LPG: Nie Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 27 Skąd: Wrocław-Grabiszynek
Wysłany: 3 Styczeń 2010, 23:32
Moje auto: ale co inne ?!
Cytat:
Kurde szkoda. A może da rade jakoś ustawić datę żeby była na stale bo tam tak pusto jest na tym Tidzie;/
da radę, ja tak mam i każdy kto nie ma seryjnego radia pewnie też. Wystarczy przeciąć przy wtyczce jeden kabelek, który odpowiada ze przesyłanie informacji o radiu na TIDa. Niestety nie pamiętam koloru. Musisz na schemacie jakim zobaczyć, albo może ktoś wie i powie.
LPG: Nie Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 154 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 4 Styczeń 2010, 20:33
C'Mon! napisał/a:
Cytat:
Kurde szkoda. A może da rade jakoś ustawić datę żeby była na stale bo tam tak pusto jest na tym Tidzie;/
da radę, ja tak mam i każdy kto nie ma seryjnego radia pewnie też. Wystarczy przeciąć przy wtyczce jeden kabelek, który odpowiada ze przesyłanie informacji o radiu na TIDa. Niestety nie pamiętam koloru. Musisz na schemacie jakim zobaczyć, albo może ktoś wie i powie.
Po co przecinać kabel? Nie prościej wypiąć go z kostki iso. Zawsze można spokojnie powrócić do oryginału :złyy:
Witam, szukałem i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem dot. TID-a. Włączyłem światła(bez zapłonu), włączył się TID ustawiam godzine i datę jest ok, załączyłem zapłon jeżdżę wyłączam zapłon światła i po ponownym włączeniu godzina mi się zmienia, bo data się ustabilizowała po paru razach tez mi datę do fabryki sprowadzało ale z nią jest już ok tylko mi się zmienia godzina, więc tak czarno na białym w czym tkwi problem ?
ps. nie jestem zwolennikiem ą,ę .. (poprawione)
Ostatnio zmieniony przez 22 Maj 2010, 16:13, w całości zmieniany 3 razy
Finos [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 22 Maj 2010, 16:02
Po pierwsze popraw post :czerwkart:
Po drugie, na początek popraw luty przy gnieździe na płytce TIDa (uważaj żeby nie urwać taśmy płytka - wyświetlacz).
U mnie natomiast jest taka usterka z TID-em że po wyłączeniu zapłonu i świateł i po ponownym uruchomieniu stoi w miejscu ustawiłem datę godzinę i tak mi stoji w miejscu( bez skojarzeń) również to mogą być luty ? że się zawiesił ? temperaturę wskazuje normalnie
Mam podobny problem. Kupiłem corsę. radio jest niefabryczne. po włączeniu zapłonu wszystko miga na tidzie, można ustawić wartości. Niestety po wyłączeniu resetuje sie i znowu miga po ponownym włączeniu.
co radzicie? czego szukać? boję się że poprzedni właściciel coś namieszał.... ktoś ma może manuala jak wyjąć TID z auta? baaaardzo by się przydało.
dzięki!
Ostatnio zmieniony przez 27 Maj 2010, 11:37, w całości zmieniany 2 razy
Finos [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 26 Maj 2010, 22:22
Na początek popraw luty na gnieździe TIDa. Tylko uważaj by przy tym nie urwać taśmy płytka-wyświetlacz w TIDzie
Jak go wyjąc? Nic trudnego. Wyciągasz środkowe kratki nawiewu, pod nimi masz dwie śrubki, wykręcasz je i TID z całym daszkiem wychodzi do góry.
Na początek popraw luty na gnieździe TIDa. Tylko uważaj by przy tym nie urwać taśmy płytka-wyświetlacz w TIDzie
Jak go wyjąc? Nic trudnego. Wyciągasz środkowe kratki nawiewu, pod nimi masz dwie śrubki, wykręcasz je i TID z całym daszkiem wychodzi do góry.
Hej, dzięki za informacje.
Mam lutować? Czyli wynika z tego że albo nie dostaje stałego 12V albo pin od stałego 12V padł tak?
Druga informacja o jaką bym Cię prosił to jaka dokładnie jest tam śruba? Obawiam się że będę musiał kupić śrubokręt a nie chciałbym jeździć tam i z powrotem do Castoramy
Ostatnio zmieniony przez spidan 27 Maj 2010, 11:49, w całości zmieniany 3 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum