Auto na SPIRYTUS - ETANOL - E-85 KONWERTER
Autor Wiadomość
 didiidexter 


Informacje
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 4
Skąd: Poznań
Wysłany: 6 Styczeń 2011, 14:12   Auto na SPIRYTUS - ETANOL - E-85 KONWERTER

Benzyna coraz droższa...

Przedmiotem tego postu jest prezentacja konwertera, który można kupić na Allegro
dzięki któremu Twoje auto będzie jeździć na

ETANOL czyli SPIRYTUS.

Konwerter przeznaczony jest do samochodów benzynowych.
W większości krajów w EU (np. Niemcy) Etanol tankujesz na stacji benzynowej (tak jak zwykłe paliwo).
Etanol (nazwa handlowa tego paliwa E-85) jest tańszy niż zwykłe paliwo.
Na świecie prekursorem tej technologii jest Brazylia
gdzie w zasadzie wszystko jeździ, lata lub pływa na spirytusie!
W Polsce takie paliwo zgodnie z zaleceniami Unii Europejskiej
pojawi się na stacjach już w najbliższym czasie, ale to nie jest problem...

Spirytus (tanio) jak każdy wie można wyprodukować
w domu własnym sposobem...

Na Allegro można kupić do tego niezbędny sprzęt
a ogólnie dostępną recepturę 1410 zna każdy!
Służymy pomocą przy doborze i zakupie sprzętu.

Czy wiesz że JUŻ jeździsz na Etanolu! Każda Benzyna ma domieszkę od 5% do 20% Etanolu. Prawda ukrywana przez korporacje naftowe jest taka, że twój silnik może jeździć na czystym Etanolu!
Od lat zostaliśmy uzależnieni od Benzyny - dziś Etanol jest tańszy! Dołącz do milionów kierowców, którzy się wyzwolili od kartelu naftowego!

* ETANOL

Etanol jako paliwo silnikowe używano już w czasie produkcji pierwszych samochodów. Jest to paliwo, które dobrze nadaje się do silników benzynowych; charakteryzuje je czysty proces spalania, którego rezultatem jest niższa emisja cząstek stałych, węglowodoru i tlenku węgla. Największą korzyścią przy stosowaniu etanolu jest potencjał w zakresie redukcji emisji CO2

Etanol można uzyskać z różnych odnawialnych surowców: z kukurydzy, z trzciny cukrowej lub ze zboża.

Do wszystkich pojazdów napędzanych benzyną można bez problemu stosować benzynę zawierającą 5-10% etanolu. Natomiast po zainstalowaniu konwertera stosować można dowolną mieszankę etanolu i benzyny od 0% do 100%.

* BIOETANOL

Z dniem 22.01.2009 weszło w życie rozporządzenie Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla biopaliw ciekłych. Dzięki temu bioetanol mógł pojawić się w obrocie, a dokładniej- na stacjach mogą się pojawić paliwa silnikowe zawierające 85% bioetanolu, oznaczone symbolem E85. Paliwo to ma być o 1zł tańsze od zwykłej benzyny.

Bioetanol E85 wkrótce w Polsce
Według "Gazety Prawnej" jeszcze w tym roku na polskie stacje benzynowe zawita paliwo E85.

Jest to mieszanka 85% (70%) etanolu i 15% (30%) benzyny, która pozwala obniżyć ilość szkodliwych substancji emitowanych przez samochód do atmosfery.

* DLACZEGO ETANOL?

1. KOSZTY

W dobie rosnących cen paliw, Etanol jest tańszą alternatywą od benzyny. W czasie kryzysu szukamy oszczędności na każdym kroku dlatego tez nasze instalacja zwracają się bardzo szybko.

2. OCHRONA ŚRODOWISKA i EMISJA ZANIECZYSZCZEŃ

Każdy samochód emituje szkodliwe tlenki węgla, organiczne związki lotne, tleni azotu i dwutlenek węgla. Jedną z korzyści korzystania z Etanolu jest redukcja zanieczyszczeń w powietrzu, którym oddychamy. Mimo, że główne pierwiastki zawarte w paliwach tradycyjnych jak i ekologicznych to węgiel i wodór, E85 nie zawiera substancji toksycznych, szczególnie niebezpiecznych dla środowiska.

Ponadto rośliny używane do produkcji etanolu, w procesie fotosyntezy wykorzystują wydzielany podczas jego spalania dwutlenek węgla, co oznacza, iż bilans dwutlenku węgla w środowisku mógłby wynosić zero (oczywiście jeśli samochód byłby zasilany w 100% bioteanolem). Ocenia się, że transport samochodowy jest obok energetyki zawodowej głównym emitentem dwutlenku węgla. Jezdzac na Etanolu nie dodajesz nowego CO2 do atmosfery.

3. WYDAJNOŚĆ

Przykładem lepszej wydajności spalania etanolu w silnikach może być fakt, iż wiodące zespoły wyścigów Nascar i Indy stosują etanol w swoich bolidach ponieważ ma lepszą liczbę oktanów oraz spala się w niższej temperaturze co nie powoduje przegrzewania się silnika. Etanol również nie wytrąca wody i jest rozpuszczalnikiem co z kolei daje nam czyste wtryski. Silnik pracuje dużo ciszej i płynniej.

4. TERAZ POLSKA

Etanol jest paliwem które może być w całości produkowane w Polsce, dzięki temu każda złotówka wydana na to paliwo pozostaje w kieszeni Polaków, obrót biopaliwem stymuluje rozwój gospodarczy kraju, pomaga w stwarzaniu tysięcy miejsc pracy dla tysięcy ludzi. Produkcja E85 uniezależni Polskę od zagranicznych koncernów paliwowych.

* TECHNOLOGIA

Przystosowanie silnika do etanolu ogranicza się do zainstalowania naszego konwertera. Nie ma potrzeby instalowania dodatkowego zbiornika. System jest w pełni automatyczny i programowalny: działanie konwertera jest kontrolowane przez odpowiednie oprogramowanie. Oprogramowanie to przetwarza dane pochodzące z czujnika temperatury. i sondy lambda. Po przerobieniu na etanol, nie zaobserwowano korozji ani nawet zużycia większego niż jakie wynikałoby z eksploatacji na benzynie. W rzeczywistości, w wielu przypadkach stwierdza się zwiększoną żywotność silnika przy zasilaniu alkoholowym, głównie z powodu tego, że Etanol nie jest zanieczyszczony olejem silnikowym tak jako to może mieć miejsce przy zasilaniu benzynowym. Co więcej, spalanie Etanolu jest łagodniejsze niż benzyny, Etanol lepiej chłodzi elementy silnika niż benzyna, na czym skorzystają świece, zawory oraz głowice i tłoki. Zamontowanie konwertera nie wiąże się z jakąkolwiek mechaniczną ingerencją w podzespoły samochodu jak to jest przy instalacji gazowej: żadnego cięcia przewodów i tym podobnych modyfikacji.

Ważny jest także fakt iż po przerobieniu samochodu na etanol nie zaobserwowano spadku momentu obrotowego, wprost przeciwnie, może się okazać, że moment obrotowy wzrośnie o 3-5%.

Od momentu zainstalowania naszego konwertera samochód może jeździć na dowolnych proporcjach benzyny i etanolu. Jeżeli kierowca znajdzie się w miejscu gdzie nie ma jeszcze E85 zawsze może zatankować benzynę. Wszystko lejemy do jednego baku i nieistotne są proporcje.

Informacje o produkcie:

Konwerter podłącza sie pod gniazda od wtryskiwaczy za pomocą dostarczonych
adapterów. Nie potrzeba żadnego przełączania z jednego paliwa na drugie,
po prostu konwerter sam optymalizuje spalanie do aktualnego składu
mieszanki (na podstawie parametru sondy lambda oraz informacji z czujnika temperatury).

Najczęściej zadawane pytania:

1. Jak wygląda rozruch silnika na zimno?

Nie ma potrzeby instalowania dodatkowego zbiorniczka z benzyną. System jest w pełni automatyczny i programowalny: działanie konwertera jest kontrolowane przez odpowiednie oprogramowanie. Oprogramowanie to przetwarza dane pochodzące z czujnika temperatury. i sondy lambda.

2. Czy przerobienie samochodu na etanol może się wiązać z jakimś uszkodzeniem silnika?

Po przerobieniu na etanol, nie zaobserwowano korozji ani nawet zużycia większego niż jakie wynikałoby z eksploatacji na benzynie.
W rzeczywistości, w wielu przypadkach stwierdza się zwiększoną żywotność silnika przy zasilaniu alkoholowym, głównie z powodu tego, że alkohol nie jest zanieczyszczony olejem silnikowym taka jako to może mieć miejsce przy zasilaniu benzynowym. Co więcej, spalanie alkoholu jest łagodniejsze niż benzyny co eliminuje nadmierne tarcia między elementami silnika.
Alkohol lepiej chłodzi elementy silnika niż benzyna, na czym skorzystają świece, zawory oraz głowice tłoków.

3. Czy jeżdżąc na etanolu będę odczuwał zmniejszenie momentu obrotowego?

Wprost przeciwnie, może się okazać, że moment obrotowy wzrośnie o 3-5%.

4. Czy po zainstalowaniu konwertera mój samochód dalej zachowa oryginalność?

Zamontowanie konwertera nie wiąże się z jakąkolwiek mechaniczną ingerencją w podzespoły samochodu: żadnego cięcia przewodów i tym podobnych modyfikacji.

Zapraszam do zakupu!

Towar jest NOWY, z gwarancją, oraz FV,
zawiera instrukcję montażu, którą wykonujemy samodzielnie - jest prosta i trwa 30minut.

Wszelkich informacji udzielam telefonicznie / GG / e-mailowo.

Kontakt:
tel. 888-224-160,
GG: 4890338,
e-mail: didiidexter@o2.pl

Ostatnio zmieniony przez west 6 Styczeń 2011, 14:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
 kierowca 


Informacje
mazowieckie

LPG: Nie
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 36
Skąd: Siedlce
Ostrzeżenia: ( 1/3 )
Wysłany: 6 Styczeń 2011, 16:28   

Ciekawi mnie o ile zmienia się zużycie paliwa po zastosowaniu konwertera.
 
 
     
 didiidexter 


Informacje
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 4
Skąd: Poznań
Wysłany: 6 Styczeń 2011, 17:35   

kierowca napisał/a:
Ciekawi mnie o ile zmienia się zużycie paliwa po zastosowaniu konwertera.

spalanie się nie zmniejszy w litrach na 100km . lecz obniży koszt, ponieważ E-85 np. w DE kosztuje o ok. 30% mniej niż E-95. Produkując samemu spirytus wynik będzie jeszcze lepszy...
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu  
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Techniczny » Instalacje paliwowe » Wszystko o HHO, bioetalonu, etanolu spirytusie » Auto na SPIRYTUS - ETANOL - E-85 KONWERTER
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Sitemap

   Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.