w tej twój silnik ma jeden wtrysk na wszystkie gary a np mój c14se ma 4 wtryski oddzielny wtrysk na każdy gar co za tym idzie wiązka się różni
crash [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 16 Grudzień 2009, 22:09
Niektórzy nie zmieniają kompa i wiązki tylko spinają wtryski , z tym że auto więcej pali i zalać jest je łatwo.
Co do średnicy ja mam 1,75cal czyli coś koło tego 45mm i po usunięciu kata + storzek + zimny dolot powietrza itp. niema najmniejszej rożnicy w w odczuciu przyśpieszenia, może ciut szybciej od seryjnej bo w granicach 14s do 100 , a głowica splanowana maxymalnie, remoncik , polerka kanałów. Ogólnie to rzeźba w gównie. Albo swapowac się na conajmniej c20ne/c16se albo szukać corsy gsi i śmigać serią albo w niej się bawić.
No i właśnie o to mi chodziło, monopunkt z 1.4. Tylko nie wiem czy to czasem nie to samo, jeśli silniki różniły się tylko pojemnością. Ale ogólnie to tak jak napisał crash, będzie to rzeźbienie w g*wnie, nie ma się co oszukiwać, to tylko niemiecki samochód i z małej pojemności nic nie wyciśniesz.
crash [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 17 Grudzień 2009, 19:54
Cichy18 napisał/a:
ja chce wrzucić monowtrysk z silnika 1,4 8v
tak szczerze to kup nowy filtr powietrza* albo kable , świece -cokolwiek sensownego
Bo ten wtryskiwacz ci nic nieda. Chyba że kręci cię podniesienie mocy z 45 do 45,5konia, Wywalenie kata to tez nie dokońca pomoc dla twojego silnika bo : odpręzysz silnik przez co twoje oczekiwania na wzrost mocy dadzą ci nic albo mniej czyli np okaże się że silnik przy niskich obrotach straci dużo na kulturze pracy, a może nawet się lekko dławić. W najlepszym wypadku będziesz mial metaliczny podźwięk w aucie ,
*(nie kupuj wkładek itp. to najczęściej drogie i do niczego potrzebne w seryjnym aucie ,tego typu elementy są po to by polepszyć dzwięk czyli dla ucha (w twoim przypadku wklad za 200zł albo stozek za 19.99 da to samo) lub do łatwiejszego rozdysponowania miejsca pod maska w przypadku daleko posuniętego modzenia, )
tak szczerze to kup nowy filtr powietrza* albo kable , świece -cokolwiek sensownego
Bo ten wtryskiwacz ci nic nieda. Chyba że kręci cię podniesienie mocy z 45 do 45,5konia, Wywalenie kata to tez nie dokońca pomoc dla twojego silnika bo : odpręzysz silnik przez co twoje oczekiwania na wzrost mocy dadzą ci nic albo mniej czyli np okaże się że silnik przy niskich obrotach straci dużo na kulturze pracy, a może nawet się lekko dławić. W najlepszym wypadku będziesz mial metaliczny podźwięk w aucie ,
*(nie kupuj wkładek itp. to najczęściej drogie i do niczego potrzebne w seryjnym aucie ,tego typu elementy są po to by polepszyć dzwięk czyli dla ucha (w twoim przypadku wklad za 200zł albo stozek za 19.99 da to samo) lub do łatwiejszego rozdysponowania miejsca pod maska w przypadku daleko posuniętego modzenia, )
Ktoś na forum wrzucił mono wtrysk z silnika 1,6 do 1,4 i podobno coś tam dało. Co do kata moje zdanie jest takie ze mam już prawie 200tys km nalotu wiec tego kata pewnie już nie ma możne on tylko dławic. Wiec wytnę go pojeżdżę trochę jak będzie coś nie tak to znów założę a jak będzie wszystko dobrze to sprzedam go i zawsze trochę $$ wpadnie. Pozdro
P.S Mam do was pytanie czy jak jest walnięta sonda lambda to możliwe jest ze raz pali się "czek" a raz nie? i jest duże spalanie non stop nie ważne czy się pali czy nie. Odp. szybko jak możecie bo chce zamawiać sondę
P.S Mam do was pytanie czy jak jest walnięta sonda lambda to możliwe jest ze raz pali się "czek" a raz nie? i jest duże spalanie non stop nie ważne czy się pali czy nie. Odp. szybko jak możecie bo chce zamawiać sondę
ja tak miałem
zapaliła sie tylko raz! paliła się 3 minuty może mniej
potem sie nie paliła już - okazało się że była walnięta
Niewarto to szit - lepiej jeżdzić już bez niej niż z nią. spalanie osiągnełem na poziomie 14litrów.
ps. Ja miałem kata przy przebiegu 275 tyś ale sltuczka sprawiła że się posypał . monowtrysk z silnika 1.6 nas 1.4 - wątpie jak już coś to zmienić przepustnice z tej z 1.4- na 1.6 + wtrysk z 1.8 i masz... w sumie dalej nie masz:D ale za to częściej tankujesz, Zmieniałem już wtrysk na większy i tylko spalanie rosło + leciala mi wacha z wydechu.
Katalizator wywalony(lepiej trochę idzie oraz lepszy dźwięk ma) Sonda również kupione idę teraz zakładać ja
EDIT
Sonda założona ale nadal jest cos nie halo ;/ tak jak się palił tak i pali sie "check" oraz spalanie wzrosło, za 80zl robię 100km... Już sam nie wiem co to może być
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum