Przesunięty przez: Kaszubski
17 Marzec 2016, 22:45
zniakjący płyn chłodniczy w CB jak myślicie, gdzie?
Autor Wiadomość
 maxxxior
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 3 Sierpień 2009, 15:21   zniakjący płyn chłodniczy w CB jak myślicie, gdzie?

witam!

no więc ostatnio dopatrzyłem się że ucieka mi GDZIEŚ płyn chłodniczy...ale nie mam jak sprawdzić gdzie! :/ :/ :/
jak doleje do pełna, to nieraz pojeżdże i z tydzień i mi nic nie ucieknie, a nieraz przejade z 30 km i ucieknie pół albo cały zbiorniczek...zależy jak jej się zachce:/

i teraz pokaże wam gdzie widać płyn chłodniczy...:
 
     
 west
Zasłużeni
widoczni.org



Informacje
wielkopolskie

LPG: Nie
Imię: Bartek
Pomógł: 43 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 1485
Skąd: Księstwo Poznańskie
Wysłany: 3 Sierpień 2009, 16:25   
   Moje auto: Porshe 911


odpal silnik i niech pochodzi kilka minut, sprawdź "dotykowo" czy węże nie są mokre - nie pocą się, popatrz też czy nie leci z pompy wody, oraz czy chłodnica jest cała!
 
     
 cwirus88



Informacje
LPG: Nie
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 67
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 3 Sierpień 2009, 16:33   

wyjmij zbiorniczek, wlej do niego dość gorącą wodę i zobacz czy gdzieś nie ma mikropęknięcia przez które woda można uciekać :ok:
 
 
     
 maxxxior
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 3 Sierpień 2009, 18:31   

Chłodnica i pompa wody odpada...już sprawdzałem kilkakrotnie, a pompa wody była wymieniana w kwietniu.

jakieś inne pomysły?? a w których wężach od parownika leci płyn??kurde wyglądało by na to że leci z pod tej śruby pod parownikiem co się maź spuszcza,tam jest mokre....ale nie wiem no, śrubę dokręciłem i nic...
 
     
 west
Zasłużeni
widoczni.org



Informacje
wielkopolskie

LPG: Nie
Imię: Bartek
Pomógł: 43 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 1485
Skąd: Księstwo Poznańskie
Wysłany: 3 Sierpień 2009, 18:37   
   Moje auto: Porshe 911


maxior, parownik zawsze będzie wilgotny do momentu gdy nie zagrzeje się woda! najpierw przez rozprężenie gazu parownik zamarza! gdy nie jest dobrze rozgrzany! potem się skrapla w miare wzrostu temperatury. musisz sprawdzić wszystkie węże jedyna rada! jak twierdzisz że chłodnica i pompa całą,

ps: a głowica cała?
 
     
 maxxxior
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 4 Sierpień 2009, 08:45   

hmmm...no głowica chyba cała...nie wiem jak to sprawdzić... :( :( :(

a możecie mi pokazać na obrazku w których wężach leci płyn chłodniczy??

[ Dodano: 4 Sierpień 2009, 09:52 ]
ahaś, west, ale parownik jest w płynie na dole około tej śruby, i rurki hamulcowe które znajdują się pod parownikiem też są zalane...
 
     
 Zyzio
Zasłużeni
LukBud ajm jór fader


Informacje
slaskie

LPG: Tak
Imię: Krzysiek
Pomógł: 12 razy
Wiek: 42
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 431
Skąd: Mikołów
Wysłany: 4 Sierpień 2009, 10:53   
   Moje auto: VW Golf 4


mi płyn uciekał i sie okazało ze uszczelke pod głowicą szlag trafił a płyn spływał mi po rurze z kolektora i remont silnika 630zł :P (bo po znajomosci tak by było coś ponad1200zł) jak zrobić to do porządku auto
 
 
     
 mkass



Informacje
opolskie

LPG: Nie
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 146
Skąd: Zawadzkie
Wysłany: 5 Sierpień 2009, 10:08   

Ja kiedyś miałem taki przypadek ale innym aucie i okazało się że płyn uciekał z wężyka który ogrzewa parownik a dokładnie przetarł się pod "zapinką ślimakową" może tam sprawdź.
 
 
     
 maxxxior
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 6 Sierpień 2009, 20:46   

mkass, a który to wężyk?? mógłbyś pokazać na fotce? albo opisać??
 
     
 mkass



Informacje
opolskie

LPG: Nie
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 146
Skąd: Zawadzkie
Wysłany: 6 Sierpień 2009, 20:57   

Do parownika dochodzą dwa węże z tego co widzę na foto ale nie jestem dokładnie powiedzieć pod którym może być usterka ale sprawdź jak włączysz silnik który wąż się nagrzeje i z którego się może sączyć. Z fotografii nie jestem tego w stanie stwierdzić przykro mi :(
 
 
     
 maxxxior
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 14 Sierpień 2009, 10:38   

no więc dziś zdemontowałem parownik i już wiem gdzie leży wina znikającego płynu...po odkręceniu pokrywy parownika zauważyłem, że nie ma kawałka uszczelki/membranki

zamieszczam foto:

[ Dodano: 14 Sierpień 2009, 11:42 ]
i czy mozna dokupić tą samą uszczelkę/membrankę widoczną na fotce?? czy trzeba kupować cały zestaw regeneracyjny? jeśli tak, to dajcie jakiegoś linka z allegro jaki zestaw najlepiej kupić.

[ Dodano: 14 Sierpień 2009, 11:59 ]
a, bo na allegro są zestawy naprawcze ELEKTRONIK i PNEUMATYK. który ja mam kupic?? skąd mam wiedzieć który mam??

[ Dodano: 14 Sierpień 2009, 15:42 ]
no więc dowiedziałem się, że nie da rady kupić samej tej membranki... no i załatwiłem sobie drugi parownik i przełożyłem samą tą membrankę...teraz trza pojeździć i zobaczyć czy nie będzie uciekał płyn...

pozdrawiam
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu  
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Corsa B - strona techniczna - Pytania i odpowiedzi » Problematyka - Corsa B » Silnik i osprzęt
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group    Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.