Przesunięty przez: west
20 Sierpień 2009, 10:33
[ Corsa B] Ogólny topic o SWAP
Autor Wiadomość
 Licha
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 12 Październik 2008, 19:37   [ Corsa B] Ogólny topic o SWAP

Mam takie pytanie. Czy są jakieś większe problemy ze zrobieniem swapa na 2.5V6 w corsie B??
Ostatnio zmieniony przez Kaszubski 16 Lipiec 2016, 16:34, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
 OL!
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 12 Październik 2008, 20:15   

problemów jest masa - wiadomo że to się wiąże z modami i to już grubymi ... zakup silnika skrzyni biegów - przegubów
hamulców i zawieszenia ..
do tego trzeba zmienić mocowanie silnika itp..
jeśli się znasz dobrze na mechanice to sobie "jakoś" dasz rade ... ale zwykły mechanik na pewno ci tego nie zrobi ....
 
     
 Licha
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 12 Październik 2008, 23:43   

Z silnikiem i calym osprzetem nie ma problemu bo mam vectre 2.5V6 i chce wszystko z niej przelozyc do corsy. Zawiecha i heble w corsie sa zrobione na sport trzeba tylko wcisnac tam ten silnik. I ogolnie chcialem sie jeszcze dowiedziec jak to auto bedzie sie prowadzic na zakretach bo jednak silnik bedzie duzo ciezszy od podstawowej jednostki
 
     
 west
Zasłużeni
widoczni.org



Informacje
wielkopolskie

LPG: Nie
Imię: Bartek
Pomógł: 43 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 1485
Skąd: Księstwo Poznańskie
Wysłany: 13 Październik 2008, 10:37   
   Moje auto: Porshe 911


Licha - dział "Grupy Użytkowników" nie jest odpowiednim działem na temat swapu!
przenoszę i upominam! :<
 
     
 cwirus88
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 13 Październik 2008, 17:55   Re: Swap z 1.6 na 2.5V6

Licha napisał/a:
Mam takie pytanie. Czy sa jakies wieksze problemy ze zrobieniem swapa na 2.5V6 w corsie B??


ja wogóle nie rozumiem pytania. chłopie masz silnik 1,6 co jest mega z pupy dobry, więc kasę którą potencjalnie miałbyś wpakować w 2,5 v6 zainwestuj w tjun tego. Dlaczego?

-1,6 waży zylion razy mniej niż krowiasty 2,5
-jak porządnie zrobisz 1,6 to objedzie te 2,5 z paluszkiem w pupie
-większość przeróbek w 1,6 to raczej plug&play, a 2,5 to dłubanina
-1,6 będzie zylion razy lepiej brał zakręty niż 2,5 V6


Rozumiem tezę - nic nie zastąpi większej pojemności, chyba że większa pojemność, ale słów tych do corsy przyrównywać nie można, bo wszak małe auto z niej. Kropka.
 
     
 kanciol
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 13 Październik 2008, 18:44   

najlepiej c20xe silnik w miare tani i bez wiekszych problemow wchodzi... latwo mozna uzyskac 160 koni...:) a to juz wystacza:) ale nic niezastapi dzwieku v6:)
 
     
 cwirus88
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 13 Październik 2008, 19:48   

kanciol napisał/a:
najlepiej c20xe silnik w miare tani i bez wiekszych problemow wchodzi... latwo mozna uzyskac 160 koni...:) a to juz wystacza:) ale nic niezastapi dzwieku v6:)


tutaj jednak sięgnę po zdanie !markosa - c20xe również sux :lol: c16xe rulez - z niego też na lajcie idzie wycisnąć z 130-140 koni. i jest lżejszy niż c20xe :d
 
     
 domel
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 13 Październik 2008, 22:45   

siemka. ale jak dobrze c20xe sie zgrzebie to c16xe w gmieniu oka odjedzie. tylko trzeba sie nauczyc tym jezdzic bo jest strasznie pod sterowny.
 
     
 kanciol
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 14 Październik 2008, 16:13   

patrzac na wage to najlepiej 2.0 8v jest lzejszy od 1,6 i mniej awaryjny!! ale i tak polecam c20xe....
 
     
 cwirus88
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 14 Październik 2008, 17:58   

kanciol napisał/a:
patrzac na wage to najlepiej 2.0 8v jest lzejszy od 1,6 i mniej awaryjny!! ale i tak polecam c20xe....


tutaj się zgodzę.

generalnie imo do jazdy na 1/4 i dla kogoś kto chce być "królem prostej" to nie ma lepszej opcji niż c20xe, natomiast to jazdy typu KJS, rajdy lepsze jest chyba dłubnięte c16xe...

opcja 2,5 v6 do mnie nie przemawia w żadnym, absolutnie żadnym przypadku.
 
     
 OL!
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 14 Październik 2008, 18:02   

cwirus88 napisał/a:
opcja 2,5 v6 do mnie nie przemawia w żadnym, absolutnie żadnym przypadku.
do mnie też :lol:
podłubac c16xe do maxa - może nawet 170 KM + turbo :lol:
i niema ... we wsi że ktoś to objedzie ...
 
     
 Licha
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 14 Październik 2008, 18:26   

1. To auto ma byc do jazdy na codzien
2. Koszta nie sa istotne
3. c16xe na standardowej skrzyni ciagnie 220km/h
4. A 2.5V6 to V6 i tyle i w standardzie 177KM a nie jak w 1.6 podkrecona na maxa 170 KM bo to zawsze bedzie tylko 1.6

[ Dodano: 14 Październik 2008, 18:31 ]
A tu macie linka do mojej corsy GSi

1. Predkosc max
Kod:
http://www.youtube.com/watch?v=2fU4pr7Z2V8

2. Auto w dzien zakupu
Kod:
http://www.youtube.com/watch?v=XqE9WrL7FXE


[ Dodano: 14 Październik 2008, 18:36 ]
Oli napisał/a:
cwirus88 napisał/a:
opcja 2,5 v6 do mnie nie przemawia w żadnym, absolutnie żadnym przypadku.
do mnie też :lol:
podłubac c16xe do maxa - może nawet 170 KM + turbo :lol:
i niema ... we wsi że ktoś to objedzie ...




Powiec skad wezmiesz 70KM bez turbo i podtlenku azotu w silniku 1.6
Walki u Swiatka dadza max 15KM wydech kompletny z kolektorem do max 8KM+ pozadny dolot 5KM
To skad wezmiesz 70 KM ???????????????????????????????????????????????????????
Ostatnio zmieniony przez PiotrK65 25 Luty 2009, 23:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
 OL!
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 14 Październik 2008, 19:06   

Licha napisał/a:
Powiec skad wezmiesz 70KM bez turbo i podtlenku azotu w silniku 1.6

oli napisał/a:
może nawet 170 KM + turbo :lol:


Licha napisał/a:
Walki u Swiatka dadza max 15KM wydech kompletny z kolektorem do max 8KM+ pozadny dolot 5KM
= 28KM
zostaje 42 KM dla turbo :evil:
można też rozwiercić + strojenie + wyważenie ..
Licha napisał/a:
???????????????????????????????????????????????????????

nie wysilaj się .. :-/
 
     
 kanciol
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 14 Październik 2008, 20:52   

"oli" taki rozwiercony i wywazony i wedlug Ciebie podlubany silnik z turbem pozyje gora miesiac, moge sie zalozyc, a zeby to wszystko zrobic to 10 tys ci braknie wiec kolego widac ze duzo grasz w NFS'a bo niewszystko jest takie proste jak w grze:) pozdro dlatego za 5 tys idzie wsadzic po remoncie c20xe pobawic sie z wydechem, dolotem tak jak "licha" mowi i taki silnik pozyje pare dobrych lat!! a co do osiagow to 240 km/h ze skrzynia f20 wyciagnie:) a przyspieszenie niecale 7 sekun zalezy od opon i zawieszenia:)
 
     
 OL!
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 14 Październik 2008, 21:02   

Licha napisał/a:
2. Koszta nie sa istotne

kanciol napisał/a:
a zeby to wszystko zrobic to 10 tys ci braknie


:oops:

Cytat:
"oli" taki rozwiercony i wywazony i wedlug Ciebie podlubany silnik z turbem pozyje gora miesiac

no to fakt :P
kanciol napisał/a:
kolego widac ze duzo grasz w NFS'a

jakoś zabijam czas
Licha napisał/a:
c16xe na standardowej skrzyni ciagnie 220km/h

kanciol napisał/a:
a co do osiagow to 240 km/h ze skrzynia f20 wyciagnie:)

20 km/h różnicy :-/
to niewiele ..
kanciol napisał/a:
a przyspieszenie niecale 7 sekun zalezy od opon i zawieszenia:)

teraz gra rola stosunku masy do mocy ...
więc jedno krzyżuje się z drugim .. rozmowa ta to istna sprzeczka pomiędzy dłubaniem a łatwą mocą ... przez SWAP ..
Licha, jeśli chcesz wsadzić 2,5 to wsadza i podziel się spostrzeżeniami
jednocześnie życzę milej pracy .... 8-)
 
     
 Licha
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 14 Październik 2008, 21:25   

Jak auto bedzie w trakcie prac to na pewno sie odezwe 8-)

[ Dodano: 16 Październik 2008, 22:14 ]
cwirus88 tu nie chodzi o jakies szanse jak bede chcial sie poscigac to wsiade w sportowe auto a corsa ma byc do rekreacji a ze lubie dzwiek V6 to wstawie V6 moj wybor
 
     
 dudu
elektronika/audio pokrewne


Informacje
Imię: Łukasz
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 943
Skąd: Pleszew
Wysłany: 16 Październik 2008, 22:16   
   Moje auto: Citroen C3 1.4 HDI


++++++++++++++++++++++++++
To wątek o problemach przy zamianie 1.6 na 2.5V6 a nie kłótnia o nie wiadomo co.

Kolejny post negatywnie zaadresowany do Lichy tutaj będzie "nagradzany" warnem.

Szanujcie topic Lichy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

||||||||||||||||||||||||||||||||||
kłótnia przeniesiona tutaj http://www.klubcorsa.pl/t...v6-cd-vt451.htm
 
 
     
 harry88
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 3 Styczeń 2009, 23:16   

Panowie poruszyliście temat że najlepiej wstawić c20xe. Otóż ja mam problem innej natury. Otóż mam taki silnik ze skrzynią f20 ale miałem zamiar wstawić to w corsę A ale po głębszy przemyśleniach i spustoszeniu chyba wszystkiego co się dało w poszukiwaniu jakiś ładnych lamp czy też innych rzeczy do CA doszedłem do wniosku że lepiej byłoby to wsadzić do CB są to większe koszta a ja jestem tylko studentem no ale kasa to nieistotny temat. Więc chciałbym się dowiedzieć czy przy wsadzeniu tego silnika do CB musiałbym wykonać więcej przeróbek niż w przypadku CA z tego co się orientuje tam trzeba było wymienić przeguby i w sumie jedną łapę od trzymania silnika najbardziej chodzi mi o to czy coś trzeba spawać. Najchętniej prosiłbym o kontakt na gg 1136143 i krótki opis od osoby która już to zrobiła albo przynajmniej wie o tym dostatecznie dużo. Pozdrawiam czekam na odpowiedzi i wsparcie.
 
     
 cwirus88
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 4 Styczeń 2009, 00:42   

harry88, noo pewnie że jedną łapę trzeba zespawać by wszystko w kupie sie trzymało. Ja proponuję w tym temacie zajrzeć na forum corsasport.pl, tam temat swapów od strony praktycznej jest rozkminiony z każdym silnikiem. Może nawet znajdziesz kogoś kto ma do sprzedania taką łapę ;p
 
     
 marces
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 11 Marzec 2009, 17:15   

Aha ... po przeczytaniu tego i tak niewiem co lepiej wsadzić czy 1.6 czy 2.0 ?? :zakrecony: Ja chcę zamiast 1.2 wsadzić 1.4 16v i na ile moge taki silnik podciągnąć , 130 KM bez w/w turbiny i nitra wyciagnę ?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu Strona 1 z 5 
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Techniczny » SWAP - zmiany i modyfikacje silników » [ Corsa B] Ogólny topic o SWAP
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group    Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.