Marzenia o rajdach/kjs'ach poszły niestety w zapomnienie ..
Koszta rejestracji silniczka 2.0 ,przekraczają budżet
który chciałem na to przeznaczyć ..dlatego nastąpi
zmiana kierunku modzenia Corsy ...
Zamierzam pobawić się w Old school/Cult..
..maskę zrobić na Rost Style ..
lub Cult ,ściągnąć lakier cały do gołej blachy..
gdzieś malnąć czarnym matem wielki krzyż maltański ..
i całość bezbarwnym lakierem ...
Najlepiej jakbym miał 3 maski..
1. oryginał
2. rost
3. cult
..aaa na zloty/spoty, będę gadżetami wizualnymi próbował Corsinę
wykreować na old/cult..
Wiecie,
old school'owy bagażnik dachowy, jakieś starocie na nim..
typu stara skórzana torba podróżna, stary wózek dziecięcy,
karimata, śpiwór, koc.. itd :P
,dodatkowo
krzywe rejestracje, jakaś maskotka wciśnięta w grill,
..i może coś jeszcze się wymyśli...
A po zlotach będę wracał do stanu użytkowego :P
..Alee.. to narazie takie moje przemyślenia
Adzi [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 10 Czerwiec 2010, 20:51
Podczas moich wyobrażeń na temat Twojej "nowej - starej corsy" przypomniała mi się jedna bryczka, która widziałam 2 lata temu na Summer Cars Party. Chcesz iść w tą stronę?
A tak się kolega kiedyś spierał ze 2.0 łatwo wbić w dowód.
A co do nowego pomysłu. Osobiście wydaje mi się ze taki styl pasuje do samochodów kanciastych, np. jak ta polówka na zdjęciach Adzi, albo do Corsy A, jednym słowem starszych. Corsa B jest już zbyt owalna i opływowa by to do niej pasowało.
Podczas moich wyobrażeń na temat Twojej "nowej - starej corsy" przypomniała mi się jedna bryczka, która widziałam 2 lata temu na Summer Cars Party. Chcesz iść w tą stronę?
Nie no bez przesady .. ale bagażnik dachowy tego typu owszem ..
lecz złomu stworzyć nie chcę.. żal mi Corsy na takie mody jak ma ta Polówa..
wolałbym kupić zajechaną A ..obrać ją z blachy .. i wyjdzie na to samo
A tak się kolega kiedyś spierał ze 2.0 łatwo wbić w dowód.
..ja sie spierałem że łatwo ?? ..owszem ale jak się słono podpłaci
w odpowiednie rączki ..a te "słono" to za dużo jak na mój gust..
Finos napisał/a:
A co do nowego pomysłu. Osobiście wydaje mi się ze taki styl pasuje do samochodów kanciastych, np. jak ta polówka na zdjęciach Adzi, albo do Corsy A, jednym słowem starszych. Corsa B jest już zbyt owalna i opływowa by to do niej pasowało.
..jak już pisałem wcześniej.. bez przesady ..xDD ..aa mody mają być
tylko i wyłącznie na zloty.. maska używana kosztuje 100zł..
więc kupić dwie dodatkowe to nie problem.. i zmieniać je wedle uznania
i humory przed zlotem ...a bagażnik dachowy również jest ściągany..
więc.. to wszystko, to nie są trwałe mody z którymi będę zmuszony jeździć..
aczkolwiek podejrzewam że maskę będę zmieniał co parę dni, tygodni :P
LPG: Nie Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 14 Skąd: Rybnik
Wysłany: 11 Czerwiec 2010, 23:18
Finos napisał/a:
A tak się kolega kiedyś spierał ze 2.0 łatwo wbić w dowód.
Off topując: Prosto jest wbic... nawet bez łapówek... wystarczy miec hajs na opłacenie - wiadomo wieksze stawki
a co do Twojej furki - podoba mi się... ale jakoś nie widze tego rost'a na CB ... gdzieś na forum wyczytałem Twoje rady odnośnie modzenia c20ne... i Ci powiem całkiem całkiem i to w tym kierunku bym szedł jakbym był Toba... przygotuj auto a potem bedziesz miał gotówke to rejestrujesz na 2.0 i śmigasz na rajdy... c20ne jest dobrym silnikiem na takie upalanie :piwko:
Finos [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 12 Czerwiec 2010, 22:26
pablo1208 napisał/a:
..maskę zrobić na Rost Style ..
lub Cult ,ściągnąć lakier cały do gołej blachy..
gdzieś malnąć czarnym matem wielki krzyż maltański ..
i całość bezbarwnym lakierem
Chcesz malować krzyż na rdzy? A potem jeszcze rdze pomalować lakierem? :uuu:
..maskę zrobić na Rost Style ..
lub Cult ,ściągnąć lakier cały do gołej blachy..
gdzieś malnąć czarnym matem wielki krzyż maltański ..
i całość bezbarwnym lakierem
Chcesz malować krzyż na rdzy? A potem jeszcze rdze pomalować lakierem? :uuu:
czytaj dokładnie ..chciałbym mieć 3 maski ..
1. oryginał
2. rost (cała w rdzy)
3. cult (goła blacha z czarnym krzyżem maltańskim)
wiem że raczej rdzy nie pomaluje niczym .. ale gołą blachę bezbarwnym, owszem ..
[ Dodano: 13 Czerwiec 2010, 20:20 ]
Przed minutą zapisałem się na ZLOT CorsaSport.pl ..
zachęciła mnie możliwość pośmigania na Torze Wyrazów k. Częstochowy
LPG: Tak Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 6 Skąd: Głowno
Wysłany: 22 Czerwiec 2010, 07:34
rost w cb raczej nie ale cult jak najbardziej tez mam zamiar popróbować jakieś bra na masce i temu podobne opcje... ogólnie zacny projekcik który ma się czym odpychać od asfaltu :piwko:
dzięki.. po paru przemyśleniach też doszedłem do wniosku że rost raczej
nie pasuje do CB ..ale maska z gołą blachą i krzyżem maltańskim będzie,
tylko potrzebuje trochę kasy
PS.
..SHIFT LIGHT ,zamontowany na stałe
..zakupiłem rozpórkę dolną przednią i górną tylną ..
..muszę kupić jeszcze szyny pod kubełek.. ale czekam na wypłatę lipcową
marek3m [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 23 Czerwiec 2010, 10:55
foto fajnie się dzieje w tej twojej corsie co miesiąc to więcej gratów po zazdrościć. Racja rost nie będzie o.k.
LPG: Tak
Klub: Astra Club Pomógł: 29 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Maj 2008 Posty: 993 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 23 Czerwiec 2010, 11:20
Moje auto: ASTRA G
pablo1208 napisał/a:
maska z gołą blachą i krzyżem maltańskim
Wrzuć jakby to wyglądało. Czy napewno to krzyz maltański? Bo mam wrażenie że to raczej krzyż żelazny, który jest używany przez niemców w cultstyle :uuu:
LPG: Tak Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 6 Skąd: Głowno
Wysłany: 23 Czerwiec 2010, 13:01
Kolego spidan krzyż używany czy przez Niemców czy w cult style to właśnie krzyż kawalerów maltańskich. krzyż żelazny to nazwa niemieckiego odznaczenia wojskowego wykorzystującego ten znak.swoją drogą ciekaw jestem jak wypadnie to na obranej z lakieru masce :ojh2: :ojh2:
LPG: Tak
Klub: Astra Club Pomógł: 29 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Maj 2008 Posty: 993 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 23 Czerwiec 2010, 14:06
Moje auto: ASTRA G
Kryblut napisał/a:
ciekaw jestem jak wypadnie to na obranej z lakieru masce :ojh2: :ojh2:
można nawet taki krzyż wyspawać, a maskę np. wysczotkować a potem klarem zabezpieczyć.
Co do krzyża maltańskiego, znalazłem 2 wersje.
1.
2.
i właśnie wersja nr 2 jest zaczerpnięta do niemieckiego odznaczenia wojskowego przez co niektórym źle się kojarzy. Co ciekawe kilku moich znajomych z niemiec jest zdania, że właśnie w cultstylu stąd jest krzyż a nie od zakonu rycerzy maltańskich.
..no ja myślałem o czymś takim ,wiem że wszystkie są bardzo podobne,
ale jednak minimalnie się różnią ..
spidan napisał/a:
można nawet taki krzyż wyspawać, a maskę np. wysczotkować a potem klarem zabezpieczyć.
no nie głupi pomysł ..zrobić np. gołą blachę na masce, z osobnej blachy wyciąć
taki krzyż maltański, i przyspawać go ..cały do okoła, żeby był taki wypukły
..ale muszę poczekać na lipiec, bo jestem goły i mało wesoły
LPG: Tak Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 6 Skąd: Głowno
Wysłany: 24 Czerwiec 2010, 13:06
Wersja środkowa wydaje się najlepsza moim zdaniem. A z tym spawaniem to naprawdę spoko pomysł trochę do pokombinowania ale efekt może okazać się ciekawy :hurra:
[ Dodano: 1 Lipiec 2010, 16:51 ] NO I SPRZEDANE ..niestety cena poszła mocno w dół
.. w czasie oględzin wyszła bardzo poważna usterka o której
nie miałem zielonego pojęcia ..
..wielka dziura w tylnej belce od strony lewego koła,
belka w tym miejscu się skrzywiła, i tylne koło uciekało
do zew. ,dziwię się sobie że wcześniej tego nie zauważyłem
..
[ Dodano: 3 Lipiec 2010, 19:24 ]
Jutro jadę po bunie e36 Sedan Czarna 2.5L Vanos..
Rok 1991r. ale za to stan bajka , a to jest ważne ..
..Po oględzinach oznajmiam że stan naprawdę super, silnik równo, cicho,
suchutki, zero stuków, zawieszenie także super..
Z mankamentów.. brak radyjka :P, do wymiany przednia szyba..
szybkę dostaję z autkiem ..
Była stuknięta "lekko" z przodu.. widziałem fotki..
zderzak, grill, plastik pod maską ..maska nie dostała
..zderzak tak się zagiął że złamał grill i plastik pod maską :P
..wszystko jest dobrze pomalowane.. byłem z 2 mechanikami ,więc jest spoczko..
[ Dodano: 19 Lipiec 2010, 18:00 ]
...
po długich poszukiwaniach zdecydowałem się na to
Alfa Romeo 2.0TS 150KM 1996r.
120ty km (rzeczywisty przebieg), sportowy "cichy" ukł wydechowy
zakładany w Niemczech.. felgi 18" ..opony 235 (albo 245?)
..ogólnie przyklejona do drogi ..
wnętrze niewytarte, czyste, zadbane.. wszystko sprawne..
wsiadać jeździć, tankować, dotrzeć, za jakiś czas dać nowy olej ..ii dzida, gaz do dechy :P 8,5 do 100 :zyzio:
..kupione od mojego kumpla "alfaholika" ..autko 3 dni na kołach po generalnym
remoncie silnika, wymianie połowy zawieszenia ..i całych przednich hamulców ..
..ogólnie pewniak, dlatego się zdecydowałem na tą sztukę, bo wiem że to mi pojeździ
normalnie alfy bym nie kupił, wiadome dlaczego
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum