Zamontowałem jednak stożek i jestem rozczarowany i jednocześnie zdziwiony.
ZMoRa napisał/a:
Ogólnie jestem zadowolony i jak na razie przy stożku zostanę.
Zmora zdecyduj się w końcu!
Przygasa dlatego że powietrze zimne jest gęste! bardzo gęste, ma większa zawartość tlenu! na silniku zimnym nie zdąża się odpowiednio rozprężać. Efekt duszenia się minie po rozgrzaniu silnika
LPG: Tak
Klub: Astra Club Pomógł: 29 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Maj 2008 Posty: 993 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 22 Październik 2009, 10:02
Moje auto: ASTRA G
west napisał/a:
Przygasa dlatego że powietrze zimne jest gęste! bardzo gęste, ma większa zawartość tlenu! na silniku zimnym nie zdąża się odpowiednio rozprężać. Efekt duszenia się minie po rozgrzaniu silnika
tłumaczenie profi :brawo: sam bym tego lepiej nie wymyślił
ZMoRa [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 22 Październik 2009, 19:08
west napisał/a:
ZMoRa napisał/a:
Zamontowałem jednak stożek i jestem rozczarowany i jednocześnie zdziwiony.
ZMoRa napisał/a:
Ogólnie jestem zadowolony i jak na razie przy stożku zostanę.
Zmora zdecyduj się w końcu!
Jestem tak zaskoczony że nie mogę się zdecydować.
Ok. Dzięki za wytłumaczenie. Tak obstawiałem ale wolałem się upewnić. Jak to się mówi "Kto pyta nie błądzi";]
Proszę mi krótko odpowiedzieć czy warto zmieniać zwykły filtr na stożkowy?? Bo jeśli nie widać różnicy to po co przepłacać:P mam corsine 1.4i
marces [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 21 Kwiecień 2010, 18:44
do 1.4 niema sensu , bedzie sie ksztusić na niskich obrotach , będzie tylko lepszy dzwięk choć po przykładzie kolegi wiem że nie zawsze. Lepsza jest wkładka K&N !.
do 1.4 niema sensu , bedzie sie ksztusić na niskich obrotach , będzie tylko lepszy dzwięk choć po przykładzie kolegi wiem że nie zawsze. Lepsza jest wkładka K&N !.
Rozumiem ze masz na myśli Andre :P No wiec stożek poprawi moment obrotowy o jakieś 5%. Z końmi to różnie bywa. Co do dźwięku to ja proponuje wyszlifować kanały dolotowe i w tedy na bank poczujesz różnice....
Witam,no to ja poruszę znów ten temat i zapytam czy będzie jakaś odczuwalna różnica jeśli zamiast normalnego zwykłego filtra powietrza wpakuje coś takiego:
szczerze opłaca się to montować do 1,6i 16 V ? Włożyłem nowy fabryczny filtr powietrza czyściutki w porównaniu ze starym czarnym jest różnica, a co do stożka mam wątpliwości ale się pokuszę, lepiej żałować że się zgrzeszyło niż żałować że się nie zgrzeszyło
korekta
Ostatnio zmieniony przez 82yeti 31 Maj 2010, 21:42, w całości zmieniany 3 razy
No ja mam zamontowany w GSI panelowy sportowy filtr PIPERCROSA i muszę powiedzieć że na początku po odpaleniu autko też lekko przymula, ale potem jak się rozgrzeje jest ok ;]. Także wg. mnie polecam też PIPERCROSA chociaż niektórzy na forach (innych) odradzali jego zakup
Ostatnio rozmawiałem z mechanikiem o Fil. Stożkowym i mówił mi że nie ma sensu go montować ponieważ mam w mojej 1.5 TD przepływomierz , tzn. ze nic mi to nie polepszy , jedynie to będę mógł nacieszyć sie lepszym odgłosem silnika .
Pozdrawiam !
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum