niestety jest mały poślizg czasowy , gdyż nasza poczta polska niestety od środy nie potrafi dostarczyć walka spod warszawy do torunia...
marces [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 31 Październik 2009, 00:59
Ha ha ha ... no to ładnie trzeba było jechać samemu... ale tak to już jest z tą pocztą.... Wciąż czekamy na fotki i oczywiście na wykres z hamowni. :brawo:
LPG: Tak
Klub: Astra Club Pomógł: 29 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Maj 2008 Posty: 993 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 3 Listopad 2009, 14:15
Moje auto: ASTRA G
Widzę że się uparłeś na te pseudo ksenony Jak będziesz montował dodatkowy zbiorniczek do spryskiwaczy to zamontuj go poniżej poziomu reflektorów, żeby płyn nie wyciekał grawitacyjnie. Chyba że masz elektrozawór?
Powodzenia z drogówką i przeglądami i niezadowolonymi kierowcami nadjeżdżającymi z naprzeciwka hehe
puzel numer jeden
puzel numer dwa
puzel numer trzy
:mrgreen:
crash [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 4 Listopad 2009, 14:56
Co do ksenonu to ja już się przekonałem ,że te nowe zestawy (zamiennik h4 bi xenon + osłonki ) dają rade nawet w seryjnym kloszu (chociaż lepiej w cler) Można je ustawić tak ,że świecą identycznie jak zwykłe lampy i nawet na przeglądzie się nikt nie doczepił jedynie koszt tego zestawu trochę bije po oczach cena najtańszego od 360zł.
Wadą tego zestawu jest to , że przy światłach mijania jest praktycznie znikoma róznica świecenia (jedynie barwa światla inna i może ciut dalej obejmuje - za to na długich jest mega jasno.)
Co do Projektu to powiem że pokrywa zaworów jest MEGA WYPAS.
górna pokrywa jest zrobiona chromem w sprayu a kolektor jest spolerowany tak na szybko i założony do przymiarki w środę wyjadę z ETG
max napisał/a:
Czy to ten 1.4 ?
tak to jest 1.4 8v 60KW czyli 82 konie seria (c14se) ale u mnie serii nie było była 70 koni na pierwszym pomiarze a na drugim pomiarze po wymianie świec i kabli 71 KM i 115 NM na mapie paliwa 95 a na 98 było 74 KM i 119NM
madafaka [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 9 Listopad 2009, 00:48
nie chwal się już
kruszyn1 [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 9 Listopad 2009, 08:13
czy dzieki tym modom osiągniesz chociaż seryjne parametry silnika, tj 82KM? skoro robiłeś pomiar i nawet tyle nie wyszło jest sens się "bawić" na takim egzemplarzu?
LPG: Tak
Klub: Astra Club Pomógł: 29 razy Wiek: 46 Dołączył: 24 Maj 2008 Posty: 993 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 9 Listopad 2009, 08:36
Moje auto: ASTRA G
tez jestem ciekawy. kruszyn1 w każdym razie jest szansa na kilka kuniufff więcej: nowy wałek, zawory czyli cała góra plus kolektor wydechowy. Pytanie tylko w jakim stanie jest dół? Jak trzyma kompresję to powinno być miłe zaskoczenie. W końcu to robi jakaś firma, to chyba się znają :uuu:
kruszyn1 [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 9 Listopad 2009, 17:18
czekamy na hamownie i wszystko będzie jasne, tylko pojedź na jakąś porządną żeby poprawnie wyniki zczytała z kół...
a czytaliście mój pierwszy post w tym temacie ? napisałem że kompresja przed rozebraniem była po 14 na każdym cylindrze dół jest zdrowy głowica też nigdy nie była rozbierana i planowana aż do teraz
kruszyn1 [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 9 Listopad 2009, 17:59
a więc czekamy :]
jakiś konkretny termin hamowania?
dziś auto odpaliło na samym kolektorze i bez sondy i jestem szczęśliwy bo obędzie się bez strojenia , w środę koniec prac nad wydechem i przejadę jakieś 200km żeby się wszystko poukładało ładnie i na hamownie pewnie ten piątek albo poniedziałek
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum