Zamknięty przez: west
2 Sierpień 2010, 07:11
Temat dotyczący organizacji
Autor Wiadomość
 west
Zasłużeni
widoczni.org



Informacje
wielkopolskie

LPG: Nie
Imię: Bartek
Pomógł: 43 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 1485
Skąd: Księstwo Poznańskie
Wysłany: 17 Czerwiec 2010, 11:19   
   Moje auto: Porshe 911


mkass napisał/a:
Ja na dzień dzisiejszy wycofuje swój udział w imprezie!!!!


proszę prześlij mi wszystkie dane kontaktowe z kim możemy ustalać resztę kwestii i szczegółów.
 
     
 west
Zasłużeni
widoczni.org



Informacje
wielkopolskie

LPG: Nie
Imię: Bartek
Pomógł: 43 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 1485
Skąd: Księstwo Poznańskie
Wysłany: 17 Czerwiec 2010, 11:48   
   Moje auto: Porshe 911


Po skontaktowaniu się telefonicznym z vice burmistrzem Panem Januszem Szampera - temat zamykam do wyjaśnienia
 
     
 z0mbie
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 18 Czerwiec 2010, 15:04   Zastanówcie się...

... dla Kogo to robicie i Kto ucierpi na Waszych kłótniach?

Poznaliśmy się prawie rok temu na I Festynie. Wraz z Wikkedem byliśmy pod wrażeniem - organizacja była na szóstkę z dużym plusem. Nie mogliśmy wyjść z podziwu, każdemu opowiadaliśmy o Waszych MAŁYCH/dużych działaniach na rzecz Ośrodka.

Nie możecie zniszczyć swojego wizerunku! Nie możecie zawieść innych!
Nie mam namyśli burmistrzów, szefów, gości na imprezie, innych Klubów, etc.
Myślę o tych, którzy z uśmiechami na twarzach żegnali nas 19 września 2009r.
Dlaczego tak się cieszyli? Bo słyszeli tysiące zapewnień: "Za rok tu wrócimy!"

Ciekawe jak się będą czuli teraz? Wyjdą na puste podwórko, na którym zryta przed rokiem bieżnikami kół, trawa już dawno odrosła. Może zrobią dyskotekę. Kolejną... Monotonną...Taką samą, jak wczoraj... Co będą czuli, co sobie pomyślą?

Myślicie, że będą mieli żal? Szczerze wątpię. Będą smutni, ale nie będą nikogo obwiniać. Nie powiedzą, że winny "ten", czy "tamten". Wydaje mi się, że to nie w ich stylu.

Może warto wziąć przykład. Porzucić spory. Zrobić "coś" dla "Kogoś".

Proszę, zastanówcie się, co jest najważniejsze...

Adzi&z0mbie
 
     
 PiotrK65
i Beatka na zawsze



Informacje
pomorskie

Pomógł: 9 razy
Wiek: 58
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 386
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18 Czerwiec 2010, 16:07   

:gutpost: Popieram Cię z0mbie. Musze przyznać, że dawno nie czytałem tak mądrego postu na forum. Czas najwyższy się zastanowić i schować urazy. Zapomnieć o tym co było i doprowadzić do tego by festyn odbył się w sympatycznej atmosferze. Ja pamiętam te szczęśliwe miny i mam nadzieję, że w tym roku będą jeszcze szczęśliwsze.
 
 
     
 spidan
Zasłużeni
Beatka + 29.10.2010



Informacje
dolnoslaskie

LPG: Tak
Klub: Astra Club
Pomógł: 29 razy
Wiek: 46
Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 993
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 18 Czerwiec 2010, 17:07   
   Moje auto: ASTRA G


PiotrK65 napisał/a:
Czas najwyższy się zastanowić i schować urazy. Zapomnieć o tym co było.

Ha ha dokładnie to dziś mówiłem :) :piwo:
 
 
     
 PiotrK65
i Beatka na zawsze



Informacje
pomorskie

Pomógł: 9 razy
Wiek: 58
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 386
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18 Czerwiec 2010, 18:06   

Nie znam szczegółów, ale Bartek poprosił mnie o odblokowanie tematów dotyczących festynu.

W związku z powyższym można już się wypowiadać.

Głowna sprawa trzeba podjąć decyzję, czy zamawiamy koszulki, czy przeznaczamy pieniądze na coś innego. Trzeba jednak pamiętać, że klubowicze wpłacali pieniądze z myślą o koszulkach. Nie wiem, czy znowu nie będzie jakichś zgrzytów...
 
 
     
 Adzi
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 18 Czerwiec 2010, 18:18   

A na co innego można przeznaczyć? Chcemy koszulki! ;) :złyy:

Mam pytanie: czy ktoś załatwił długopisy, jakieś notesiki, czy coś w tym stylu? Czy dzieciaki w tym roku dostaną tylko słodycze i gadżety od nas i z Klubu Frontery?
 
     
 mkass



Informacje
opolskie

LPG: Nie
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 146
Skąd: Zawadzkie
Wysłany: 18 Czerwiec 2010, 18:49   

PiotrK65 napisał/a:
Głowna sprawa trzeba podjąć decyzję, czy zamawiamy koszulki, czy przeznaczamy pieniądze na coś innego.
tą decyzję proponuje pozostawić zarządowi i osobom które przeznaczyły swoje pieniążki
Adzi napisał/a:
czy ktoś załatwił długopisy, jakieś notesiki, czy coś w tym stylu?

długopisy są właśnie w fazie produkcji w dwóch kolorach pomarańczowym i zielonym
ps.Zyzio doda zdjęcie .....Dodatkowo czekamy na odzew firmy zajmującej się sponsoringiem

Oto pikczer o które prosiłeś

Ostatnio zmieniony przez Zyzio 18 Czerwiec 2010, 18:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
 z0mbie
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 18 Czerwiec 2010, 20:49   

Znowu skupieni na organizacji i o to chodzi :fkc:

FFK ma koszulki, kubki i naklejki. Służymy samochodami do przejażdżek (najlepiej po terenach nieosuszonych :gutt2: ). Cukierki już się produkują. Co jeszcze? Jesteśmy chętni, czekamy na propozycje ;)
 
     
 mkass



Informacje
opolskie

LPG: Nie
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 146
Skąd: Zawadzkie
Wysłany: 18 Czerwiec 2010, 20:58   

z0mbie napisał/a:
Co jeszcze? Jesteśmy chętni, czekamy na propozycje

Zbyszek baloons i to dużo :ojh2:
 
 
     
 z0mbie
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 18 Czerwiec 2010, 21:02   

Eeeeeee wolę "bez" :P

Jest w Łodzi taka sprytna hurtownia, co ma dure...eee...balony w dobych cenach. Kolorowe, połysk lub nie, od wyboru do koloru. Adzi jutro kupi :D
 
     
 Adzi
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 18 Czerwiec 2010, 21:03   

100 baloników wystarczy czy trzeba więcej?
Nasze płuca, tak jak w zeszłym roku, będą czekały na dmuchanko ;)
 
     
 mkass



Informacje
opolskie

LPG: Nie
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 146
Skąd: Zawadzkie
Wysłany: 18 Czerwiec 2010, 21:03   

z0mbie napisał/a:
Eeeeeee wolę "bez" :P

Ja też ale koniec OT

[ Dodano: 18 Czerwiec 2010, 22:05 ]
Adzi napisał/a:
100 baloników wystarczy czy trzeba więcej?

wg uznania
 
 
     
 PiotrK65
i Beatka na zawsze



Informacje
pomorskie

Pomógł: 9 razy
Wiek: 58
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 386
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18 Czerwiec 2010, 21:07   

No i pięknie... ja planuję jakąś grafikę na koszulki i może uda się załatwić mniejszą ilość niż 100, wtedy resztę kasy będzie można przeznaczyć na inne gadżety.
 
 
     
 mkass



Informacje
opolskie

LPG: Nie
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 146
Skąd: Zawadzkie
Wysłany: 19 Czerwiec 2010, 07:45   

Kochani stworzony został plan imprezy;
11.30 - SPOTKANIE UCZESTNIKÓW IMPREZY PARKING MARKETU BIEDRONKA ZAWADZKIE ul. OPOLSKA(OBOK STACJI ORLEN)
12.00 – PRZYJAZD NA TEREN DPS-u, POWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FESTYNU
12.30 – POKAZ POLICJI (TRESURA PSÓW I ZATRZYMANIE UCIEKINIERA)
14.00 – PRZE JAZD W KOLUMNIE PRZEZ GMINĘ ZAWADZKIE
15.00 – KONKURS (BIEG Z JAJKIEM)
15.30 - KONKURS (TANECZNY)
16.00 – RAJD Z DZIECIAKAMI
16.30 – KONKURS (PRZECIĄGANIE LINY)
17.00 – ZŁOTY DESZCZ
17.30 – KONCERT cz.1
18.00 – KONKURS (SLALOM sztafeta)
18.30 – OGŁOSZENIE WYNIKÓW KONKUSÓW I ROZDANIE NAGRÓD
19.00 – 21.00
GRILL +ZABAWA TANECZNA POŁĄCZONA Z KONCERTEM
21.00 OFICJALNE ZAKOŃCZENIE IMPREZY

Teraz takie pytanie czy są jakieś propozycje, co wyciąć co zmienić.....czekam na pomysły.
 
 
     
 Adzi
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 19 Czerwiec 2010, 08:20   

Marcin zapytaj o tą butlę z helem, żeby napompować baloniki. Jeśli da się ją załatwić proponuje, żeby dopisać 1 punkt - "balonik do nieba". Co Ty na to?
 
     
 mkass



Informacje
opolskie

LPG: Nie
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 146
Skąd: Zawadzkie
Wysłany: 19 Czerwiec 2010, 08:44   

fajny pomysł i można go wkleić obok złotego deszczu
Co do butli z helem jak będzie gdzie zapytam :)

[ Dodano: 19 Czerwiec 2010, 09:47 ]
hmmm wtedy dać dzieciakom po baloniku i na 3-4 do góry podoba mnie sie to
 
 
     
 Molly



Informacje
dolnoslaskie

LPG: Tak
Pomogła: 1 raz
Wiek: 42
Dołączyła: 06 Cze 2009
Posty: 44
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 19 Czerwiec 2010, 09:35   
   Moje auto: Corsa C


Cytat:
PiotrK65 napisał/a:
Głowna sprawa trzeba podjąć decyzję, czy zamawiamy koszulki, czy przeznaczamy pieniądze na coś innego.
tą decyzję proponuje pozostawić zarządowi i osobom które przeznaczyły swoje pieniążki


moim zdaniem pomysł z koszulkami powinien zostać podtrzymany... dzieciaki będą miały pamiątkę na znacznie dłużej jak np. cukierki chociaż te też dadzą im dużo radości

Cytat:
ja planuję jakąś grafikę na koszulki i może uda się załatwić mniejszą ilość niż 100, wtedy resztę kasy będzie można przeznaczyć na inne gadżety.


fajnie gdyby się udało zmniejszyć ilość zamówienia- zawsze kaskę można przeznaczyć na zwiększenie różnorodności


Jak fredzia55 pisała wcześniej słodycze od nas i reklamówki przywiozą spidan z Karolą...

Jeśli jeszcze w czymś będziemy mogły pomóc to napewno to zrobimy :)


PEACE LOVE & ROCK'N ROLL PEOPLE!!!
 
 
     
 Adzi
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 19 Czerwiec 2010, 10:43   

Właśnie wróciłam z zakupów - kupiłam 300szt baloników:
rurki, metalizowane i kolorowe. :witat:


Niestety, kredek i farbek do malowania twarzy nie kupiłam - 28zł za 6 kredek to ciut za dużo, poszukam tańszych, wówczas kupi się 2 lub 3 opakowania.
 
     
 Karola



Informacje
dolnoslaskie

Pomogła: 1 raz
Wiek: 43
Dołączyła: 06 Paź 2009
Posty: 20
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 19 Czerwiec 2010, 12:32   

Cieszę się, że wszystko w końcu jest "po staremu" :witat: :brawo:
Ja jestem w trakcie załatwiania gadżetów ze swojej firmy:)
Myślę, że balony, które puszczaliśmy na III zlocie też będą fajną frajdą dla Dzieciaków :zyzio:
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Strona 3 z 5 
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Witamy w klubie! » Klubowe wiadomości » Nasza działalność » Temat dotyczący organizacji
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group    Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.