Przesunięty przez: Kaszubski
16 Lipiec 2016, 17:03
sportowe Sprężyny MTS -40, a seryjne amortyzatory
Autor Wiadomość
 Wizak



Informacje
Wiek: 38
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 7
Skąd: Aleksandrów Kujawski
Wysłany: 26 Luty 2011, 08:45   sportowe Sprężyny MTS -40, a seryjne amortyzatory

Witam, mam zamiar założyć sprężyny mts -40 do orginalnych amortryzatorów w Corsie B 1.7d, i tu moje pytanie, czy jest to możliwe, jakie sa minusy tej zmiany o ile będzie możliwa, ponieważ chce troszeczke usztywnić auto, i obniżyć, ale też w wakacje zrobić sporo km bez męczenia sie:), może ma ktoś z Was jakieś doświadczenie z taką kombinacją w zawieszeniu ?
 
 
     
 Wiscoo


Informacje
dolnoslaskie

LPG: Tak
Wiek: 36
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 42
Skąd: Wrocław
Ostrzeżenia: ( 1/3 )
Wysłany: 26 Luty 2011, 09:02   

Jaki masz rozmiar felg/opon?

Na pewno sporo Ci skróci żywotność amortyzatorów, bo powierzchnię roboczą skrócisz...
 
 
     
 Wizak



Informacje
Wiek: 38
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 7
Skąd: Aleksandrów Kujawski
Wysłany: 26 Luty 2011, 09:22   

felgi obecnie 13 zimówki, do tej pory miałem 14, ale sprzedałem i bede szukał 13 ewentualnie jakieś 14 z rantem, nie będzie za nisko?
 
 
     
 DAMIAN1991
Demon is always in memory



Informacje
slaskie

LPG: Nie
Imię: Damian
Pomógł: 27 razy
Wiek: 32
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 870
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 26 Luty 2011, 10:05   
   Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG


Będzie na pewno Nisko.... A pojęcie za nisko jest względne
Przypuszczalnie będziesz Musiał bardziej uważać na krawężniki i leżących policjantów...

Zobaczysz Jak zamontujesz Czy jest dla Ciebie za Nisko... W razie czego zainstalujesz jakieś 14 cali ;)

Minusy to Może to Ze jest twardo , no i trzeba bardzie uważać na dziury
Ostatnio zmieniony przez DAMIAN1991 26 Luty 2011, 10:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
 domel
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 26 Luty 2011, 10:08   

Wiscoo napisał/a:


Na pewno sporo Ci skróci żywotność amortyzatorów, bo powierzchnię roboczą skrócisz...


Bardzo sporo skróci żywotność amortyzatorów, a chociaż amory seryjne będą jeszcze dobre to w takim zestawie ten układ zawieszenia będzie źle wybierał nierówności polskich dróg.
-40 mm na 13 " felgach to powiem ci że to możę być trochu za nisko na nasze piękne drogi ;p
Tylko jeszcze przy tych felgach co chcesz sobie założyć zobacz na et i szerokość felgi bo może dojść do tego że będą ci ocierały o rant nadkola, a chociaż by ci nie ocierały na początku to po wylaniu tych amorów to gwarantuje że będą
 
     
 Wizak



Informacje
Wiek: 38
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 7
Skąd: Aleksandrów Kujawski
Wysłany: 26 Luty 2011, 10:13   

ma być nisko, ale na 13 chyba nie będe tarł zderzakiem po glebie? ;P Calibre miałem tak nisko że płaciłem za 2 miejsca parkingowe, inaczej sie stawiać nie dało :) tylko mam cały czas dylemat czy same sprężyny wystarczą, czy wymienić z amortyzatorami, a nie ukrywam że wolałbym same sprężyny. Czyli sumując, da się jeździć, ale bardzo nisko, nawet na samych sprężynach, kosztem szybszego zużycia orginalnych armortyzatorów?
 
 
     
 Wiscoo


Informacje
dolnoslaskie

LPG: Tak
Wiek: 36
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 42
Skąd: Wrocław
Ostrzeżenia: ( 1/3 )
Wysłany: 26 Luty 2011, 11:27   

Szybszego zużycia i gorszej charakterystyki pracy - zarówno tłumienia jak i wybierania nierówności.:)
 
 
     
 west
Zasłużeni
widoczni.org



Informacje
wielkopolskie

LPG: Nie
Imię: Bartek
Pomógł: 43 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 1485
Skąd: Księstwo Poznańskie
Wysłany: 26 Luty 2011, 12:55   
   Moje auto: Porshe 911


+ wygląd

- amory pękają - wylewają
- kasta pęka
- komfort jazdy - brak
- przy naszych drogach prawdopodobieństwo wybicia gniazda amora
- urwanie zawieszenia
- jeżeli auto było bite w przód i nie spasowane dokładnie, może pękać szyba
 
     
 domel
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 26 Luty 2011, 13:51   

Ja na twoim miejscu bez wymiany amortyzatorów nie pakował się w to bo już przerabiałem ten temat. lepiej może poszukaj jakiegoś gwintu
 
     
 Wizak



Informacje
Wiek: 38
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 7
Skąd: Aleksandrów Kujawski
Wysłany: 26 Luty 2011, 16:06   

ok, ale powiedzmy że założę sportowe -40 to poza tym zawieszeniem należy coś jeszcze wymienić? poduszki, osłony, odboje? ponieważ ktoś mi tak mowił, a ja sie za bardzo nie znam ;/
 
 
     
 domel
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 26 Luty 2011, 16:42   

Przy zakładaniu takiego zawieszenia pomyślał bym o obspawaniu mocowań amortyzatorów albo też nawet o obspawaniu całej budy. A także pomyślał bym o wymianie zwykłych elementów gumowych na poliuretanowe
 
     
 Wiscoo


Informacje
dolnoslaskie

LPG: Tak
Wiek: 36
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 42
Skąd: Wrocław
Ostrzeżenia: ( 1/3 )
Wysłany: 26 Luty 2011, 17:20   

Jak założy poliuretany, to już w ogóle będzie hardcorowa jazda.
Obowiązkowo rozpórka.
 
 
     
 domel
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 26 Luty 2011, 17:29   

racja racja.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu  
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Corsa B - strona techniczna - Pytania i odpowiedzi » Problematyka - Corsa B » Tuning optyczny i mechaniczny » sportowe Sprężyny MTS -40, a seryjne amortyzatory
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group    Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.