no masz racje, ma sporo pary na dole, ale góra to już nic się nie dzieje :P
też mam problem z alternatorem i sam nie wiem co robić, to wydzieranie mnie przeraża :pff:
może obniż, a u siebie obniżyłem i ładnie wygląda ; )
zaparaszam do mnie, zdjęcią są
Wiem, że dobrze by wyglądała obniżona. Aczkolwiek autko jest rodziców, więc ja tylko serwisuję i czasami jeżdżę. W związku z tym "gleby" nie będzie.
Tak BTW, to autko siostry zawiodło, wzięła Corsę i niestety "usiadła w bagażniku" czyjegoś Transita na dojeździe do skrzyżowania. Z zewnątrz obrażenia niby niewielkie, ale prócz pokrywy zderzaka, zderzaka (popularnie zwanego belką wzmocnieniową), do wymiany na pewno skraplacz klimy i chłodnica cieczy chłodzącej silnika. No i nie wiadomo co jeszcze. Uff, jak dobrze, że jest AC :uuu:
Co do alternatora, to sporo pracy, nie da się ukryć (o ile oczywiście wersja z klimatyzacją). W razie problemów- pisz.
Pozdrawiam
I do tego jest profil złożony, co zmniejsza wartość opóźnienia w chwili uderzenia i mimo wszystko Ty, jako użytkownik, wychodzisz na tym lepiej :prysz: Niestety, ale raz już się o tym przekonałem. Na szczęście "CC" jest na tyle młoda, że konstruktorzy o tym pomyśleli.
Z kolektorem wydechowym problemów nie było, ale dostęp trzeba sobie zrobić [fragment dolotu, bagnet z rurką -2 śruby w misce- tu pamiętaj, żeby przyłożyć czyściwo, jak będziesz wyciągał i później zaślepić na czas naprawy, żeby brud nie dostał się do miski (: ]
Witajcie.
Zasadniczo przez rok wiele się nie zmieniło.
Tzn. na plus się nie zmieniło.
Niestety Corsina miała w ub. zimę stłuczkę, w wyniku której z AC wymieniono skraplacz, chłodnicę chłodziwa silnika, IC zderzak i jakieś drobiazgi.
Niestety firma naprawiająca dała nam się mocno we znaki, dwukrotnie źle pomalowano zderzak, auta na kolejną poprawkę nie oddaliśmy.
Przestrzegam więc BARDZO przed firmą Huccar na ul. Naramowickiej w P-niu.
Tak to wygląda:
Poza tym autko szczęśliwie kręci kolejne km, wigoru jest, ile było, sprawuje się dobrze. Niedługo wymiana oleju i przegląd zawieszenia (15tys km po polskich drogach wybiło mocno przód, amortyzatory z tyłu również już słabe).
Mała uwaga- NIE POLECAM tarcz Brembo. Negatywne głosy się potwierdziły- to już nie to samo, co kiedyś. Te, które założyłem, biją już po roku :krzesłem:
Wiek: 34 Dołączył: 31 Sty 2011 Posty: 11 Skąd: Kraków
Wysłany: 9 Grudzień 2011, 18:43
To jakie teraz tarcze zakłada ? JA w swojej planuje trochę podkręcić moc i właśnie mam zamiar założyć 4*nowe tarcze przód zmienić te co są na jakieś nawiercane a z tyłu wywalić bębny i tarczki założyć tyle że już serię
Ale żeby tak spartolić z zderzakiem ehhhh!! teraz już nie ma ludzi dokładnych tylko jest zawsze gadka "a jakoś będzie się trzymać"
W corsie C oraz astrze G z silnikiem 1.7dti nie występuje Kontrola trakcji oraz ESP.
W przypadku corsy C występuje Kontrola trakcji Tylko przy silniku 1.8 16V (benzyna oczywiście). ESP tylko w wersji Sport z tym samym silnikiem.
Za ESP oraz TC odpowiedzialna jest pompa ABS a na fotce widzę ze jest ona zwykła bez obsługi tych systemów.
Pompy obsługujące TC maja oznaczenie EC (do 200 roku), a późniejszy to nie pamiętam prawdopodobnie ER.
Pompy obsługujące ESP maja oznaczenie EX.
Próbowałem założyć TC do astry G z tym samym silnikiem i nie ma takiej możliwości gdyż ze sterownika silnika nie wychodzą sygnały Momentu obrotowego, które są potrzebne do TC
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum