Przesunięty przez: Kaszubski
28 Luty 2016, 11:06
Brak mocy w Corsie B 1.0
Autor Wiadomość
 barf0105
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 2 Listopad 2008, 21:20   Brak mocy w Corsie B 1.0

mam pytanie. znajomy ma rownież corse 1.0 silnik chyba rok raczej 97 lub 98 i nie wiem jak mu pomóc. po odpaleniu nie ważne czy ciepły czy zimny silnik chodzi ok. ale w momencie kiedy wrzuca sie bieg i przyciska gaz czy lekko czy też mocniej nie ma z początku reakcji. nic tak jak by się dławił czy coś takiego dopiero jak się mu wcisnie porządnie i przytrzyma ze 2,3 sekundy wejdzie na obroty i jako tako jedzie ale tak jest bardzo często nie wiem czy to może być filtr powietrza czy oleju a może paliwowy może jest jakaś jednogłosna diagnoza na takie coś? proszę o pomoc dziekuję.


    ++++++++++++++++++++++
    proszę używać polskich znaków!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    TO POLSKIE FORUM!!!!!!
    junior admin dudu

.......
mogłeś poprawić błędy skoro jesteś pewien że to 1.0
Ostatnio zmieniony przez dudu 13 Listopad 2008, 20:37, w całości zmieniany 4 razy  
 
     
 lukbud
Luk "Tatra" Łoker



Informacje
opolskie

LPG: Nie
Klub: Astra Club
Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 511
Skąd: Ozimek / OPO
Wysłany: 2 Listopad 2008, 21:47   Re: brak mocy
   Moje auto: Opel Astra G


barf0105 napisał/a:
mam pytanie. znajomy ma rowniez corse 1.1 silnik


W Corsach nie było silników 1.1- Opel chyba w ogóle nie produkował takich cudów ;-)
Stawiam na to, że kolega ma motor 1.0 12V (albo 1.2 :-P )

Ja bym obstawiał to- dużo użytkowników silnika 1.0 skarżyło się na usterki przepływomierza (przy podobnych objawach) :evil: (ogólnie 1.0 do najbardziej udanych konstrukcji nie należy) Więc może to będzie to. Najlepiej sczytać błędy z kompa i podjechać do jakiegoś magika, żeby to obejrzał, żeby sobie samemu nie narobić kłopotu i wymienił jak zajdzie taka potrzeba.

Ale jak zwykle może też być wiele innych przyczyn- zatkany katalizator, za słaba mieszanka paliwowa (sprawdzić sonde lambda), świece, przewody WN, filtry... może to być również przyczyna złego zamontowania paska rozrządu (np o 1 ząbek za wcześnie), ale silnik 1.0 ma łańcuch, więc ten problem można odrzucić.

Mam nadzieję, że coś z tych rzeczy, które wymieniłem faktycznie strzeliła i nie trzeba będzie szukać dalej :mrgreen:
 
 
     
 cwirus88
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 2 Listopad 2008, 22:16   

dławienie się w corsach z roczników 97-98 wskazuje w większości przypadków na przepływkę, co nie eliminuje oczywiście świec i kabli WN.
 
     
 barf0105
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 9 Listopad 2008, 00:24   

ok dopytalem faktycznie 1.0 silnik. wymienil wszystkie mozliwe filtry. bez efektu . mechanik powiedzial ze to raczej napewno bedzie pompa paliwowa a jesli nie to i tak kazal przygotowac sie na koszt ok 350zl . hehe nie wiem sam ale chyba faktycznie trzeba zaryzykowac z przeplywomierzem
 
     
 _dragon
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 21 Styczeń 2009, 18:33   

Witam.
Mam problem :P Wymieniłem zawór EGr poprawa silnika sie polepszyła, ale nie rozwija predkości jakby przepłymomierz siadł, sądze nawet ze w 100% siadła przepływka.
Doradźcie jaka przepływke mam kupić tak w miare dobra ??
Pozdrawiam
 
     
 kedar77
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 22 Sierpień 2009, 17:54   

Najlepiej oryginalną kolego ! Wiem nie jest najtańsza ale będziesz miał pewność, że autko będzie jeździć :hurra:
 
     
 Getik



Informacje
podkarpackie

Wiek: 45
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 40
Skąd: Dębica
Wysłany: 22 Sierpień 2009, 22:54   

Ja miałem te same objawy w silniku 1.4 i na szczęście wystarczyła wymiana świec i kabli WN
 
 
     
 kozi778
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 23 Sierpień 2009, 19:24   

Panowie Corsa 1.012V nie posiada kabli WN!!!
 
     
 Adam87


Informacje
Wiek: 36
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 1
Skąd: Poznań
Wysłany: 11 Wrzesień 2009, 23:28   

Na 100% przepływomierz:)
 
 
     
 MXM
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 14 Wrzesień 2009, 09:15   

Przepływomierz można łatwo sprawdzić zwykłym miernikiem napięcia.
Pomiar można wykonać w nast. sposób: wpinasz się zwykłą igłą w kabel od przepływki (1 pin liczac od prawej strony), masa do masy najprościej na akumulatorze i druga osoba gazuje auto.
Jeśli napięcie się zmienia w granicach 1.6V wolne obroty do 4-5V przy 3-5tys tzn ze przepływka pracuje normalnie.

Ja miałem podobny problem, tzn auto sie mulilo z poczatku a powyzej 2,5-3tys obrotow szlo jak strzala. W takim przypadku zaślepienie EGRu dużo pomogło, aktualnie auto zbiera się dużo lepiej o samego początku.
 
     
 sargath


Informacje
LPG: Nie
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 3
Skąd: Szczecin
Ostrzeżenia: ( 1/3 )
Wysłany: 28 Wrzesień 2009, 20:54   
   Moje auto: X10XE 99'


MXM, jak zaslepiłeś EGR skoro w naszych 1.0 przez egr przeływa płyn chłodniczy.

pozdrawiam
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu  
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Corsa B - strona techniczna - Pytania i odpowiedzi » Problematyka - Corsa B » Silnik i osprzęt » Brak mocy w Corsie B 1.0
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group    Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.