w dowodzie jak narazie jest 1,4 ..ale zanim go przerejestruje na siebie..
to załatwie wszystkie sprawy związane ze wbiciem do dowodu poj. 2,0 ..
..rozmawiałem z rzeczoznawcą i powiedział że niebędzie problemu
No to trzymam kciuki. Jak się powiedzie operacja to może i ilmi podpowiesz jak to zrobić
Tak jest, napisz jak to wszystko załatwiłeś bo mi 2 rzeczoznawców powiedziało że nie ma takiej opcji, że oni nie wbiją mi 2.0 bo te silniki nie były seryjnie montowane w Corsach.
w dowodzie jak narazie jest 1,4 ..ale zanim go przerejestruje na siebie..
to załatwie wszystkie sprawy związane ze wbiciem do dowodu poj. 2,0 ..
..rozmawiałem z rzeczoznawcą i powiedział że niebędzie problemu
No to trzymam kciuki. Jak się powiedzie operacja to może i ilmi podpowiesz jak to zrobić
Tak jest, napisz jak to wszystko załatwiłeś bo mi 2 rzeczoznawców powiedziało że nie ma takiej opcji, że oni nie wbiją mi 2.0 bo te silniki nie były seryjnie montowane w Corsach.
Jeszcze tego nie załatwiłem.. ale powiedziano mi że niepowinno być problemu jeżeli
wszystko jest odpowiednio zrobione oraz jeżeli samochód jest przygotowany pod ten silnik..
(hamulce, zawieszenie, ukł. kierowniczy, ukł. wydechowy).
Ale raczej załatwie to wszystko za pomocą "kawy i czekoladek" ..znajomy dał mi
odpowiednie nr telefonów, podzwoniłem ..i ogółem koszta papierów i "czekoladek"
powinny się zmieścić w 500zł + przerejestrowanie i podatek (w moim przypadku)..
A PRZEWODY KOSZTOWAŁY 210zł + przesyłka
Zakupione w tym sklepie internetowym.. http://www.mtuning.pl/
marces [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 19 Luty 2010, 12:44
No to masz szczęście , ale z tego co mi kiedyś kolega mówił ale dokładnie nie pamiętam , on ma vr6 w golfie mk2 a jak wiadomo vr6 nie było tam seryjnie montowane i ma pojemność 2.8 l lub 2.9 l.
To trzeba iść do urzędu ruchu drogowego (czy coś tego rodzaju) i tam załatwiać , zrobić przegląd auta i powinni wydać orzeczenie że auto jest zdolne do poruszania się po drogach z daną modyfikacją. Ale nie pamiętam szczegółów.
LPG: Tak
Klub: Astra Club Pomógł: 29 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Maj 2008 Posty: 993 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 23 Luty 2010, 12:02
Moje auto: ASTRA G
BigBadWolf napisał/a:
Z tego co ja wiem to nie ma kłopotu ze zmiana pojemnosci trzeba tylko załatwić papiery i przejsć przegląd.
Niestety kolego, rzeczywistość jest inna. Nie jest to łatwe do załatwienia. Ilmi od dawna walczy o to ze swoją corsą i jak na razie nic się nie udało załatwic. Urząd, rzeczoznawca i diagnosta nie chcą dokonać zmiany bo: łapa sinika nie jest oryginalna (teoretyczne jest firma na śląsku która dokonuje ekspertyzy spawów i na jej podstawie rzeczoznawca dopiero klepnie dalej) następnie trzeba na nowo przeważyć auto itp. czyli prawie nowa holmologacja. A problemem podstawowym jest to że nie było produkowanych cors z takim silnikiem - i stąd całe zamieszanie. Czekoladki i kwiatki już tu nie pomogą bo ludzie boja się o swoją pracę i przyszłość.
BigBadWolf [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 23 Luty 2010, 13:14
spidan, może poprostu jest wynikiem ze trafił na wała powiedz w jaki sposób inni przechodzą przeglady, np. corsa Alla z mazowieckiego bodajże.
LPG: Tak
Klub: Astra Club Pomógł: 29 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Maj 2008 Posty: 993 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 23 Luty 2010, 13:33
Moje auto: ASTRA G
W jaki sposób przechodzą przeglądy ? Niewiem, może i sam przegląd mają ale czy mają w dowodzie pojemność 2.0 ???
BigBadWolf [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 23 Luty 2010, 13:51
Nie wiem jak jest u was z przegladami ja pomimo tego że mam wuja na stacji diagnostycznej i tak mam auto solidnie trzepane ale jak jest sprawny technicznie nie ma żadnego kłopotu choćby był silnik od rakiety, wiem że tesciu jest bardziej obeznanny bo robi wechikuł pod tytułem trajka i tez nie ma kłopotu w poznaniu z rejestracja takiego pojazdu przypuszczam że to kwestia osobistego podejscia diagnosty/rzeczoznawcy.
Finos [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 23 Luty 2010, 14:02
Tylko prawda jest tak że łatwiej jest zarejestrować pojazd SAM, czyli budowany od podstaw na ramie spawanej w garażu, niż Corse która ma silnik nie pochodzący od niej i tylko pojedyncze element robione chałupniczo.
A co do corsy Alla, to ze ona przechodzi przeglądy to jedna sprawa, a to jaki ma silnik dowodzie tu już inna sprawa.
LPG: Tak
Klub: Astra Club Pomógł: 29 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Maj 2008 Posty: 993 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 23 Luty 2010, 14:13
Moje auto: ASTRA G
Wnioskując z tego co pisze BBW to ilmi musi pojechać do Poznania.
BigBadWolf [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 23 Luty 2010, 14:23
Dobra skończmy z OT bo pan mod zaraz gratisy rozda (u mnie przynajmniej tak nagradzaja) a jak bede za tydzień na diagnostyce to dowiem się jak by to tu u mnie dokładnie wygladało.
Finos [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 23 Luty 2010, 14:25
BigBadWolf napisał/a:
a jak będę za tydzień na diagnostyce to dowiem się jak by to tu u mnie dokładnie wyglądało.
Dowiedz się dokładnie i napisz nam, może nam to jakoś pomoże.
Jest ciekawy temat o rejestracji po swapie, pozwolę sobie zacytować użytkownika "kamiloooo", uwagę zwrócić na przedostatni cytat:
Cytat:
ja napisze jak zrobilem to w tamtym roku:
przeglad zwykly + dodatkowy, z tym do urzedu, tam wpis o nowej pojemnosci, do ubezpieczalni zglosic inna pojemnosc i mamy legalny pojazd
Cytat:
zrobilem wszystko w 100% legalnie,
dignsota sprawdzill mocowania silnika, zrobil kartoteke samochodu na przegladzie.....
oplaty za dodatkowy przeglad i zwykly bo jezdzilem 1,5 roku bez
no i w urzedzie placilem za nowy dowod bo w starym braklo miejsca na pieczatki
pozniej zadzwonilem do ubezpieczalni (juz nie pamietam jakiej) a tam mi pan powiedzial ze niemozliwe zebym mial corse 3.0, ze sie pomylilem zebym poszedl jeszcze raz sprawdzic bo nie ma takiej opcji
Cytat:
legalnie zarejestrowalem i mam 3 litry w dowodzie, czyli przeszedl przeglad zwykly i dodatkowy
Cytat:
ta kartoteke zrobil nie wiem czy sam sobie tak czy jak ale porobil zdejcia ze wszystkich stron, pod maska, choc kolega rejestrowal tam golfa I z vr6 i nie robil mu fotek..... wiec i pewnie kartoteki nie zalozyl...
wydal na przegladzie dodatkowym ze auto przystosowane do zwiekszonej mocy itd.
niestety nie moge znalezc tego pisma zeby pokazac jak to wyglada, jak znajde to wkleje
co do nieznajomosci to na innym przegladzie powiedzieli ze w polsce nie ma mozliwosci zeby zarejestrowac auto z silnkiem ktory nie byl seryjnie produkowany
Cytat:
wiem ze gosc ktory mi to wystawil mial tytul diagnosta- rzeczoznawca wiec moze ma inne uprawnienia
poszukam papierka i wkleje
Jeśli ktoś chce to info na PW i prześlę link do tematu.
Ostatnio zmieniony przez 26 Luty 2010, 16:32, w całości zmieniany 2 razy
BigBadWolf [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 25 Luty 2010, 09:12
No więc wyglada na to że poprostu trzeba znaleźć odpowiedniego człowieka z głową na karku co górek nie będzie robił. Taki kraj
Andre42212 [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 26 Luty 2010, 15:07
Powiem tak , robi się przedląd jedzie do urzędu i na podstawie pisma z przeglądy wyrabiają nowy dowód z tym silnikiem :krzesłem:
No jasne, diagnosta też człowiek, nie musi wiedzieć wszystkiego choć powinien. Najlepiej pojeździć i popytać, jak jeden kręci nosem to jadę do drugiego, tym bardziej że jak widać rejestracja z innym silnikiem jest możliwa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum