...Ale nie podoba mi się to - wygląda jak by wyjęte z d...
Każdy ma swoje gusta, a o gustach się nie dyskutuje. Tobie może się to nie podoba ale mi się to bardzo podoba i nikt mnie nie zmusi bym to zmienił!!!! :złyy:
...Ale nie podoba mi się to - wygląda jak by wyjęte z d...
Każdy ma swoje gusta, a o gustach się nie dyskutuje. Tobie może się to nie podoba ale mi się to bardzo podoba i nikt mnie nie zmusi bym to zmienił!!!! :złyy:
..podzielam zdanie Domela i wcześniejsze wypowiedzi Combosa
..ten kto uważa to za niebezpieczne i brzydkie.., dalej tak będzie uważać i nikt tego
nie zmieni, puki sam się nie przekona jadąc na takiej gumie ..
..my wiemy swoje, z doświadczeni oraz wielu pozytywnych opinii ludzi pomykających na
takiej gumie..
..to jest podobnie jak z glebą
..jedni mają glebę że paczka zapałem się nie mieści
pod autem .."bo to zajebiaszczo wygląda" ..
a drudzy będą mówić że są nienormalni, bo za nisko, bo miska,
bo kolektor, bo zderzak i znajdą 1000 innych powodów żeby
tylko móc powiedzieć że to jest "ZŁE"
..a mogę się założyć że połowa takich ludzi co teraz mają złe opinie na temat
naciągania opon, czy też wspomnianej prze zemnie gleby ..kiedyś marzyło
żeby mieć brykę która tak wygląda ..
Pozdro.
Dla ludzi dalej trzymających się w temacie :hurra:, oraz dla tych którzy już z tego wyrośli :nocom2: ..
Skąd się to wzięło:
Zaczęło się bardzo dawno temu w epoce braku dostępu w amatorskich sportach motorowych do niskoprofilowych opon. Ten kto spotkał się z tzw. zwijaniem wysokoprofilowych opon, ten wie o czym mówię. To że moda przyszła do nas na german style z zachodu (jak większość rzeczy oprócz driftu ), nie oznacza to wcale że oni to wynaleźli. Prawdą jest, że choć niektóre "naciągi" przechodzą już nawet moje wszelkie wyobrażenia, to ja i większość ludzi która próbowała ponad 10 lat temu sportów motorowych często używała węższych opon na szerszych felgach, nigdy nie słyszałem aby coś się w związku z tym stało ( mówimy tu o różnicy 1 do 1,5-2 cala na wysokim profilu). Wręcz przeciwnie ,zachowanie pojazdu na zakrętach na takich kompletach daje niesamowitą przewagę, pewność i stabilność.
Co do argumentów prawnych absolutnie macie rację, brak homologacji, wkroczenie w wytyczne producenta itp, jednak pamiętajcie o jednym: ile macie w swoim samochodzie rzeczy które nie były przewidziane przez producenta, od zwykłych zamienników które choć są homologowane to jednak nie są takie jak chciałby producent, po zwykłe odświeżacze i dywaniki z Kauflanda przycinane na wymiar.
Uważam tylko, że we wszystkim trzeba zachować umiar.
Pozrawiam
P.s.
Combolak robi robotę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum