a) skrzynia - podejdzie? czy tutaj jest F16?
b) wiązki , kable
c) komputer? jest?
d) co dodatkowego?
Ostatnio zmieniony przez Kaszubski 16 Lipiec 2016, 16:34, w całości zmieniany 1 raz
marces [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 5 Sierpień 2009, 01:29
Jak dla mnie potrzebujesz wiązkę , skrzynie F16 ( niewiem jaka jest przy 1.8 ), komputer napewno , zbiorniczek wyrównawczy z 2 wejsciami , zapewne trzeba będzie dorobić łapę bo to już jest Big Block ( o ile się nie mylę ) więc wtedy dojdzie jeszcze podłużnica , piasty ( mam od kadeta do przetoczenia ) , półosie z przegłubami ... i mam nadzieje że to wszystko jak oczymś zapomniałem to prosze dopowiedzieć
LPG: Nie Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 14 Skąd: Rybnik
Wysłany: 5 Sierpień 2009, 09:54
Hmmm ogólnie to jaki widzisz sens wsadzania c18nz ?? Jest to big blok czyli dużo zabawy z nim, cieżki silnik, słabo obeznany temat, no i tylko 90KM (o ile dobrze poczytalem) To juz moim zdaniem lepiej wsadzic c16xe które jest small blokiem, nie waży tyle, swap jest bezproblemowy...
tak ale z v8 na 16 to wiązki , kable, noye komuper? i jest bardziej kolizyjny!? i za ile moge komplet dostać? 1.6? ktoś się w cenach orientuje? ps: nie( chce 2.0)
marces [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 5 Sierpień 2009, 12:28
Ja też chyba będe jednak się zabierał za small block bo z big blockiem jest ZDECYDOWANIE za duzo roboty ( jak narazie )
A taki 1.6 16v no to trzeba by popatrzeć jeszcze nie szukamłem na allegro była jedna rozbita corsa b z takim silnikiem za 1800zł i to jest najlepsza opcja !
LPG: Nie Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 14 Skąd: Rybnik
Wysłany: 5 Sierpień 2009, 22:14
west jeśli chcesz dobrego, nie psującego się silnika to 2.0 8V (115KM) aczkolwiek jest to big blok wiec dużo rzeczy trzeba zmieniac small blocki z cors zdecydowanie lepiej chcą pasowac i nie ma z nimi takich kłopotów... aczkolwiek 1,6 16V lubi spalac duże ilości oleju ... a poza tym jest ich mało... dobrą i w miare tanią opcją jest też c16se z astry (1,6 8V) o mocy 100KM i ładnym przyspieszeniu Koszt takiego silnika to ok 800-1000zl a nie jak z c16xe czy x16xe 1500+
marces [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 6 Sierpień 2009, 01:50
Dokładnie 1.6 8v jest spoko ale większe możliwości grzebania sią w 1.6 16v
LPG: Nie Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 14 Skąd: Rybnik
Wysłany: 6 Sierpień 2009, 08:40
nie wiem jaką Ty masz skrzynie... ja i tak radziłbym kupic f16 z tego względu że jest po prostu mocniejsza Nie wiem czy z elektryka jest jakis problem ale podejrzewam ze powinno byc w miare Plug&play...
No i dobrze byłoby miec jakies zawieszenie sportowe... potem hamulce zrobic (256x24) bo przede wszystkim bezpieczeństwo
marces [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 6 Sierpień 2009, 14:06
Plug & Play jest właściwie całkowity :
-komputer zostaje
-wiązka zostaje
-łap nie trzeba dorabiać
-hamulce jak mówi Gnejsik,
-skrzynie warto zmienić
-Jesli wsadzasz silnik na wielopunkcie (MPI) a Twój obecny silnik jest na jednopunkcie (SPI) to musisz wymienić również pompe paliwa na pochodzącą z wielopunktu.
- pół osie są takie same ( więc niema potrzby wymiany )
To ja się podepnę pod temat... Widzę, że wszyscy w sumie są zgodni, że z 1,6 8V jest najmniej roboty... Powiedzcie mi: z jakich modeli taki silnik będzie pasował? Na allegro znalazłem taki z Astry 2000r., był jeszcze z Vectry. Czy rocznik musi się zgadzać, czy jeśli wezmę nowszy silnik Ecotec(już tak fajnie zabudowany) to też się nada?
marces [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 11 Październik 2009, 12:07
Taki silnik x16sz czyli 1.6 8v to czy z vectry czy astry jest taki sam.
Kod: http://zloty.supermedia.pl/silniki.html
kruszyn1 [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 11 Październik 2009, 19:02
ale "wszyscy piszą" o c16se czyli 1,6 8v 100KM
taki był w astrach ztcw roczniki 93-95 tylko...
ten co podał Marces ma 75KM tylko...
marces [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 11 Październik 2009, 22:12
wiesz chodziło o podanie przykładu , a dlatego też dałem link do innych silników. A porównać można tak samo c20xe - czy z vectry czy astry czy też calibry jest taki sam.
Grzegorz Zając [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 27 Październik 2009, 18:58
Może by tak poświęcić stronkę na instrukcję czy opis swap'a ?
Zainteresowanie jest spore ... także z mojej stronki :protest:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum