Przesunięty przez: Kaszubski
17 Marzec 2016, 23:03
Cieknacy szyberdach...
Autor Wiadomość
 dawidi89



Informacje
LPG: Tak
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 55
Skąd: Śrem
Ostrzeżenia: ( 1/3 )
  Wysłany: 21 Listopad 2009, 00:31   Cieknacy szyberdach...

Witam jestem tu nowy wiec proszę o wyrozumiałość w sprawie pisania postów... :ojh2: No wiec kupiłem corsę... I w drodze powrotnej do domu podczas deszczu ze szyberdachu zaczęła lecieć woda ;/ i nie wiem czego to jest wina czy uszczelki czy czego... Moze tak samo ktoś mi powiedzieć czy moze idzie jakimiś środkami wyczyścić ta gumę tzn. zregenerować... Bo jestem zielony w tych sprawach a pogoda jak pod psem i jeździć nie mogę ;/ Proszę o odpisanie i POZDRAWIAM!!! :)
 
 
     
 Rikku



Informacje
opolskie

LPG: Nie
Klub: Astra Club
Imię: Łukasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 95
Skąd: Opole
Wysłany: 21 Listopad 2009, 13:15   
   Moje auto: GTC


dawidi89, szyberdach jest oryginalny czy domontowany? W oryginalnym rurki odprowadzające wodę możliwe, że się zapchały. A z domontowanym to raczej uszczelka. A cieknie Ci z jednej strony czy z każdej dookoła?
 
 
     
 dawidi89



Informacje
LPG: Tak
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 55
Skąd: Śrem
Ostrzeżenia: ( 1/3 )
Wysłany: 21 Listopad 2009, 13:50   

Z kazdej dookola.. ale najdziwniejsze jest to ze ta woja musi sie gdzies tam zbirac... bo jak ruszam albo hamuje to woda leci... Nie wiem dlaczego... a szyberdach raczej oryginalny.. manualny otwierany tylko w gore tak jak w avatarze :P

Post nie zgodny z regulaminem. Na forum należy bezwzględnie używać polskich znaków diakrytycznych (ą, ę, ć, ż itp), oraz stosować się do zasad ortografii i gramatyki. Poprawia to czytelność i umożliwia szybsze rozwiązanie problemu. Proszę poprawić post.
Ostatnio zmieniony przez 21 Listopad 2009, 18:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
 lukasz-pc


Informacje
LPG: Nie
Wiek: 58
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 3
Skąd: barlinek