Przesunięty przez: Kaszubski
1 Marzec 2016, 11:11
Problemy z TIDem w Corsie B
Autor Wiadomość
 Cichy18



Informacje
mazowieckie

LPG: Nie
Wiek: 33
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 96
Skąd: Warszawa-Ursus
Wysłany: 3 Styczeń 2010, 23:28   

Kurde szkoda. A może da rade jakoś ustawić datę żeby była na stale bo tam tak pusto jest na tym Tidzie;/
 
 
     
 C'Mon!



Informacje
dolnoslaskie

LPG: Nie
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 27
Skąd: Wrocław-Grabiszynek
Wysłany: 3 Styczeń 2010, 23:32   
   Moje auto: ale co inne ?!


Cytat:
Kurde szkoda. A może da rade jakoś ustawić datę żeby była na stale bo tam tak pusto jest na tym Tidzie;/

da radę, ja tak mam i każdy kto nie ma seryjnego radia pewnie też. Wystarczy przeciąć przy wtyczce jeden kabelek, który odpowiada ze przesyłanie informacji o radiu na TIDa. Niestety nie pamiętam koloru. Musisz na schemacie jakim zobaczyć, albo może ktoś wie i powie. ;)
 
 
     
 lukbud
Luk "Tatra" Łoker



Informacje
opolskie

LPG: Nie
Klub: Astra Club
Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 511
Skąd: Ozimek / OPO
Wysłany: 3 Styczeń 2010, 23:40   
   Moje auto: Opel Astra G


dudu ma na swoim profilu taką informację:
"nie masz seryjnego radia i nie wyświetla ci daty na TID'dzie? odetnij czerwono-biały kabel z pinu nr. 5"
 
 
     
 C'Mon!



Informacje
dolnoslaskie

LPG: Nie
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 27
Skąd: Wrocław-Grabiszynek
Wysłany: 3 Styczeń 2010, 23:47   
   Moje auto: ale co inne ?!


lukbud napisał/a:
odetnij czerwono-biały kabel z pinu nr. 5

złącza A , oczywiście ;)
 
 
     
 PiotrK65
i Beatka na zawsze



Informacje
pomorskie

Pomógł: 9 razy
Wiek: 58
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 386
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 3 Styczeń 2010, 23:49   

A odpowiedź można było znaleźć używając "szukajki" Tak jak zrobił to Lukbud :złyy:
 
 
     
 Cichy18



Informacje
mazowieckie

LPG: Nie
Wiek: 33
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 96
Skąd: Warszawa-Ursus
Wysłany: 3 Styczeń 2010, 23:57   

Dobra dzięki panowie
 
 
     
 Andi



Informacje
LPG: Nie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 154
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 4 Styczeń 2010, 20:33   

C'Mon! napisał/a:
Cytat:
Kurde szkoda. A może da rade jakoś ustawić datę żeby była na stale bo tam tak pusto jest na tym Tidzie;/

da radę, ja tak mam i każdy kto nie ma seryjnego radia pewnie też. Wystarczy przeciąć przy wtyczce jeden kabelek, który odpowiada ze przesyłanie informacji o radiu na TIDa. Niestety nie pamiętam koloru. Musisz na schemacie jakim zobaczyć, albo może ktoś wie i powie. ;)


Po co przecinać kabel? Nie prościej wypiąć go z kostki iso. Zawsze można spokojnie powrócić do oryginału :złyy:
 
 
     
 PiotrK65
i Beatka na zawsze



Informacje
pomorskie

Pomógł: 9 razy
Wiek: 58
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 386
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 4 Styczeń 2010, 20:37   

No Brawo Andi... chyba nikt na to nie wpadł :)
 
 
     
 SlaVo


Informacje
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 125
Skąd: Bytom
Ostrzeżenia: ( 1/3 )
Wysłany: 22 Maj 2010, 15:54   

Witam, szukałem i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem dot. TID-a. Włączyłem światła(bez zapłonu), włączył się TID ustawiam godzine i datę jest ok, załączyłem zapłon jeżdżę wyłączam zapłon światła i po ponownym włączeniu godzina mi się zmienia, bo data się ustabilizowała po paru razach tez mi datę do fabryki sprowadzało ale z nią jest już ok tylko mi się zmienia godzina, więc tak czarno na białym w czym tkwi problem ?




ps. nie jestem zwolennikiem ą,ę .. (poprawione)
Ostatnio zmieniony przez 22 Maj 2010, 16:13, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
     
 Finos
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 22 Maj 2010, 16:02   

Po pierwsze popraw post :czerwkart:

Po drugie, na początek popraw luty przy gnieździe na płytce TIDa (uważaj żeby nie urwać taśmy płytka - wyświetlacz).
 
     
 melonio


Informacje
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 2
Skąd: Racibórz
Wysłany: 22 Maj 2010, 18:17   

mam pytanko. czy da rade zrobić z TIDem tak aby zamiast daty działał jako obrotomierz?
 
 
     
 Finos
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 22 Maj 2010, 18:37   

http://www.klubcorsa.pl/t...rsa-b-vt857.htm
 
     
 marces
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 22 Maj 2010, 21:12   

jak coś mam prawie całego kompletnego działającego tida
 
     
 SlaVo


Informacje
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 125
Skąd: Bytom
Ostrzeżenia: ( 1/3 )
Wysłany: 24 Maj 2010, 06:51   

U mnie natomiast jest taka usterka z TID-em że po wyłączeniu zapłonu i świateł i po ponownym uruchomieniu stoi w miejscu ustawiłem datę godzinę i tak mi stoji w miejscu( bez skojarzeń) również to mogą być luty ? że się zawiesił ? temperaturę wskazuje normalnie :)
 
 
     
 themystic


Informacje
LPG: Nie
Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 18
Skąd: Bielsko
Ostrzeżenia: ( 2/3 )
Wysłany: 26 Maj 2010, 22:15   

witajcie,

Mam podobny problem. Kupiłem corsę. radio jest niefabryczne. po włączeniu zapłonu wszystko miga na tidzie, można ustawić wartości. Niestety po wyłączeniu resetuje sie i znowu miga po ponownym włączeniu.

co radzicie? czego szukać? boję się że poprzedni właściciel coś namieszał.... ktoś ma może manuala jak wyjąć TID z auta? baaaardzo by się przydało.

dzięki!
Ostatnio zmieniony przez 27 Maj 2010, 11:37, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
 Finos
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 26 Maj 2010, 22:22   

Na początek popraw luty na gnieździe TIDa. Tylko uważaj by przy tym nie urwać taśmy płytka-wyświetlacz w TIDzie

Jak go wyjąc? Nic trudnego. Wyciągasz środkowe kratki nawiewu, pod nimi masz dwie śrubki, wykręcasz je i TID z całym daszkiem wychodzi do góry.

Popraw swój post!
 
     
 themystic


Informacje
LPG: Nie
Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 18
Skąd: Bielsko
Ostrzeżenia: ( 2/3 )
Wysłany: 27 Maj 2010, 11:39   

Finos napisał/a:
Na początek popraw luty na gnieździe TIDa. Tylko uważaj by przy tym nie urwać taśmy płytka-wyświetlacz w TIDzie

Jak go wyjąc? Nic trudnego. Wyciągasz środkowe kratki nawiewu, pod nimi masz dwie śrubki, wykręcasz je i TID z całym daszkiem wychodzi do góry.


Hej, dzięki za informacje.

Mam lutować? Czyli wynika z tego że albo nie dostaje stałego 12V albo pin od stałego 12V padł tak?

Druga informacja o jaką bym Cię prosił to jaka dokładnie jest tam śruba? Obawiam się że będę musiał kupić śrubokręt a nie chciałbym jeździć tam i z powrotem do Castoramy :)
Ostatnio zmieniony przez spidan 27 Maj 2010, 11:49, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
     
 spidan
Zasłużeni
Beatka + 29.10.2010



Informacje
dolnoslaskie

LPG: Tak
Klub: Astra Club
Pomógł: 29 razy
Wiek: 46
Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 993
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 27 Maj 2010, 11:44   
   Moje auto: ASTRA G


http://www.klubcorsa.pl/328.htm tu wszystko widać
 
 
     
 themystic


Informacje
LPG: Nie
Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 18
Skąd: Bielsko
Ostrzeżenia: ( 2/3 )
Wysłany: 27 Maj 2010, 11:50   

spidan napisał/a:
http://www.klubcorsa.pl/328.htm tu wszystko widać

witaj, dzięki za link, niestety nie odpowiada on na moje pytania.
 
 
     
 Finos
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 27 Maj 2010, 12:01   

themystic napisał/a:
Mam lutować? Czyli wynika z tego że albo nie dostaje stałego 12V albo pin od stałego 12V padł tak?


tak


themystic napisał/a:
Druga informacja o jaką bym Cię prosił to jaka dokładnie jest tam śruba?


Zwykły krzyżak
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu Strona 4 z 6 
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Corsa B - strona techniczna - Pytania i odpowiedzi » Problematyka - Corsa B » Układ elektryczny, zapłon » Problemy z TIDem w Corsie B
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group    Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.