Przesunięty przez: west
20 Sierpień 2009, 10:33
[ Corsa B] Ogólny topic o SWAP
Autor Wiadomość
 gtszudi


Informacje
pomorskie

Wiek: 36
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: Pruszcz Gdański
Ostrzeżenia: ( 2/3 )
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 12:11   

zgodzę się ale to tak samo jakby mówić że wszyscy polacy to złodzieje. jeden ma szczęście drugi nie , ja mam , kto inny nie ma.
 
 
     
 OL!
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 12:14   

i jak ładnie wszyscy doszli do porozumienia - dziękuje za kulturę bo już myślałem że zacznie się kolejny OT...

:nocoment:
 
     
 cwirus88



Informacje
LPG: Nie
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 67
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 12:21   

nie taki cwirus straszny jak go malują :hyhy:
 
 
     
 morhol


Informacje
LPG: Tak
Wiek: 36
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 117
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 15:24   

Dlatego wspomniałem o vectrze A bo raczej mało który gość w średnim wieku używa ich do streetu więc myślałem że lepiej byłoby czegoś takiego szukać niż typowo przeznaczonego do katu, wiadomo chodzi o stan mechaniczny. A że helmuty nie potrafią zrobić mocnego i wytrzymałego silnika to już inna sprawa :rotfl:
 
 
     
 gtszudi


Informacje
pomorskie

Wiek: 36
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: Pruszcz Gdański
Ostrzeżenia: ( 2/3 )
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 16:39   

C20NE i C20XE to mocne i wytrzymałe silniki , aczkolwiek najwięcej młodziaków którzy je dostają to katują je na zimnym silniku , przez co w C20XE pękały głowice , a w C20NE robił sie muł.
 
 
     
 Gnejsik


Informacje
LPG: Nie
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 14
Skąd: Rybnik
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 21:31   

to powiedzmy że ja sie wypowiem... moj silnik przyjechał do mnie z angli (powiedzmy... zaliczyl jedno auto w polsce po drodze które zrobiło może z 15tys km) I powiem Wam tak... silnik trzyma kompresje na poziomie 14,2 - 14,5 ... nie dymi, nie żre oleju ale ...nigdy nie był pałowany na zimnym... to jest zasada której trzeba sie trzymac... pałujesz od razu po starcie to licz sie z szybkim remontem głowicy... bo nawet Cossi może tego nie wytrzymac i po prostu pęknąc... ja mam glowice k700 i autko hula jak ta lala... nawet przy niedzielnych spotkaniach na XXX :P aaa dodam że silnik przeleciał już ok 200tys km... w tym 185 w angli ...
 
 
     
 kkuba45


Informacje
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 3
Skąd: Chodzież
Wysłany: 23 Sierpień 2009, 20:04   

Witam
Chciałbym w Corsie B z 1995 r. zamiast silnika 1.4 16V zamontować 1.6 16V, czy będzie on pasował bez większych problemów? Wymiana jakich podzespołów wiąże się z ową zamianą silnika?
 
 
     
 OL!
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 23 Sierpień 2009, 21:38   

kkuba45, przejrzyj sobie topic - już o tym było pisane ...
 
     
 max
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 24 Sierpień 2009, 10:05   

kkuba45 napisał/a:
Witam
Chciałbym w Corsie B z 1995 r. zamiast silnika 1.4 16V zamontować 1.6 16V, czy będzie on pasował bez większych problemów? Wymiana jakich podzespołów wiąże się z ową zamianą silnika?

Hej kolego może podepnij się pod mój temat i razem to pociągniemy?
http://www.klubcorsa.pl/t...sy-b-vt2110.htm
Pozdrawiam Max
 
     
 marces
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 2 Wrzesień 2009, 23:29   

Było już o tym w tym temacie ! Najpierw czytać a potem zadawać pytania... :rotfl:
 
     
 ZMoRa
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 15 Wrzesień 2009, 18:44   

Witajcie,

Jak wygląda sprawa dla corsy D 1.2? Na co mogę zrobić swap i ile by mnie to kosztowało?
 
     
 marces
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 15 Wrzesień 2009, 19:56   

1.8 gsi od corsy D ... ale co do kosztów niemam pojęcia
 
     
 west
Zasłużeni
widoczni.org



Informacje
wielkopolskie

LPG: Nie
Imię: Bartek
Pomógł: 43 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 1485
Skąd: Księstwo Poznańskie
Wysłany: 16 Wrzesień 2009, 07:58   
   Moje auto: Porshe 911


Gnejsik napisał/a:
po prostu pęknąc... ja mam glowice k700 i autko hula jak ta lala

k700?
 
     
 Gnejsik


Informacje
LPG: Nie
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 14
Skąd: Rybnik
Wysłany: 26 Wrzesień 2009, 00:02   

tak są głowice k700, k400 (najgorsza), no i jest jeszcze CostCast - najlepszy aczkolwiek k700 po obróbce i wypassach jest nie do zajechania :P
Ostatnio zmieniony przez 26 Wrzesień 2009, 03:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
 kruszyn1
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 26 Wrzesień 2009, 08:14   

Gnejsik, nie wiesz co masz pod maską biedaku ;)
ks700 :]
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu Strona 4 z 5 
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Techniczny » SWAP - zmiany i modyfikacje silników » [ Corsa B] Ogólny topic o SWAP
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group    Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.