Witam
Podpinam się pod temat.
Mam taki problem że gdy włączam tylną wycieraczkę to płyn leci na przód a z tyłu nic chociaż tylna wycieraczka chodzi.
Co jest nie tak?? :ojj:
LPG: Nie
Imię: Damian Pomógł: 27 razy Wiek: 32 Dołączył: 25 Mar 2009 Posty: 870 Skąd: Pszczyna
Wysłany: 16 Styczeń 2013, 16:08
Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG
To Najprawdopodobniej masz na odwrót założone przewody w pompce spryskiwacza... I wychodzi na to ze ciągnąć manetkę by leciało na przod powinno leciec z tyłu??
Wygląda to tak że z dołu zbiornika wychodzą dwa wężyki wiadomo jeden przód drugi tył.
Ale gdy włączam przednią wycieraczkę to włącza się spryskiwacz też przedni ale jak włączam tylną wycieraczkę to włącza się ponownie przedni spryskiwacz.
Co jest grane??
Imię: Michał Pomógł: 7 razy Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2011 Posty: 93 Skąd: ZAKOPANE
Wysłany: 16 Styczeń 2013, 22:14
Moje auto: Corsa A 20SEH
To że są dwa wężyki to nic nie znaczy,jaka jest pompka?
Wiem że Corsie B jest trudno sprawdzić ,ale jeśli jest założona pompka stosowana w sedanach to ma wyjście na przód.Wtedy nie ma znaczenia co przyciskasz spryskuje przód.
LPG: Nie
Klub: Astra Club
Imię: Emil Pomógł: 21 razy Dołączył: 20 Sie 2011 Posty: 546 Skąd: Mrągowo/KRAKÓW
Wysłany: 16 Styczeń 2013, 22:16
Moje auto: AG Z14XEP
wydaje mi się że sterowanie pompką odbywa się przez przemienne podanie + i - lub - i +. Zatem uruchom spryskiwacz na przód i sprawdź multimetrem napięcie na pompce - załóżmy że masz +12V. Uruchamiając spryskiwacz na tył powinieneś mieć -12V, tzn zamieniony + z -. Jeśli tak jest a mimo to w obu przypadkach pryska tylko na przód, to pompka zwalona, jeśli w obu przypadkach masz tak samo, to wina elektryki, trzeba popatrzeć na schematy co oprócz samych manetek mogłoby być za to podejrzewane.
Ew. jeszcze podepnij na kabelki bezpośrednio z aku raz + -, a drugi raz -+ i zobacz czy faktycznie pryska jak należy, czyli raz przód, raz tył.
Mam pytanie jak wymienić wężyk znajdujący się pomiędzy pierwszym a drugim spryskiwaczem na przedniej masce?? bo z tego co stwierdziłem jest on dziurawy i woda nie dochodzi do spryskiwacza od strony pasażera?
LPG: Nie
Klub: Astra Club
Imię: Emil Pomógł: 21 razy Dołączył: 20 Sie 2011 Posty: 546 Skąd: Mrągowo/KRAKÓW
Wysłany: 17 Styczeń 2013, 13:19
Moje auto: AG Z14XEP
do końca wyjmowanego wężyka zamocuj porządnie sznureczek, potem za początek wężyka ciągnij aż wyjmiesz wężyk, a sznurek zostanie przeciągnięty w miejsce starego wężyka. Potem odwrotnie, czyli przywiązujesz nowy wężyk i ciągniesz za sznureczek
LPG: Nie
Imię: Damian Pomógł: 27 razy Wiek: 32 Dołączył: 25 Mar 2009 Posty: 870 Skąd: Pszczyna
Wysłany: 17 Styczeń 2013, 14:59
Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG
Świetny patent ... Ja zwyklę meczyłem się na dwa druciki ale Potrzeba Matką Wynalazku
A Tak Bardziej w temacie sprawdz sobie poprostu czy ci woda po masce cieknie bo może się okazać ze jest coś przytkane (dysza nie puści ziarenka piasku) Polecam cienką igłę i delikatnie wkuć się w dyszę potem pewnie konieczna będzie regulacja bo to Delikatne ale Ważne chyba by psikało...
przód zrobiony jeszcze ten tył kurde szukam jakiejś dyszy na allegro co by można spasować ale jakoś nic nie wiedzę może wy macie jakieś sprawdzone patenty
LPG: Nie
Imię: Damian Pomógł: 27 razy Wiek: 32 Dołączył: 25 Mar 2009 Posty: 870 Skąd: Pszczyna
Wysłany: 23 Styczeń 2013, 16:56
Moje auto: Corsa Razy Dwa X12SZ i X12SZna Stożku z LPG
Panowie Robicie Bałagan na Forum... Od Takich Pogaduch Jest SB PW albo odpowiednie Działy !! :zlydzial: No chyba ze znajdziecie mi Jakie kolwiek koligacje miedzy Spryskiwaczem a Półką ( bo to ze są z tyłu to nie powod)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum