Ja mam pytanko ma ktoś laczyk o szerokości 195/14/45 w silniku 1200?? Chciałem założyć ale ponoć będzie paliła tyle co dwa litry!! Jest to prawda pozdrawiam
OL! [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 7 Marzec 2009, 10:49
marek-rz napisał/a:
ponoć będzie paliła tyle co dwa litry!!
nie nie jest to prawda -
owszem będzie palić więcej ale nie odczujesz tego ..
LPG: Tak
Klub: Astra Club Pomógł: 29 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Maj 2008 Posty: 993 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 7 Marzec 2009, 12:54
Moje auto: ASTRA G
no raczej będzie palić więcej i możesz liczyć że nawet 1 litr. Napewno przyśpieszenie też zmniejszy się diametralnie. Fizyki nie oszukasz- większe koła dają większą przyczepność ale i tym samym większy opór toczenia i masę nieresorowaną. A to wszystko daje straty, które są bardziej odczuwalne w aucie z mniejszą mocą np. Oli mniej odczuje jak założy 16 czy nawet 17" niż Ty.
DizzyX [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 7 Marzec 2009, 13:52
spidan napisał/a:
no raczej będzie palić więcej i możesz liczyć że nawet 1 litr. Napewno przyśpieszenie też zmniejszy się diametralnie. Fizyki nie oszukasz- większe koła dają większą przyczepność ale i tym samym większy opór toczenia i masę nieresorowaną. A to wszystko daje straty, które są bardziej odczuwalne w aucie z mniejszą mocą np. Oli mniej odczuje jak założy 16 czy nawet 17" niż Ty.
No i nie zapominajmy o przekłamaniach na prędkościomierzu ...
xkamilek243x [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 20 Marzec 2009, 15:37
moze prekosciomierz nie powinnien klamac ale spalanie napewnoi bedzie wieksze ;]
Wiek: 38 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 19 Skąd: Świecie
Wysłany: 11 Czerwiec 2009, 19:19
A co sądzicie o Mattigach?
http://allegro.pl/item650...le_kultowe.html
Et mają 20, a piszecie, że najlepsze jest od 38 do 44. Ciekawe jak Cosiarka z nimi by wyglądała :hyhy:
No właśnie wróciłem do domu od dziewczyny gdzie u znajomego w garazu wymienilem tylne amorki na zawieszenie gwintowane firmy FK... muszę przyznać iż zawieszenie jest bardzo sztywne ale na drodze spisuje sie doskonale ;] narazie mam podniesione ale wkrotce bedzie ono opuszczone tak aby oponki byly jak najblizej nadkól...
No a odnośnie obcierania to przód nie ma mowy o obcieraniu a tył po wymianie zawiechy teraz tym bardziej, poniewaz jest bardzo sztywny a pozatym przy obciazeniu 3 osob tyl i tak nie obciera ;], czyli cel spełniony ;]
Robson7 [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 1 Lipiec 2009, 14:51
No to elegancko :hyhy: ja też musiałbym sobie sprawić gwint do tylu bo tez obciera przy obciążeniu tylnej osi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum