LPG: Nie
Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 67 Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 17 Styczeń 2010, 12:51
Cenowo taniej kupisz c16se, bo to silnik 8v i ogólnie jego serwisowanie jest tańsze niż jednostki 16v. Spalanie tych silników będzie raczej podobne, chociaż c16se będzie bardziej dynamiczny od dolnych partii obrotów, niż silnik 16v.
Jak masz większą ilość gotówki to możesz pokusić się o kupno całej astry, np. rozbitka jakiegoś i przełożyć od razu hamulce i parę innych pierdół.
Jeszcze zapytam się o to :> znalazłem to na innym forum gdzie temat nie był już rozwijany ile dodało by to kucy?? czy trudny to moding i jaka cena mniej więcej?? i najważniejsze czy taka zabawa jest warta zachodu??
Jeśli C14NZ to:
- wałek z 13s na pierburgu(szajboos ten na varajecie miał 280st i mniejsze krzywki) - 282 stopnie
- głowica z 1,3 - większe kanały ssące, średnica zaworów taka sama 150zł
- kolektor wydechowy z 13s(4-2-1) z dorobionym miejscem na lambde(najlepiej grzaną z c20ne)
- kolektor ssący z c13n 50zł
- przepustnica z c18nz(większa średnica o 7mm bodajże)
- wtryskiwacz z c16nz(większa wydajność) 100
- można pokombinować z kompem z c12nz(schemat instalacji taki sam), efekty powinny być podobne jak przy założeniu ecu z c13n do c16nz, ale nie gwarantuje, sprawdzę to tak szybko jak to będzie możliwe(moja mama w kadecie ma c14nz)
- do tego porting kanałów w głowicy i polerka kolektorów(i spasowanie tego wszystkiego)
- planowanie głowicy z o 0,7mm
LPG: Nie
Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 67 Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 21 Styczeń 2010, 22:35
Tak, jak najbardziej warta zachodu. Graty nie drogie, powinieneś w częściach zamknąć się w 400 zł. Jeżeli silnik zdrowy, to moc powinna przy powyższej kombinacji wynieść ok 80 KM.
Kiedyś na niemieckim forum oglądałem projekt kadetta c14nz robionego na podobnym setupie, tyle że silnik stawiany "od podstaw". Moc wyniosła 80 KM i jakieś 130 Nm z tego co pamiętam.
a mam pytanie odnośnie tego powyżej bo nie wszystko tam rozumiem np co to jest wałek "na pierburgu" lub co to "do tego porting kanałów " i na koniec o co chodzi z" planowaniem głowicy z o 0,7mm" może i to banalne pytania ale po prostu jestem zielony jak o to chodzi a chciałbym się coś pobawić może jest tez ktoś z Wrocławia lub okolic kto chętnie by pomógł w tego typu zabawach i trochę mnie podszkolił?? (to już w ramach mojej skromnej prośby?
Tym razem tylko ostrzeżenie, bo do tej pory stosowałeś się do regulaminu. Proszę poprawić post i bezwzględnie używać polskich znaków. Następnym razem będzie WARN.
Pozdrawiam Myszka
błędy poprawione w tedy klawiatura mi padła :P
[ Dodano: 24 Styczeń 2010, 20:43 ]
Widzę że temat stoi to może zajdę z drugiej strony wiem że przy swapach jest więcej zabawy ale co się bardziej w tym momencie opłaca swap na 1.6 16v czy dokupienie tych kilku bajerków i próba wyciśnięcia z niego 80km. Wiem że 1.6 16v to chyba 100km ale do tego chyba jeszcze hamulce skrzynia i komputer ja kompletnie nigdy nie bawiłem się przy autkach dlatego fajnie by było jak byłby ktoś tak miły i np dał fachową rade. no bo chciałbym coś tak w maju/czerwcu zmienić i nie wiem ile mam sianka nazbierać. fajnie by było jak byłby tez ktoś chętny do pomocy
Ostatnio zmieniony przez Myszka 21 Styczeń 2010, 23:17, w całości zmieniany 3 razy
Witam :fkc: mam właśnie pytanie czy można Zamienic 1,4 8v na ten 1,4 16v czy trzeba będzie wymieniać jeszcze do tego skrzynie itp. Chciał bym uniknąć tych wszystkich kosztów zbędnych bo jeżeli cos to trzeba będzie kombinować cos z tym silniczkiem żeby zwiększyć moc :nocom2:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum