Wysłany: 27 Marzec 2009, 20:32 wymiana rozrządu - Corsa B
witam
zakładam ten temat,w celu ocenienia czy dobrze zapłaciłem za wymianę rozrządu w swojej corsinie.
więc tak. zadzwoniłem do mechanika,i powiedział mi że wymiana rozrządu będzie kosztować 100zł + moje części. Kupiłem więc na allegro pasek rozrządu,pompę wody i napinacz. dziś pojechałem do mechanika w celu wstawienia samochodu.dałem mu części powiedział żeby zadzwonić wieczorem.zadzwoniłem,a on mi mówi że wymiana ta wyniesie trochę więcej a mianowicie 300zł!!! :kwasny: dlatego, że wymienił uszczelkę pod deklem(faktycznie tam ciekło,ale ja mu nie kazałem!), jakiś uszczelniacz jeszcze do rozrządu kupił,jakiś drugi pasek(nie wiem jaki?) i rolkę do napinacza czy coś takiego?? i że to będzie 300zł! ale sie wkur...:/ przecież ja mu tego nie kazałem robić!:/ ale...no już będę miał spokój z rozrządem.
Kolego uszczelniacze na wałkach np rozrządu lub głównym się wymienia razem z paskiem i całą resztą gdy ciekną,nie wiem jaką uszczelkę i pod jakim deklem wymienił?Dlaczego kupil inny pasek?inny pasek rozrządu?czy wieloklinowy?
jeśli to 1.4 8v to 300 za drogo moim zdaniem.
maxxxior [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 27 Marzec 2009, 20:59
oo ten wieloklinowy. a uszczelkę to pod deklem tym na wierzchu bo mi trochę olej ciekł. i mi wałek chyba stuka, bo sie chyba wyrobił już.myślałem że to zawory,ale kazałem mu zajrzeć pod dekiel i powiedział że to wałek jest wyrobiony.
jutro podjade to zobacze jak to wygląda.
cwirus88 [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 27 Marzec 2009, 22:00
Ztcw to 300 zł to raczej normalna cena za robotę przy rozrządzie więc bym nie panikował...
LPG: Tak
Klub: Astra Club Pomógł: 29 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Maj 2008 Posty: 993 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 27 Marzec 2009, 22:12
Moje auto: ASTRA G
cwirek myślę 300 to trochę za dużo, dopiero co odebrałem corsę z remontu (głowica, uszczelką itp.) i zapłaciłem 497zł. No chyba że Takie u Was ceny ? Ale za to paliwko macie tańsze :P
200zł -250zł to była by dobra cena,no w sumie żeby wszystko powymieniać też czasu trzeba i za to się płaci,jeśli wymienił ci pasek wieloklinowy/wielorowkowy razem z rozrządem i pompą wody to bardzo dobrze świadczy o mechaniku ,widać że robił servis jak dla siebie.Ja też razem z rozrządem wymieniłem wieloklinowy i pompe wody choć koniecznści nie było.Masz teraz 100% spokoju, że sie nic nie urwie np w trasie,pęknięty pasek wieloklinowy napędzajacy alternator-ładowanie aku+światła w nocy ...niezbyt miała sytuacja .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum