Wysłany: 26 Listopad 2010, 13:21 [Corsa B] Corsa B 1.5D Biała Strzała by Glista
MODEL: CORSA B (3D)
ROK PRODUKCJI: 1994
SILNIK: 1.5D (SWAP NA 1.5TD)
UKŁAD DOLOTOWY: SERIA - FILTR W KOLEKTORZE A DALEJ BRAK WSZYSTKIEGO ( JESZCZE NIE OGARNIĘTE PO SWAPIE)
UKŁAD WYDECHOWY: SERIA
ELEKTRONIKA: SERIA
UKŁAD NAPĘDOWY: SKRZYNIA F13 WR 3,74
ZAWIESZENIE: FK- 30
FELGI: SERIA
OPONY: ZIMOWKI FIRESTONE 175/60/R13
UKŁAD HAMULCOWY: SERIA
ŚRODEK: KIEROWNICA Z CORSY A GSI, LICZNIK Z OBROTKIEM Z ANGLIKA.
CAR AUDIO: RADIO SONY CDX C5850R
WYPOSAŻENIE: KORBOTRONIK :P
OPIS MOJEJ GABLOTY:
Corse kupiłem chyba w kwietniu 2010 Przy zakupie wyglądała nienagannie. Jednak już w drodze do domu okazało się ze nie będzie tak kolorowo. Skrzynia to była padaka chrobotała trójka, blachy były powiedzmy przygotowane do sprzedaży, za to silnik chodził ładnie i to mnie cieszyło. Po kilku dniach wymiana amorów przednich, a następnie maglownicy, skrzyni i końcówek drążków. Corsa powoli zaczęła jeździć. Z czasem trafił się zawias i kierownica, bo kumpel rozwalił swoją CA GSI kubełki też miał fajne ale nie pasują niestety następnie trafił się motor 1.5 td dużo przygód z nim miałem Okazało się ze po zerwaniu rozrządu jest, facet zrobił głowice i chodzi jak ta lala, a zapłaciłem za niego mniej jak za remont głowicy facet się wybulił. Ale to naprawdę długa historia. Ogólnie powoli corse doprowadzam do ładu, ale to jeszcze potrwa.
PLANY NA PRZYSZŁOŚĆ:
Zawór mbc, ciśnienie doładowania 1.0 bar, intercooler.
Hamulce lepsze, tarcze z tyłu i większe z przodu.
Remont blach i to może jeszcze w najbliższych 3 miesiącach jeśli wypali parę pomysłów.
lotka z tyłu, lampy przednie z soczewką i tylne clary red white
rozpórki przednie i może tylna, stabilizator przedni, bo go nie mam i tylny
w środku to tarcze zegarów podświetlane. Fotele z astry, calibry lub kadeta, wnętrze ciemniejsze, elektryczne szyby
Alusy 15 ale jaki wzór to nie wiem.
Wydech z kwasówki, policzony jeśli będzie potrzeba.
Pomysłów jeszcze będzie wiele choćby car audio, ale wszystkiego zrobić na raz się nie da. z czasem będę pokazywać nowe postępy prac. Ale najważniejszy jest remont blach.
A więc zdradzę tajemnice. Czekam na dotacje z biura pracy na warsztat. Jak interes ruszy to szybko będzie Corsa doprowadzona do jakiegoś sensownego stanu. Będzie moją wizytówka
Sam jestem ciekaw jak będzie to śmigać po modach. jak narazie po przesiadce ze zwykłego parkota nie mogę się nacieszyć Niestety chwilowo brak funduszy.
Właśnie o to chodzi że wielu tylko pisze, a nic się potem nie dzieje. Ja postanowiłem ze jak już zacząłem to i skończę. Do końca grudnia będzie wiadomo czy biznes wypali czy nie :P Więc pewnie też się wyjaśni jak szybko dalsze prace będą postępować. Ps. Najszybszy diesel to nie będzie na pewno na forum, w końcu to tylko 1.5. Chłopaki widziałem swapowali 1.7 i też chciałem. Niestety brak kasy, Ten kupiłem ze skrzynią naprawdę okazyjnie. Mam nadzieje ze po modach z 90 kucy będzie i momentu więcej. Musze poszukać i doczytać czy da rade zastosować turbo ze zmienna geometrią łopatek, ciągnęło by od dołu bardziej tylko nie wiem jak ze sterowaniem tego, czy to elektronika czy podciśnienie... Aż tak to się nie znam
buzz [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 9 Grudzień 2010, 19:15
glista14 napisał/a:
Mam nadzieje ze po modach z 90 kucy będzie i momentu więcej. Musze poszukać i doczytać czy da rade zastosować turbo ze zmienna geometrią łopatek, ciągnęło by od dołu bardziej tylko nie wiem jak ze sterowaniem tego, czy to elektronika czy podciśnienie... Aż tak to się nie znam
90 koni z 1.5 td? Tylko za sprawą mbc + intercooler.
Co do turbiny ze zmienną geo zapomnij - taniej wyjdzie ci wrzucić 1.7 td na IC i wykręcić to na 120 koni.
Swoją drogą - tak po cichu powiem Ci, że już powstaje i jest na chodzi w zaprzyjaźnionych okolicach CB z 1.7 CDTi szacowana moc na dzień dzisiejszy to ok. 150 km
DO 1.5 sugeruje ci tylko MBC, regenerację turbiny i dbanie o silnik. Może 90 koni to nie będzie, ale idzie dobrze
Witam Panowie! Corsa od ostatniego czasu nie doczekała się niczego nowego. Za to rozpadła się pompa wtryskowa. Chwilowo stoi bidulka pod domem i czeka na przypływ gotówki. Urwałem też zderzak więc chyba dostanie nowy ala gsi.
[ Dodano: 13 Czerwiec 2011, 12:55 ]
glista14 napisał/a:
MODEL: CORSA B (3D)
ROK PRODUKCJI: 1994
SILNIK: 1.5D (SWAP NA 1.5TD)
UKŁAD DOLOTOWY: SERIA - FILTR W KOLEKTORZE A DALEJ BRAK WSZYSTKIEGO ( JESZCZE NIE OGARNIĘTE PO SWAPIE)
UKŁAD WYDECHOWY: SERIA
ELEKTRONIKA: SERIA
UKŁAD NAPĘDOWY: SKRZYNIA F13 WR 3,74
ZAWIESZENIE: FK- 30
FELGI: SERIA
OPONY: ZIMOWKI FIRESTONE 175/60/R13
UKŁAD HAMULCOWY: SERIA
ŚRODEK: KIEROWNICA Z CORSY A GSI, LICZNIK Z OBROTKIEM Z ANGLIKA.
CAR AUDIO: RADIO SONY CDX C5850R
WYPOSAŻENIE: KORBOTRONIK :P
OPIS MOJEJ GABLOTY:
Corse kupiłem chyba w kwietniu 2010 Przy zakupie wyglądała nienagannie. Jednak już w drodze do domu okazało się ze nie będzie tak kolorowo. Skrzynia to była padaka chrobotała trójka, blachy były powiedzmy przygotowane do sprzedaży, za to silnik chodził ładnie i to mnie cieszyło. Po kilku dniach wymiana amorów przednich, a następnie maglownicy, skrzyni i końcówek drążków. Corsa powoli zaczęła jeździć. Z czasem trafił się zawias i kierownica, bo kumpel rozwalił swoją CA GSI kubełki też miał fajne ale nie pasują niestety następnie trafił się motor 1.5 td dużo przygód z nim miałem Okazało się ze po zerwaniu rozrządu jest, facet zrobił głowice i chodzi jak ta lala, a zapłaciłem za niego mniej jak za remont głowicy facet się wybulił. Ale to naprawdę długa historia. Ogólnie powoli corse doprowadzam do ładu, ale to jeszcze potrwa.
PLANY NA PRZYSZŁOŚĆ:
Zawór mbc, ciśnienie doładowania 1.0 bar, intercooler.
Hamulce lepsze, tarcze z tyłu i większe z przodu.
Remont blach i to może jeszcze w najbliższych 3 miesiącach jeśli wypali parę pomysłów.
lotka z tyłu, lampy przednie z soczewką i tylne clary red white
rozpórki przednie i może tylna, stabilizator przedni, bo go nie mam i tylny
w środku to tarcze zegarów podświetlane. Fotele z astry, calibry lub kadeta, wnętrze ciemniejsze, elektryczne szyby
Alusy 15 ale jaki wzór to nie wiem.
Wydech z kwasówki, policzony jeśli będzie potrzeba.
Pomysłów jeszcze będzie wiele choćby car audio, ale wszystkiego zrobić na raz się nie da. z czasem będę pokazywać nowe postępy prac. Ale najważniejszy jest remont blach.
Nadchodzą zmiany!!
Więc czas się zabrać za auto. W pierwszej kolejności wylatują progi i przednie błotniki, nowy silnik od buzza już czeka na montaż, jeśli się uda to turbinka z 1.7 zostanie zakupiona, mbc zamówione i teraz jak kasy starczy to jeszcze IC zostanie dołożone.
Proszę tylko doradźcie czy kolor zostawić biały czy w jakiś inny lakierować? Bo i tak całe auto czeka malunek jeszcze w tym miesiącu. Ja osobiście na czarny się napaliłem strasznie. Prawdopodobnie akryl bo kasy też nie ma za dużo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum