Przesunięty przez: Kaszubski
19 Marzec 2016, 12:35
Corsa 1.4 60km na 90???
Autor Wiadomość
 cwirus88



Informacje
LPG: Nie
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 67
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 17 Styczeń 2010, 12:51   

Cenowo taniej kupisz c16se, bo to silnik 8v i ogólnie jego serwisowanie jest tańsze niż jednostki 16v. Spalanie tych silników będzie raczej podobne, chociaż c16se będzie bardziej dynamiczny od dolnych partii obrotów, niż silnik 16v.

Jak masz większą ilość gotówki to możesz pokusić się o kupno całej astry, np. rozbitka jakiegoś i przełożyć od razu hamulce i parę innych pierdół.
 
 
     
 Blade1984



Informacje
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 129
Skąd: Włocławek
Wysłany: 18 Styczeń 2010, 13:08   

Spalanie 1,4 16v 90km : trasa 6-6,5 , miasto 8-8,5
 
 
     
 stawiar_son


Informacje
dolnoslaskie

LPG: Nie
Wiek: 32
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 19
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21 Styczeń 2010, 20:04   

Jeszcze zapytam się o to :> znalazłem to na innym forum gdzie temat nie był już rozwijany ile dodało by to kucy?? czy trudny to moding i jaka cena mniej więcej?? i najważniejsze czy taka zabawa jest warta zachodu??


Jeśli C14NZ to:
- wałek z 13s na pierburgu(szajboos ten na varajecie miał 280st i mniejsze krzywki) - 282 stopnie
- głowica z 1,3 - większe kanały ssące, średnica zaworów taka sama 150zł
- kolektor wydechowy z 13s(4-2-1) z dorobionym miejscem na lambde(najlepiej grzaną z c20ne)
- kolektor ssący z c13n 50zł
- przepustnica z c18nz(większa średnica o 7mm bodajże)
- wtryskiwacz z c16nz(większa wydajność) 100
- można pokombinować z kompem z c12nz(schemat instalacji taki sam), efekty powinny być podobne jak przy założeniu ecu z c13n do c16nz, ale nie gwarantuje, sprawdzę to tak szybko jak to będzie możliwe(moja mama w kadecie ma c14nz)
- do tego porting kanałów w głowicy i polerka kolektorów(i spasowanie tego wszystkiego)
- planowanie głowicy z o 0,7mm
 
 
     
 cwirus88



Informacje
LPG: Nie
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 67
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 21 Styczeń 2010, 22:35   

Tak, jak najbardziej warta zachodu. Graty nie drogie, powinieneś w częściach zamknąć się w 400 zł. Jeżeli silnik zdrowy, to moc powinna przy powyższej kombinacji wynieść ok 80 KM.

Kiedyś na niemieckim forum oglądałem projekt kadetta c14nz robionego na podobnym setupie, tyle że silnik stawiany "od podstaw". Moc wyniosła 80 KM i jakieś 130 Nm z tego co pamiętam.
 
 
     
 stawiar_son


Informacje
dolnoslaskie

LPG: Nie
Wiek: 32
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 19
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21 Styczeń 2010, 22:57   

a mam pytanie odnośnie tego powyżej bo nie wszystko tam rozumiem np co to jest wałek "na pierburgu" lub co to "do tego porting kanałów " i na koniec o co chodzi z" planowaniem głowicy z o 0,7mm" może i to banalne pytania ale po prostu jestem zielony jak o to chodzi a chciałbym się coś pobawić może jest tez ktoś z Wrocławia lub okolic kto chętnie by pomógł w tego typu zabawach i trochę mnie podszkolił?? (to już w ramach mojej skromnej prośby?






Tym razem tylko ostrzeżenie, bo do tej pory stosowałeś się do regulaminu. Proszę poprawić post i bezwzględnie używać polskich znaków. Następnym razem będzie WARN.
Pozdrawiam Myszka


błędy poprawione w tedy klawiatura mi padła :P

[ Dodano: 24 Styczeń 2010, 20:43 ]
Widzę że temat stoi to może zajdę z drugiej strony wiem że przy swapach jest więcej zabawy ale co się bardziej w tym momencie opłaca swap na 1.6 16v czy dokupienie tych kilku bajerków :) i próba wyciśnięcia z niego 80km. Wiem że 1.6 16v to chyba 100km ale do tego chyba jeszcze hamulce skrzynia i komputer ja kompletnie nigdy nie bawiłem się przy autkach dlatego fajnie by było jak byłby ktoś tak miły i np dał fachową rade. no bo chciałbym coś tak w maju/czerwcu zmienić i nie wiem ile mam sianka nazbierać. fajnie by było jak byłby tez ktoś chętny do pomocy :)
Ostatnio zmieniony przez Myszka 21 Styczeń 2010, 23:17, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
     
 Blade1984



Informacje
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 129
Skąd: Włocławek
Wysłany: 25 Styczeń 2010, 12:24   

Przerabiaj na 80 koni koszty nie za duże, a różnica będzie spora ;P
 
 
     
 hustla95


Informacje
LPG: Nie
Wiek: 33
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 2
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 27 Styczeń 2010, 07:25   
   Moje auto: Piotr


Witam :fkc: mam właśnie pytanie czy można Zamienic 1,4 8v na ten 1,4 16v czy trzeba będzie wymieniać jeszcze do tego skrzynie itp. Chciał bym uniknąć tych wszystkich kosztów zbędnych bo jeżeli cos to trzeba będzie kombinować cos z tym silniczkiem żeby zwiększyć moc :nocom2:
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu Strona 1 z 2 
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Corsa B - strona techniczna - Pytania i odpowiedzi » Problematyka - Corsa B » Tuning optyczny i mechaniczny » Corsa 1.4 60km na 90???
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group    Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.