... dla Kogo to robicie i Kto ucierpi na Waszych kłótniach?
Poznaliśmy się prawie rok temu na I Festynie. Wraz z Wikkedem byliśmy pod wrażeniem - organizacja była na szóstkę z dużym plusem. Nie mogliśmy wyjść z podziwu, każdemu opowiadaliśmy o Waszych MAŁYCH/dużych działaniach na rzecz Ośrodka.
Nie możecie zniszczyć swojego wizerunku! Nie możecie zawieść innych!
Nie mam namyśli burmistrzów, szefów, gości na imprezie, innych Klubów, etc.
Myślę o tych, którzy z uśmiechami na twarzach żegnali nas 19 września 2009r.
Dlaczego tak się cieszyli? Bo słyszeli tysiące zapewnień: "Za rok tu wrócimy!"
Ciekawe jak się będą czuli teraz? Wyjdą na puste podwórko, na którym zryta przed rokiem bieżnikami kół, trawa już dawno odrosła. Może zrobią dyskotekę. Kolejną... Monotonną...Taką samą, jak wczoraj... Co będą czuli, co sobie pomyślą?
Myślicie, że będą mieli żal? Szczerze wątpię. Będą smutni, ale nie będą nikogo obwiniać. Nie powiedzą, że winny "ten", czy "tamten". Wydaje mi się, że to nie w ich stylu.
Może warto wziąć przykład. Porzucić spory. Zrobić "coś" dla "Kogoś".
:gutpost: Popieram Cię z0mbie. Musze przyznać, że dawno nie czytałem tak mądrego postu na forum. Czas najwyższy się zastanowić i schować urazy. Zapomnieć o tym co było i doprowadzić do tego by festyn odbył się w sympatycznej atmosferze. Ja pamiętam te szczęśliwe miny i mam nadzieję, że w tym roku będą jeszcze szczęśliwsze.
Nie znam szczegółów, ale Bartek poprosił mnie o odblokowanie tematów dotyczących festynu.
W związku z powyższym można już się wypowiadać.
Głowna sprawa trzeba podjąć decyzję, czy zamawiamy koszulki, czy przeznaczamy pieniądze na coś innego. Trzeba jednak pamiętać, że klubowicze wpłacali pieniądze z myślą o koszulkach. Nie wiem, czy znowu nie będzie jakichś zgrzytów...
Adzi [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 18 Czerwiec 2010, 18:18
A na co innego można przeznaczyć? Chcemy koszulki! :złyy:
Mam pytanie: czy ktoś załatwił długopisy, jakieś notesiki, czy coś w tym stylu? Czy dzieciaki w tym roku dostaną tylko słodycze i gadżety od nas i z Klubu Frontery?
LPG: Nie Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Lip 2009 Posty: 146 Skąd: Zawadzkie
Wysłany: 18 Czerwiec 2010, 18:49
PiotrK65 napisał/a:
Głowna sprawa trzeba podjąć decyzję, czy zamawiamy koszulki, czy przeznaczamy pieniądze na coś innego.
tą decyzję proponuje pozostawić zarządowi i osobom które przeznaczyły swoje pieniążki
Adzi napisał/a:
czy ktoś załatwił długopisy, jakieś notesiki, czy coś w tym stylu?
długopisy są właśnie w fazie produkcji w dwóch kolorach pomarańczowym i zielonym
ps.Zyzio doda zdjęcie .....Dodatkowo czekamy na odzew firmy zajmującej się sponsoringiem
Oto pikczer o które prosiłeś
Ostatnio zmieniony przez Zyzio 18 Czerwiec 2010, 18:51, w całości zmieniany 1 raz
z0mbie [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 18 Czerwiec 2010, 20:49
Znowu skupieni na organizacji i o to chodzi :fkc:
FFK ma koszulki, kubki i naklejki. Służymy samochodami do przejażdżek (najlepiej po terenach nieosuszonych :gutt2: ). Cukierki już się produkują. Co jeszcze? Jesteśmy chętni, czekamy na propozycje
No i pięknie... ja planuję jakąś grafikę na koszulki i może uda się załatwić mniejszą ilość niż 100, wtedy resztę kasy będzie można przeznaczyć na inne gadżety.
LPG: Nie Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Lip 2009 Posty: 146 Skąd: Zawadzkie
Wysłany: 19 Czerwiec 2010, 07:45
Kochani stworzony został plan imprezy;
11.30 - SPOTKANIE UCZESTNIKÓW IMPREZY PARKING MARKETU BIEDRONKA ZAWADZKIE ul. OPOLSKA(OBOK STACJI ORLEN)
12.00 – PRZYJAZD NA TEREN DPS-u, POWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FESTYNU
12.30 – POKAZ POLICJI (TRESURA PSÓW I ZATRZYMANIE UCIEKINIERA)
14.00 – PRZE JAZD W KOLUMNIE PRZEZ GMINĘ ZAWADZKIE
15.00 – KONKURS (BIEG Z JAJKIEM)
15.30 - KONKURS (TANECZNY)
16.00 – RAJD Z DZIECIAKAMI
16.30 – KONKURS (PRZECIĄGANIE LINY)
17.00 – ZŁOTY DESZCZ
17.30 – KONCERT cz.1
18.00 – KONKURS (SLALOM sztafeta)
18.30 – OGŁOSZENIE WYNIKÓW KONKUSÓW I ROZDANIE NAGRÓD
19.00 – 21.00
GRILL +ZABAWA TANECZNA POŁĄCZONA Z KONCERTEM
21.00 OFICJALNE ZAKOŃCZENIE IMPREZY
Teraz takie pytanie czy są jakieś propozycje, co wyciąć co zmienić.....czekam na pomysły.
Adzi [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 19 Czerwiec 2010, 08:20
Marcin zapytaj o tą butlę z helem, żeby napompować baloniki. Jeśli da się ją załatwić proponuje, żeby dopisać 1 punkt - "balonik do nieba". Co Ty na to?
LPG: Tak Pomogła: 1 raz Wiek: 42 Dołączyła: 06 Cze 2009 Posty: 44 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 19 Czerwiec 2010, 09:35
Moje auto: Corsa C
Cytat:
PiotrK65 napisał/a:
Głowna sprawa trzeba podjąć decyzję, czy zamawiamy koszulki, czy przeznaczamy pieniądze na coś innego.
tą decyzję proponuje pozostawić zarządowi i osobom które przeznaczyły swoje pieniążki
moim zdaniem pomysł z koszulkami powinien zostać podtrzymany... dzieciaki będą miały pamiątkę na znacznie dłużej jak np. cukierki chociaż te też dadzą im dużo radości
Cytat:
ja planuję jakąś grafikę na koszulki i może uda się załatwić mniejszą ilość niż 100, wtedy resztę kasy będzie można przeznaczyć na inne gadżety.
fajnie gdyby się udało zmniejszyć ilość zamówienia- zawsze kaskę można przeznaczyć na zwiększenie różnorodności
Jak fredzia55 pisała wcześniej słodycze od nas i reklamówki przywiozą spidan z Karolą...
Jeśli jeszcze w czymś będziemy mogły pomóc to napewno to zrobimy
PEACE LOVE & ROCK'N ROLL PEOPLE!!!
Adzi [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 19 Czerwiec 2010, 10:43
Właśnie wróciłam z zakupów - kupiłam 300szt baloników:
rurki, metalizowane i kolorowe. :witat:
Niestety, kredek i farbek do malowania twarzy nie kupiłam - 28zł za 6 kredek to ciut za dużo, poszukam tańszych, wówczas kupi się 2 lub 3 opakowania.
Cieszę się, że wszystko w końcu jest "po staremu" :witat: :brawo:
Ja jestem w trakcie załatwiania gadżetów ze swojej firmy:)
Myślę, że balony, które puszczaliśmy na III zlocie też będą fajną frajdą dla Dzieciaków :zyzio:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum