LPG: Nie
Klub: Astra Club Pomógł: 17 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 511 Skąd: Ozimek / OPO
Wysłany: 1 Sierpień 2010, 19:32
Moje auto: Opel Astra G
w Astrze III wskaźnik paliwa ( i komputer pokładowy) nie potrafią "zantować" tankowania poniżej około 7 litrów... wskaźnik zostaje na tym miejscu, na którym był
Raz zrobiłem test... zalałem za 20zł więc trochę mniej niż 5litrów- nie podniósł się... dolałem za kolejne 20zł i wskaźnik zanotował tankowanie na + około 10 litrów :cmok:
Czy w Corsie D jest wskaźnik temperatury silnika ? bo jak patrzę na zdjęcia tablicy wskaźników to nie ma.. a czy w takim razie jest jakaś informacja czy jakieś ostrzeżenie ( ostrzeżenia sygnalizowane przez komputer czy coś w tym stylu.. ) o ewentualnym przegrzaniu silnika czy nadmiernym wzroście temperatury ?
Wskaźnika nie ma jest tylko kontrolka przy wskaźniku paliwa która świeci się jak silnik się przegrzeje, co do komputera to nie wiem czy reaguje
[ Dodano: 1 Sierpień 2010, 20:38 ]
Jeżeli chodzi o awaryjność to tragedii nie ma, ale klocki i tarcze to jakaś kpina... W mojej Corsie z 2008 roku przebieg 37 tys. do wymiany mam klocki przód i tarcze w kiepskim stanie.... W tej CD z grudnia 2009 roku przy przebiegu 21 tys. klocki mi już hałasują mimo że cały przebieg to trasa... Kolega przy przebiegu 4400 zarżną turbinę nie katując ją w specjalny sposób, Ja natomiast w tej CD z 2009 nie robiłem jeszcze nic, a w tej z 2008:
- 37 tys. klocki, łącznik stabilizatora, serwis klimy, wymiana wszystkich filtrów prócz paliwa, bo cena w ASO mnie załamała (400 z wymianą) - własny koszt 750 zł + klima 280 zł
- 30 tys. wymiana czujnik ABS (zalany?) - gwarancja
- 28 tys. nagrzewnica pęknięta - gwarancja
- 27 tys. wymiana piasty przód lewa i prawa (grzały koła i hałasowały) - gwarancja
- 25 tys. intercooler rozszczelnił się (300 zł) - gwarancja
Jak na ten przebieg to sporo, ale ta z 2009 z powodu że cały przebieg to trasa to zdecydowanie mniej usterek szczególnie zawierzenie i układ napędowy. ogólnie jestem z obu zadowolony, ta z 2008 była kupiona bita więc nagrzewnica, intercooler, piasty i czujnik ABSu to prawdopodobnie następstwa kolizji, ale i tak poszło na gwarancję.
Mauro z całym szacunkiem jeśli piszesz, że okresowa wymiana płynów eksloatacyjnych wg. Ciebie to wada i problem to chyba musisz sprzedać auto.
Po drugie kupiłeś bitą furę i narzekasz, że uszkodziły się elementy które dostały podczas wypadku to jakaś hipokryzja.
Ja też kupiłem auto które miało kolizję z przodu i piszę oficjalnie intercoolery i skraplacze klimatyzacji w corsach są do d...y nie wytrzymują kolizii opel powinien wkładać jakieś pancerne elementy na bazie szyny kolejowej,wtedy nie będzie problemów.
Mnie ostatni przegląd w ASO w Warszawie kosztował 380 zł + materiały i wcale nie uważam że to drogo.
mauro napisał/a:
[ Dodano: 1 Sierpień 2010, 20:38 ]- 37 tys. klocki, łącznik stabilizatora, serwis klimy, wymiana wszystkich filtrów prócz paliwa, bo cena w ASO mnie załamała (400 z wymianą) - własny koszt 750 zł + klima 280 zł
- 30 tys. wymiana czujnik ABS (zalany?) - gwarancja
- 28 tys. nagrzewnica pęknięta - gwarancja
- 27 tys. wymiana piasty przód lewa i prawa (grzały koła i hałasowały) - gwarancja
- 25 tys. intercooler rozszczelnił się (300 zł) - gwarancja
Jak na ten przebieg to sporo, ale ta z 2009 z powodu że cały przebieg to trasa to zdecydowanie mniej usterek szczególnie zawierzenie i układ napędowy. ogólnie jestem z obu zadowolony, ta z 2008 była kupiona bita więc nagrzewnica, intercooler, piasty i czujnik ABSu to prawdopodobnie następstwa kolizji, ale i tak poszło na gwarancję.
xxyy777e, średnio rozumiem o co ci chodzi, ja napisałem co po kolei zrobiłem w swojej Corsie, nigdzie nie napisałem, że wymiana płynów i filtrów to wada, więc proszę czytaj uważnie. Nie narzekam..... "ta z 2008 była kupiona bita więc nagrzewnica, intercooler, piasty i czujnik ABSu to prawdopodobnie następstwa kolizji, ale i tak poszło na gwarancję. " Jeżeli to jest narzekanie to chyba inaczej to rozumiemy. Jestem zadowolony, że większość części zrobione były na gwarancji. Tak w ramach sprostowania moje auto nie było bite w przód tylko w prawy bok. Drogo to chodzi mi o filtr paliwa bo sama część w ASO kosztuje 250 zł a z wymianą około 400, więc dla mnie to sporo, gdzie za cały przegląd z olejem i wszystkimi innymi filtrami zapłaciłem 750 zł.
xxyy777e, Drogo to chodzi mi o filtr paliwa bo sama część w ASO kosztuje 250 zł a z wymianą około 400, więc dla mnie to sporo, gdzie za cały przegląd z olejem i wszystkimi innymi filtrami zapłaciłem 750 zł.
Mauro kto Cię zmusza do kupowania filtra paliwa za 250 zł ? Ja kupiłem zamiennik za 52 zł.
Wróć jeszcze raz do początku wątku, opisujemy w nim plusy i minusy corsy.
mauro napisał/a:
xxyy777e, średnio rozumiem o co ci chodzi, ja napisałem co po kolei zrobiłem w swojej Corsie, nigdzie nie napisałem, że wymiana płynów i filtrów to wada, więc proszę czytaj uważnie. Nie narzekam.....
Podaj jak możesz mi link do tego filtra paliwa co ty kupiłeś, bo ja zamienniki widziałem najtaniej za 130-140. Navi jeszcze nie działa jestem w trakcie uzgadniania ceny z Krzyśkiem, bo zastanawiam się jak by tu zrobić abym miał CID.
W takim razie na pewno Wady to:
- skrzypiące plastiki
- Kiepskie klocki i tarcze (czytałem nawet artykuł o tym jak są beznadziejne, fiat podobno wymienił na inne, a opel nie.)
- Wymiana żarówek
- włącznik świateł (regulacja i przeciw mgielne) położenie jest niebezpieczne, w zasie jazdy jak chcesz zapalić przeciwmgielne musisz oderwać wzrok od drogi
Pozdrawiam
OK, sprawdzę co to za model filtra paliwa i dam znać na forum.
Co kombinujesz z CID ? pewnie jest taki problem, że nigdzie nie można kupić za rozsądne pieniądze ?
Pewnie zastanawiacie się czy nie podejdzie podobny wielkościowo CID z astry, signum ?
Dokładnie na allegro znalazłem, ale za 1000 zł więc to chyba żart, nie wiem co i jak będzie z innymi, tak czy siak muszę naprawić navi, a potem będę kombinować. Pod koniec miesiąca będę naprawiał, bo muszę na wypłatę poczekać. Dam znać co z navi
LPG: Nie
Wiek: 42 Dołączył: 30 Mar 2010 Posty: 26 Skąd: torun
Wysłany: 28 Sierpień 2010, 13:48
Bania26 napisał/a:
Czy w Corsie D jest wskaźnik temperatury silnika ? bo jak patrzę na zdjęcia tablicy wskaźników to nie ma.. a czy w takim razie jest jakaś informacja czy jakieś ostrzeżenie ( ostrzeżenia sygnalizowane przez komputer czy coś w tym stylu.. ) o ewentualnym przegrzaniu silnika czy nadmiernym wzroście temperatury ?
W odpowiedzi na powyzsze to niestety ale nowa Corsa niema wskaznika temperatury plynu chlodniczego. Hmm niektorym pasuje, mnie jednak brakuje tego. Nawet w 15-letniej Corolli byl wskaznik.Wg mnie jesli juz zapali sie kontrolka na desce to juz troche za pozno. Czego mi jeszcze brakuje? Hmm w starszej corsie sxi {niewiem jak sie nazywa w polsce, chyba sport?) byly biale tarcze zegarow. W nowej sa inne ale tylko w wersji OPC/VXR. niestety...
mauro, wcześniej w swoich postach pisałeś że wymieniałeś płyny itd.
robiłeś wszystko w ASO? ile Cie to koszotowało?
Narzeczona sprawiła sobie nie dawno właśnie D 1.3 75KM i zaimerzam właśnie zasponorowac Corsinie taka wymiane..
ten przeglądzik za 750.. co w "nim" masz?
a co do minusów, wysoko się siedzi, w C da się niżej
a głównym plusem to przestrzeń w środku, w porównaniu z C, to inna klasa
LPG: Nie
Wiek: 42 Dołączył: 30 Mar 2010 Posty: 26 Skąd: torun
Wysłany: 29 Sierpień 2010, 12:47
zatorek fakt siedzi sie strasznie wysoko. Ja przywyklem do vectry b wiec siedzi sie zdecydowanie nizej niz teraz. teraz masz wrazenie ze to wieksze auto jak astra. Ciezko jest tez wyczuc gdzie konczy sie tyl bo szyba strasznie szybko opada w dol w tylnej czesci auta. Jednak z drugiej strony dodaje to troche sportowego zaciecia.
Ciezko jest tez wyczuc gdzie konczy sie tyl bo szyba strasznie szybko opada w dol w tylnej czesci auta.
moja ma 5d także tam szyba jest bardziej w pion i nie jest tak źle.
tylko nie moge zrozumieć czemu w bagażniku (podwójne dno) jendo jest fajne sztywne a drugie (nad kołem) sama szmata, jakby się i tak czegoś sztywnego nie dało dać :pff:
nie wiem jak u Was, ale skrzypienie plastików, jak wolno się przejeżdża np. po krawężniku.. masakra
LPG: Nie
Wiek: 42 Dołączył: 30 Mar 2010 Posty: 26 Skąd: torun
Wysłany: 30 Sierpień 2010, 19:59
zatorek Na szczescie u mnie jeszcze plastiki nie trzeszcza ale wku***rza mnie to trzeszczenie hamulcow. Niby to normalne w D. Zta szyba jest tak ze ja przywyklem do wiekszych aut i tak sie przesiasc na corse bylo ciezko na poczatku. ale teraz juz jest lepiej. Nie mialem okazji przejechac sie 5-drzwiowa ale chyba masz racje ze latwiej sie cofa bo szyba jest bardziej stromo. ja tylko nie czuje gdzie zderzak i zawsze zaparkuje ok 1/3 za daleko. Ale to chyba kwestia wyczucia.
Pozdro dla wszystkich ze slonecznej Szkocji...
zatorek, masz rację 5d ma lepiej rozwiązany tył, ja mam obie więc łatwo mi porównać, z większych wad w 3d mam problem aby wyjąć półkę bagażnika (jakiś żart). Jeżeli chodzi o ten przegląd to w nim miałem, wymianę oleju z filtrem, wymianę filtru powietrza i paliwa, wymianę płynu chłodniczego oraz kontrolę zawieszenia, hamulców i ogólnego stanu technicznego.
Plusy:
- Sporo miejsca z przodu (jak na tą klasę)
- Ładny wygląd
Minusy:
- trzeszczenie we wnętrzu przy wolnej jeździe po nierównościach
- niestabilność pracy silnika ciężka do diagnozy (brak błędów pomimo gaśnięcia silnika i falujących obrotów), co dziwne odłączenie akumulatora pomaga
- drogie części
- spore spalanie w cyklu miejskim (1.2 benzyna
- głośny silnik przy prędkościach powyżej 100km/h
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum