiadome uszczelniacze puszczają , kompresji to to nie miało na początku bo było odpowiednio 10,11,11,9.
Więc wynik i tak satysfakcjonujący Seria 115KM/170NM Teraz 117KM/160.1NM
[ Dodano: 4 Sierpień 2012, 18:01 ]
Temat niech pozostanie jeszcze otwarty , ale generalnie auto kończy swój żywot.
Plant jest taki aby teraz odłożyć kasę kupić cywilne auto , następnie dopiero budę czy jezdzaca corsę i przełożyć silnik , przedni gwint , kupić tylne amory , przełożyć zegary i zacząć nowy projekt , od razu klatka itp.
Cała sytuacja wyglądała mniej więcej tak :
jechałem na drugim biegu w dół opery był to przed ostatni zakręt przed wyjściem na prostą , przód zaczol sie przesuwac w stronę drzewa , ale niespodziewanie dupa go wyprzedziła. Wleciałem na krawężnik całą tylną osią , na pełnym bucie próbowałem go wyciągnąć ale nie dało rady mocne uderzenie w drzewo i po odbiciu auta centralnie przodem w latarnie.
[ Dodano: 12 Sierpień 2012, 22:33 ]
Dziś odbyło się ostatnie odpalenie Corsy , oto i filmik:
Temat można zamknąć , pozostało mi już tylko odpuścić silnik , wstawić do piwnicy i za rok otworzyć nowy temat. Dziękuję wszystkim za słowa pocieszenia , za wszystkie odbyte wyścigi na streecie te przegrane i te wygrane , dziękuję też za niesamowite emocje i rywalizację w KJS-ach i Rajdach , za poznanie wspaniałych ludzi ze wszystkich klubów motoryzacyjnych przez które przewineła się Corsa.
Corsa w ciągu tych 5lat pochłonęła nie mało bo około 21000zł , zabawy przyniosła zdecydowanie więcej niż tych pieniędzy. Wszystko musi się kiedyś skończyć ale życie trwa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum