mauro, a czy przy tym buczeniu odczywałeś lekkie drgania na kierownicy ?? Mam dokładnie takie objawy jak opisałeś + lekkie drgania. Byłem w zakładzie który zajmuje się serwisem klimy i gościu powiedział że jak chłodzi to wszystko jest ok, ale jednak nie daje mi to spokoju bo boję się o sprężarke.
Tak jak pisałem Ci na prv, też tak mam i po serwisie klimy i tak problem powrócił, jak zaobserwujesz to w trakcie tego buczenia załącza się wentylator silnika i to on powoduje buczenie i zwiększenie obrotów, nie jest to sprężarka jedyne pytanie to czemu?
Witam
dzis byłem w Opel Środula Sp. z o.o.
Autoryzowany Dystrybutor
OPEL CHEVROLET KIA
41-207 Sosnowiec, ul. Zuzanny 24
tel. 32/ 294 08 60
tel. kom. 695905276
LPG: Nie
Imię: Greg Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Wrz 2009 Posty: 185 Skąd: Tychy
Wysłany: 10 Sierpień 2013, 15:45
Moje auto: Opel Corsa D 1.3 CDTI
Po trzech latach odpowiem sam sobie . Doszedłem do tego vo powoduje to że wiatrak załącza się od razu na 2 bieg. To rezystor wentylatora chłodnicy. Wszystkim zainteresowanym proponuję zapoznać się z tematem poniżej. Koszt części w ASO ok 120 zł. Wymiana prosta na jedną śrubkę.
Wysłany: 27 Wrzesień 2013, 10:03
Moje auto: Corsa C 1.2
A to wentylator ma tylko dwa biegi? Występowały jakieś z 3 biegami w ogóle ? Ja mam w swojej Corsie C jakiś używany z 2001 roku i mam z nim problem.
edit:
Jednak mam jednobiegowy wentylator, a musi być dwubiegowy. Przez to mi wywala błąd, a wentylator wyje od razu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum