Rocznie robię około 30tys kilometrów - głównie po mieście. Nie wiem na co się zdecydować i liczę na Waszą pomoc.
Jak dla mnie: za numerem 1:
+ mniejszy przebieg,
+ polskie pochodzenie
+ łańcuch rozrządu
- brak radia CD
- brak alufelg
za numere 2:
+ fajny silnik
+ alufelgi
+ ciemny kolor
+ ekonomia w spalaniu
+ radio CD
- duży przebieg
Za numere 2 jest więcej plusów i w ogóle bardziej mi się podoba, ale bojęsię przebiegu no i boję sięawarności diesl'a. Poza tym, czy diesel na krótkich odcinkach w mieście nie bedzie się meczył (zużywał i psuł)? Jak jest z głośnością w tym dieslu?
Czy przy takim przebiegu można spodziewać się jakichś oznaz zużycie (typowe usterki) oprócz elementów eksploatacyjnych?
Ku któremu byście się skłaniali?
Przed zakupem oczywiście prześwietlenie w ASO lub innym profesjonalnym zakładzie, więc póki co zakładamy, że oba są w 100% ok. Co radzicie?
Ostatnio zmieniony przez cherman 3 Grudzień 2009, 23:01, w całości zmieniany 1 raz
Nikonen [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 3 Grudzień 2009, 21:22
Według mnie na Plus dla tej z SALON POLSKA: Zdecydowanie ładniejszy kolor oraz o wiele ładniejsze wnętrze, natomiast na plus w drugim przypadku ten silniczek diesla (chociaż wnętrze na tyle mi się nie podoba, że odrzuciłbym ją:D [ale to oczywiście rzecz gustu])
LPG: Nie
Klub: Astra Club Pomógł: 17 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 511 Skąd: Ozimek / OPO
Wysłany: 3 Grudzień 2009, 22:26
Moje auto: Opel Astra G
Ja bym wybrał CDTi. Mało pali, będzie bardzo dynamiczna, ładny kolor ma, przebieg może trochę większy niż w benzynie, ale pamiętajmy, że to diesel, a im duże przebiegi są nie straszne, tylko trzeba pamiętać o dobrym oleju, paliwie i trzeba szanować turbo
ps: w tej Corsie z silnikiem 1.2 nie podoba mi się przebieg- tzn lewa guma od klaksonu jest dziwnie przetarta (wydaje się jakby miała się przedziurawić za niedługo). Ja w swojej miałem 200.000km przejechane, a przyciski były jak nowe, a widziałem wiele Cors w internecie z kręconymi licznikami do 120-150.000km z poprzecieranymi klawiszami, także warto sprawdzić wiarygodność przebiegu
stanowczo nr 2, 153 tys dla diesla to mniej niż 98 tys dla benzyny. Świetny silnik 1,7 OMG jak bardzo bym taki chciał fajnie wyposażona, ładny kolorek, wnętrze.... pokrowce można kupić.... trzeba kupić (rzecz gustu). Ta benzynka, sprawdź czy nie ma śladów po kracie, jak dla mnie firmówka z cofniętym zegarem, tylna kanapa mechacona na dolnej części prawdopodobnie prana ciśnieniowo, wyposażenie gołe (firmówki głównie takie wychodzą), lewy klakson wytarty, poszukaj w nogach kierowcy śladów otarć na kokpicie. Lepiej zabierz do ASO diesla. Pozdrawiam
cherman [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 4 Grudzień 2009, 10:54
Dzięki za opinie... a BTW, to nie wiem, co macie do tej cukierkowej tapicerki. żonie tez się nie podoba, ale mi jak najbardziej. Tak więc CDTI będzie... jak tylko opchnę poprzednie auto - Skodę Octavie... Może ktoś chętny?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum