Zamknięty przez: west
3 Październik 2009, 11:10
[ Corsa B] Corsa GSI czy swap corsy B ?
Autor Wiadomość
 max
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 17 Sierpień 2009, 14:35   [ Corsa B] Corsa GSI czy swap corsy B ?

Już od dawna myślę o jakimś małym szatanku, ale wciąż nie mogę się zdecydować czy sprzedać wygłaskaną corsinke 1.4 troszkę poprawiony, do której mam ogromny sentyment i sporo w niej zrobiłem(szyby ciemne, felgi, rozpórka, obrotomierz, itd) i robić dalej, amorki,hamulce 256x24 a do tego 1.6 16V poprawiony i wzmocniony, czy jednak kupić Corse B GSI ?
A co wy myślicie na ten temat? Jakieś porady, bądź za lub przeciw?
Ostatnio zmieniony przez Kaszubski 16 Lipiec 2016, 15:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
 vicek



Informacje
LPG: Tak
Wiek: 34
Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 32
Skąd: Chorzów
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 22:14   

Jak dla mnie. Dbałeś o corse? Nie gnije?

Powiem tak może się mylę ale musiałeś swoje w corsę wsadzić (blacha, hamulce, amorki).
Jak masz kasę zrobiłbym big block 2.0 12v a jak nie to szukaj zadbanej GSI (życzę powodzenia).
 
 
     
 Adzi
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 18 Sierpień 2009, 22:26   

vicek napisał/a:
a jak nie to szukaj zadbanej GSI (życzę powodzenia).

ja mam nawet w dobrym stanie :P
 
     
 Gnejsik


Informacje
LPG: Nie
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 14
Skąd: Rybnik
Wysłany: 19 Sierpień 2009, 06:52   

Bardziej sie opłaca sprzedac i kupic GSI ... swap jest nieopłacalny zwłaszcza jak zmieniasz na 1.6 ... na 2.0 i w góre czyli na big blocki to sie opłaca bo to jest coś czego nie było seryjnie w corsie ;)
 
 
     
 cwirus88



Informacje
LPG: Nie
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 67
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 19 Sierpień 2009, 07:41   

Swap na 2.0. tylko :hyhy:
 
 
     
 Gnejsik


Informacje
LPG: Nie
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 14
Skąd: Rybnik
Wysłany: 19 Sierpień 2009, 10:05   

jeszcze wchodzi w gre 3.0 :P lub 2.5 v6
 
 
     
 max
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 19 Sierpień 2009, 13:20   

Dzieki za info, 3.0 lub 2.5 raczej nie wchodzi w gre ale 2.0 zaczołem sie poważnie zastanawiać a tym bardziej jak słusznie zauważył Vicek(a jak nie to szukaj zadbanej GSI (życzę powodzenia).) Chyba będzie trudno, jak ktoś będzie chciał sprzedać to pewnie padaka a jak ma dobra to nie na sprzedaż. Więc myślę nad 2.0 , no chyba że jakiś rodzynek się trafi GSI
Ile ma fabryczne GSI a ile 2.0? Ktoś wie?
 
     
 Gnejsik


Informacje
LPG: Nie
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 14
Skąd: Rybnik
Wysłany: 19 Sierpień 2009, 21:39   

GSI (x16xe, c16xe) - 109 lub 106 KM, 2.0 16V (c20xe) - 150KM, 2.0 8V (c20ne), 2.0 16V ale ecotec (c20xev jesli sie niemyle) - 136KM, no i jest jeszcze 2.0 16V turbo (c20let - aczkolwiek cena samego silnika Cie powali z nóg :D ) - 204KM, 2,5 V6 (x25xe czy c25xe) ma ok 170, a 3.0 (x30xe) 211KM
 
 
     
 vicek



Informacje
LPG: Tak
Wiek: 34
Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 32
Skąd: Chorzów
Wysłany: 19 Sierpień 2009, 21:57   

Znalezienie Corsy GSI w dobrym stanie i na sprzedaż wydaje mi się okazja trafiającą się raz na rok (w przybliżeniu ;D ). Sam się zastanawiam nad 2.0 16v ;) a jak będzie kasiora to 2.0 turbo ;)
 
 
     
 max
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 20 Sierpień 2009, 06:29   

"a jak będzie kasiora to 2.0 turbo " a no właśnie i tu jest cały szkopuł-kasiora!!!! Jak bym jej miał dużo bez zastanowienia wiedział bym co zrobić.
Niestety licząc sie z budrzetem, trzeba kombinować.
Coraz poważniej zaczynam się zastanawiac nad 2.0 16V (c20xe)
Gnejsik, dzieki za pomoc to rozjasniło mi w główce.
Ale pytanie rodzi pytanie.
Jaka skrzynia i czy pasują mocowania silnika, bo z tego co wiem coś trzeba przespawać i dać inną łapę???
 
     
 cwirus88



Informacje
LPG: Nie
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 67
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 20 Sierpień 2009, 06:54   

max1975 napisał/a:
"a jak będzie kasiora to 2.0 turbo " a no właśnie i tu jest cały szkopuł-kasiora!!!! Jak bym jej miał dużo bez zastanowienia wiedział bym co zrobić.
Niestety licząc sie z budrzetem, trzeba kombinować.


ja z perspektywy czasu i tego co nagrzebałem w aucie dochodzę do wniosku, że jakby była kasiora to by był albo jakiś civic type R VII Gen, albo subaryn, albo evo. szkoda czasu na grzebanie jak można mieć fun 300 razy większy z tych aut, tym bardziej jeżeli corsa b z c20xe nie będzie nidgy tak dobrze jeździć jak jakiś seryjny mega sportowiec. ot, takie moje zdanie...
 
 
     
 max
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 20 Sierpień 2009, 07:33   

cwirus88, Masz rację ale ile przyjemności z grzebania i jaka satysfakcja kiedy objedziesz jakiegoś drecha w BMW taką żaba!!!
A do tego jeszcze dochodzi to że lubię ten model auta, porostu dobrze się czuje w nim. Śmigałem rożnymi modelami i nic nie da takiej przyjemności jak seryjna "sportówka" z zapasem mocy pod machą!!! Ale, właśnie jest te ale lubię swoje auto.
 
     
 cwirus88



Informacje
LPG: Nie
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 67
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 20 Sierpień 2009, 08:24   

max1975 napisał/a:
Masz rację ale ile przyjemności z grzebania i jaka satysfakcja kiedy objedziesz jakiegoś drecha w BMW taką żaba!!!


Owszem, pewnie znasz mój topic o Corsie i też się nagrzebałem sporo i nigdy nie powiem że to był stracony czas! A co do objeżdżania drecha w corsie fakt, jest to swego rodzaju zonk dla objeżdżanego :hyhy:
 
 
     
 Gnejsik


Informacje
LPG: Nie
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 14
Skąd: Rybnik
Wysłany: 20 Sierpień 2009, 08:38   

cwirus zalezy kto co lubi... jedni wola prezyc muskuły w typowo sportowym aucie a inni pomykac w skromnym swapowanym autku - proste.

a co do pytania o kase... to swap tani nie jest zwykle wychodzi gdzies w okolicach 4-5tys bez remontu (licze juz wydech), z remontem silnika +3tys zł. A tam ktoś pisał o 2.0 turbo... masz 6-7tysi na silnik? :oczami:

Przy swapie na c20xe potrzebna jest do zrobienia prawa łapa i trzeba przerobic dolną łape pod skrzynie, skrzynia - f16 lub f20 ... półosie z vectry A, piasty trzeba przetoczyc odpowiednio, chłodzenie też ważna rzecz - czyli zimniejszy termostat, dobry płyn, odpowiednia chłodnica. Potem jeszcze powercup trza kupic, jakis dolot zrobic... troche tego jest :D
 
 
     
 max
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 20 Sierpień 2009, 08:51   

Gnejsik napisał/a:
Potem jeszcze powercup trza kupic,

Jestem zielony co to jest?
Jest, jest tego troszkę. Wiec naj sam przód, zebrac informacje w miare dokladne, zrobic spis potrzebnych czesci. Potem za glowe sie zlapac(koszta) i do dzila.
Jezeli macie jakies info ktore pomoze prosze pisac, mowimy o silniku 2.0 16V (c20xe)



→→→→→→→→→→→→



1) czerwono
2) :ott:
3) do moderacji

west!

[ Dodano: 20 Sierpień 2009, 10:14 ]
Oczywicie w gre wchodzi remont tego silnika.

west! ?????
Pytanie jest zwizane z moim tematem, nie bardzo kumam?
Ostatnio zmieniony przez west 20 Sierpień 2009, 09:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
 west
Zasłużeni
widoczni.org



Informacje
wielkopolskie

LPG: Nie
Imię: Bartek
Pomógł: 43 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 1485
Skąd: Księstwo Poznańskie
Wysłany: 20 Sierpień 2009, 09:18   
   Moje auto: Porshe 911


4. Na forum należy bezwzględnie używać polskich znaków diakrytycznych (ą, ę, ć, ż itp). Poprawia to czytelność i umożliwia szybsze rozwiązanie problemu.
W przypadku złamania punktu:
- pierwszy raz - moderator podkreśla błędy na czerwono oraz upomina na pw
- po raz drugi - podkreślenie błędów na czerwono oraz ostrzeżenie stopnia drugiego
- po raz trzeci - podkreślenie błędów na czerwono oraz blokada pisana na okres 7 dni ( ostrzeżenie stopnia trzeciego)
- po okresie 7 dni od otrzymania blokady pisania kolejne złamanie tego punktu użytkownik zostaje usunięty z listy userów
W każdym z przypadków po otrzymaniu ostrzeżenia / upomnienia użytkownik ma obowiązek poprawić swoje błędy

to jest odpowiedni dział do tego typu tematów
 
     
 max
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 20 Sierpień 2009, 09:26   

west, od razu tak na strachy, łobuz z ciebie. :P Cos nie mogę sobie poradzić z polskimi znakami. Komp mi się zbuntował. a żeby pisać tak jak teraz, bardzo do okola.
Ale pracuje nad tym. :cisza:
 
     
 west
Zasłużeni
widoczni.org



Informacje
wielkopolskie

LPG: Nie
Imię: Bartek
Pomógł: 43 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 1485
Skąd: Księstwo Poznańskie
Wysłany: 20 Sierpień 2009, 09:32   
   Moje auto: Porshe 911


ok!
temat przeniosę do odpowiedniego działu! a znaki finosik poprawi;p to jego dział! najwyżej on się wyżyje na Tobie pozdrawiam! :zawstydzony:
 
     
 max
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 20 Sierpień 2009, 09:34   

ok, dzięki i pozdrawiam.

[ Dodano: 21 Sierpień 2009, 13:16 ]
max1975 napisał/a:
Potem jeszcze powercup trza kupic,

Czy ktoś może małe słowo wyjaśnienia????
 
     
 alex_l
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 3 Październik 2009, 10:54   

ja bym kupiła rozbitka GSI i przełożyła silnik, w ten sposób zostaniesz przy swoim małym sentymencie z nowym mocniejszym serduchem...
sama planuje to zrobić ; ]
powodzenia
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Strona 1 z 2 
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Techniczny » SWAP - zmiany i modyfikacje silników » [ Corsa B] Corsa GSI czy swap corsy B ?
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group    Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.