Wysłany: 22 Październik 2009, 20:52 Corsba B "Kryształek "
Pojazd : Opel Corsa B
Rok : 1993
Silnik : C14SE 82 KM
Mój nowy nabytek który mam już jakiś tam czas , fotki niestety mam w tej chwili takie tylko :
Plany na modyfikację ?
plany były a teraz się zrobią a konkretnie oddałem auto w ręce Evila (ETG ) , modyfikacje jakie są robione w tym momencie to :
1)Cały układ wydechowy czyli kolektor 4-2-1 , środek przelot i końcowy basowy a to wszystko połączone będzie rurami o średnicy zew. 5,1cm gdzie seryjny ma 4,5cm może i to nie dużo ale według obliczeń wyszło że tak będzie najlepiej żeby poprawić górny zakres obrotów
2)Obróbka głowicy , kanały na lustro , plan , dotarcie zaworów ,wymiana uszczelniaczy i reszty uszczelek itd.
3) Wałek z Corsy A z silnika 1.6 8v GSI
4) Dolot który trzeba troszkę poprawić
5) Gleba , która już jest założona co widać na fotce z hamowni
6) Felga która dziś właśnie spontanicznie trafiła na corsę
Oczywiście wszystkie te modyfikacje zaczęły się robić po zmierzeniu kompresji silnika gdzie wynik był wielkim zaskoczeniem dla mnie i spowodował uśmiech na twarzy a konkretnie wyszło po 14 na każdym cylindrze .
Przed mierzeniem kompresji zrobiłem pomiar na hamowni w Peter-Gum i o to wynik :
gdzie uciekło 12KM i trochę niutków , po wymianie świec i kabli znowu udałem się na hamownie i wynik się poprawił co lepsze NM jest wyższy niż seria a koni nadal brak :
Po rozebraniu głowicy okazało się że to prawdopodobnie wina wałka ponieważ krzywki są już mocno wytarte , dodam do tego 2 wykresu ze te 71KM i 115NM bylo robione na mapie paliwa 95 a 74KM i 119NM na mapie paliwa 98 (chodzi o pewną kostkę która ma taki bajerek) to by było chyba wszystko jak mi się coś przypomni to dopiszę .
nowe fotki dopiero jak wyjedzie z garażu ETG do tego dodam fotki z prac które się robią jeszcze jest w planach zabieg stylistyczny dość gruby ale o tym na wiosnę dopiero napiszę
marces [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 23 Październik 2009, 04:10
No kolego obyś to wszystko zrobił zobaczymy jak to jeździ.
LPG: Tak
Klub: Astra Club Pomógł: 29 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Maj 2008 Posty: 993 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 26 Październik 2009, 18:15
Moje auto: ASTRA G
Smalcyk napisał/a:
dużo zależy od ustawienia kumpel ma golfie 4 taki zestaw i po dobrym ustawieniu nie oślepiają i dobrze świecą
co to za herezje wypisujesz? :krzesłem:
Jak reflektor jest stworzony do światła halogenowego a nie do Xenonu, to nie ma innej opcji jak oślepianie i brak właściwego rozkładu światła.
Za taki zestaw masz po dowodzie :ojj:
Finos [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 26 Październik 2009, 18:24
Do tej pory twoje mody bardzo mi się podobały, klosze tez git, ale jednak tym pseudo ksenony jestem również przeciwny (zbyt wielu takich mnie już wkurzyło nocy na drodze). Lepiej opchnij komuś ten zestaw a sam kup sobie po prostu dobre markowe H4.
LPG: Tak
Klub: Astra Club Pomógł: 29 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Maj 2008 Posty: 993 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 26 Październik 2009, 18:59
Moje auto: ASTRA G
Smalcyk napisał/a:
a jeśli kupił bym reflektory soczewkowe ? wtedy te hidy spełnią swoje zadanie tak żeby nie oślepiały ?
tylko pod warunkiem że będzie to soczewka z układem optycznym pod Xenon. Ten zestaw faktycznie jest Xenonem ale nie ma do nich właściwych reflektorów. To tania chińszczyzna. Jedyna rada to zrobić reflektory tak jak ma domel. Ale i tak nie będziesz miał żyroskopowego układu samopoziomowania reflektorów. Do tego jeszcze potrzebujesz spryskiwacze reflektorów Więcej się nie rozpisuję bo ten temat jest poruszany kikukrotnie na forum.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum