Zamknięty przez: west
30 Styczeń 2010, 14:24
Legalizacja, Stowarzyszenie FKC

Legalizacja Klubu / Stowarzyszenia
jestem za
75%
 75%  [ 40 ]
jestem przeciw
24%
 24%  [ 13 ]
Głosowań: 53
Wszystkich Głosów: 53

Autor Wiadomość
 west
Zasłużeni
widoczni.org



Informacje
wielkopolskie

LPG: Nie
Imię: Bartek
Pomógł: 43 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 1485
Skąd: Księstwo Poznańskie
Wysłany: 10 Lipiec 2009, 13:17   Legalizacja, Stowarzyszenie FKC
   Moje auto: Porshe 911


Ostatnio powrócił temat zalegalizowania FKC jako stowarzyszenie (Klub) wraz z wpisem sądowym oraz prawami obowiązującymi w terenie RP. Chcielibyśmy aby każdy z Was wypowiedział się na ten temat ponieważ są tego wady i zalety. Poniżej przedstawiam warunki oraz regulamin stowarzyszenia które może powstać. Przedstawił mi go Mały czyt. Marces,

źródło z nieznanej mi www.



Cytat:

Drodzy uzytkownicy forum SRT
Od jakiegos czasu nosilismy sie z pomyslem, aby zalegalizowac dzialalnosc klubu.
Taka "legalizacja" moze niezbyt pasuje do ulicznego charakteru SRT, ale da nam szereg nowych mozliwosci, na przyklad organizowanie oficjalnych imprez, znizki dla klubowiczow i tym podobne przydatne rzeczy
Prawdziwa dusza SRT oczywiscie nadal zostanie na ulicy

Tak wiec zwracamy sie do was, przyszlych klubowiczow - potrzebujemy 12 chetnych smialkow do dolaczenia do naszej legalnej komitywy .
Kazdy klubowicz bedzie zobowiazany do placenia rocznej skladki, za ktora bedziemy mogli kupowac dalszy sprzet pomiarowy lub organizowac ciekawe imprezy z darmowa kielbasa i bulka

Zebyscie wiedzieli o co chodzi - pod spodem statut, jesli bedzie sie wam chcialo czytac to przeczytajcie, jak nie, to w skrocie - zakladamy stowarzyszenie i robimy najlepsza 1/4 w trojmiescie a pozniej w polsce

Gdynia, 10.03.2008
STATUT
Klub Motoryzacyjny ”SRT”

Rozdział I.
Postanowienia ogólne
§1.
Stowarzyszenie nosi nazwę Klub Motoryzacyjny ”SRT” i zwane jest w dalszej części statutu "Klubem". Stowarzyszenie może posługiwać się nazwą skróconą - SRT, oraz rozwinięciem skrótu w języku angielskim ”Street Riders Trójmiasto”.
§2.
Klub jest organizacją społeczną powołaną w celu popularyzowania sportów samochodowych i upowszechnień kultury motoryzacyjnej.
§3.
Siedzibą Klubu jest miasto Gdynia, podstawowym terenem działania klubu jest województwo Pomorskie. Możliwe jest rozszerzenie działalności klubu na terytorium całej Rzeczpospolitej Polskiej.
§4.
Klub jest stowarzyszeniem i posiada osobowość prawną oraz działa na podstawie przepisów ustawy Prawo o Stowarzyszeniach (Dz. U. 1989 r. Nr 20 poz. 104) oraz niniejszego statutu.
§5.
Klub zrzesza miłośników i użytkowników dowolnych marek samochodowych.
§6.
Klub opiera swoją działalność na pracy społecznej członków. W razie konieczności, Klub może zatrudniać pracowników, powierzać członkom i innym osobom wykonywanie zleconych czynności.

§7.
Klub posiada logo, którym jest skrót SRT wykorzystujący odpowiednią czcionkę w kolorze czerwonym pod skrótem znajduje się rozwinięcie ”Street Riders Trójmiasto”.
Klub posiada również pieczęć przedstawiającą logo klubu.
§8.
Klub nie ogranicza czasu swojej działalności.

Rozdział II.
Cele i środki działania
§9.
Celem działalności Klubu jest:
1. Rozpowszechniane sportów samochodowych;
2. działalność mająca na celu rozwinięcie wiedzy motoryzacyjnej i podniesienie poziomu kultury motoryzacyjnej społeczeństwa;
3. rozwijanie świadomości i umiejętności użytkowników o zadach bezpiecznego zachowanie w ruchu drogowym;
4. integrowanie środowiska motoryzacyjnego;
5. rozwijanie współpracy z Klubami i organizacjami o podobnym charakterze i zakresie działalności.
§10.
Realizacja celów Klubu przez:

1. Prowadzenie strony WWW oraz forum dyskusyjnego;
2. zrzeszanie osób zainteresowanych sportami samochodowymi;
3. zrzeszanie użytkowników samochodów różnych marek;
4. przygotowywanie i organizowanie imprez o charakterze motoryzacyjnym mających na celu podnoszenie poziomu kultury i bezpieczeństwa jazdy oraz współdziałanie, w tym względzie, z władzami, instytucjami i innymi organizacjami;
5. organizowanie zawodów w sportach samochodowych;
6. czynny udział członków w impreza samochodowych o randze ogólnopolskiej i międzynarodowej.

Rozdział III
Członkostwo w klubie
§11.
Podział Klubu na członków:
1. członek podstawowy (posiada status „klubowicza”)
2. członek wspierający
3. członek honorowy
§12.
Członkiem podstawowym może być osoba fizyczna, która zostanie zaakceptowana przez zarząd Klubu większością głosów, złoży odpowiednią deklaracje oraz wniesie „opłatę członkowską”. Członkiem klubu może zostać osoba o innym obywatelskie niż polskie, nie mająca adresu zamieszkania na terenie Polski.
§13.
Prawa członka podstawowego:
1. Prawo wzięcia udziału w wyborze władz Klubu, po rocznym stażu jako członek;
2. zgłaszać postulaty i wnioski do władz Klubu;
3. wspierać działalność klubu w odpowiednich dla siebie dziedzinach;
4. uczestniczyć w zawodach, organizowanych przez Klub;
5. reprezentować „barwy” Klubu;
6. ma prawo do korzystania ze zniżek dla Klubowiczów ustalonych przez zarząd.
§14.
Obowiązki członka podstawowego:

1. Wspierać działania Klubu;
2. przestrzegać postanowień statutu i uchwał władz Klubu;
3. regularnie opłacać odpowiednią, ustaloną przez zarząd klubu składkę członkowską;
4. godnie reprezentować Klub.

Członkiem wspierający może być osoba fizyczna, która zostanie
zaakceptowana przez zarząd Klubu większością głosów, złoży odpowiednią deklarację oraz wniesie „opłatę członkowską”. Członkiem klubu może zostać osoba o innym
obywatelskie niż polskie, nie mająca adresu zamieszkania na terenie Polski.
§16.
Prawa i obowiązki członka wspierającego:

1. ma prawo wykorzystać Logo lub nazwę Klubu za zgodą zarządu;
2. jest zobowiązany przestrzegać regulaminu Klubu;
3. regularnie opłacać odpowiednią, ustaloną przez zarząd klubu składkę członkowską.
§17.
Członek honorowy uzyskuje ten tytuł za wybitne zasługi i pracę na rzecz Klubu, posiada prawa członka podstawowego i jest zwolniony z opłat. Tytuł ”Honorowego członka SRT” uzyskuje się dożywotnio.
§18.
Wygaśnięcie Członkostwa w Klubie:
1. Dobrowolne zrzeczenie się praw potwierdzone pisemnie;
2. utrata praw obywatelskich członka na mocy prawomocnego wyroku sądu;
3. nieuregulowanie składek członkowskich określonych w regulaminie;
4. wykluczenie przez Zarząd Klubu z powodu nie przestrzegania regulaminu, wykluczenie musi być zatwierdzone przez zarząd;
5. działanie na szkodę Klubu;
§19.
Zarząd Klubu za nie stosowanie się do regulaminu oraz nie przestyganie zasad zawartych w statucie Klubu może nakładać następujące kary:
1. Upomnienia;
2. nagany;
3. zwieszenie w pełnieniu funkcji statutowych na czas określony;
4. zakaz w pełnieni funkcji statutowych;
5. wykluczenie z Klubu.
§20.
Zarząd ma prawo odmówić członkostwa w klubie, bez podania przyczyny.


Rozdział IV
Władze Klubu

§21.
Władze nie pobierają wynagrodzenia za wykonywaną pracę na rzecz Klubu.
§22.
Władze Klubu:
1. Walne Zgromadzenie członków Klubu, zwane dalej ”Walnym Zgromadzeniem”;
2. Zarząd Klubu, zwany dalej ”Zarządem”;
3. Komisja Rewizyjna.
§23.
Każda kadencja władz klubu trwać będzie 2 lata.
§24.
Walne Zgromadzenie:
1. Walne Zgromadzenie jest najwyższą władzą Stowarzyszenia. Walne Zgromadzenia Członków mogą być:
• zwyczajne,
• nadzwyczajne,
• robocze,
O terminie Zwyczajnego i Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia wraz z proponowanym porządkiem obrad Zarząd zawiadamia członków pisemnie na 14 dni przed terminem obrad;
2. zwyczajne Walne Zgromadzenie jest zwoływane raz na rok przez Zarząd Klubu;
3. nadzwyczajne Walne Zgromadzenie zwoływane jest przez Zarząd:
• z inicjatywy Zarządu,
• na pisemny wniosek co najmniej 1/2 ogólnej liczby członków.
Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie musi odbyć się nie później niż 30 dni od zgłoszenia wniosku;


4. robocze Walne Zgromadzenie jest organizowane zgodnie z regulaminem prac Zarządu;
5. uchwały Zwyczajnego i Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia są podejmowane w głosowaniu jawnym zwykłą większością głosów w obecności co najmniej ponad1/2 ogólnej liczby członków. W przypadku równego rozłożenia głosów w trakcie głosowania, decyduje głos przewodniczącego Walnego Zgromadzenia;
6. wybory do Władz Stowarzyszenia odbywają się w głosowaniu tajnym w obecności co najmniej ponad 1/2 ogólnej liczby członków;
7. w razie braku quorum otwarcie Walnego Zgromadzenia następuje w drugim terminie, a jego ważność nie jest zdeterminowana ilością obecnych na nim członków;
8. Walne Zgromadzenia Członków:

• ustala kierunki i program działania Klubu;
• rozpatruje i zatwierdza sprawozdania Zarządu Klubu,
• decyduje w sprawie udzielania absolutorium Zarządowi,
• wybiera Prezesa Zarządu, Zarząd Klubu,
• uchwala zmiany statutu Klubu,
• zatwierdza regulaminy Zarządu,
• podejmuje uchwałę o rozwiązaniu Klubu oraz o przeznaczeniu jego majątku,
• rozpatruje odwołania od uchwał Zarządu,
• nadaje tytuły członka honorowego.
§25.


Zarząd Klubu:
1. Zarząd kieruje całokształtem działalności Klubu zgodnie z uchwałami Walnego Zgromadzenia, reprezentuje je na zewnątrz i ponosi odpowiedzialność za swoją pracę przed Walnym Zgromadzeniem;
2. Zarząd składa się z 5 osób (w tym Prezesa). Na pierwszym posiedzeniu Zarząd może ze swego grona wybrać wiceprezesa, sekretarza i skarbnika. Uchwały podejmowane są zwykłą większością głosów w obecności co najmniej ponad1/2 ogólnej liczby członków Zarządu. W sytuacji równego rozłożenia głosów decyduje głos Prezesa;
3. szczegółowe uprawnienia, organizację pracy oraz tryb obradowania określa regulamin Zarządu;
4. Zarząd zbiera się w miarę potrzeb, lecz nie rzadziej niż raz na 3 miesiące;
• Zarząd zobowiązany jest do:
realizowania zadań statutowych zgodnie z wytycznymi, uchwałami i zaleceniami Walnego Zgromadzenia,
• uchwalania okresowych planów działalności merytorycznej,
• zarządzania finansami,
• przedstawiania sprawozdań ze swojej działalności Walnemu Zgromadzeniu;
5. do składania oświadczeń woli we wszystkich sprawach majątkowych Stowarzyszenia, zawierania umów i udzielania pełnomocnictw wymagany jest podpis dwóch członków Zarządu;
6. Zarząd Klubu rozwiązuje punkty sporne:
• rozstrzyga spory między członkami;
• podejmuje orzeczenia w sprawach związanych z nieprzestrzeganiem statutu, odpowiednich regulaminów lub działania na szkodę Klubu;
7. Prezes Zarządu zwołuje posiedzenia Zarządu i im przewodniczy.
§26.

Komisja Rewizyjna:

1. Jest organem kontroli Klubu:
• kontrola całokształtu działalności Klubu,
• kontrola działalności finansowej,
• składanie sprawozdań ze swej działalności przed Walnym Zgromadzeniem,
• kontrola pod względem celowości, gospodarności i rzetelności władz Klubu.
2. Komisja Rewizyjna składa się z 3 członków wybranych przez Walne Zgromadzenie;
3. Komisja Rewizyjna wybiera spośród siebie przewodniczącego, zastępcę przewodniczącego i sekretarza;
4. w skład Komisji Rewizyjnej nie mogą wchodzić osoby będące członkami Zarządu;
5. posiedzenia Komisji Rewizyjnej odbywają się w miarę potrzeb, nie rzadziej jednak niż raz na pół roku.
6. szczegółowy zakres działania Komisji Rewizyjnej określa regulamin przez nią uchwalony.


Rozdział V
Majątek i fundusze
§27.
Majątek Klubu składa się z:
1. Opłat Członkowskich wnoszonych przez każdego członka raz na rok;
2. innych opłat wprowadzonych przez Zarząd;
3. z realizacji celów statutowych;
4. z dochodów z majątku;
5. z ofiarności publicznej.
§28.
Wysokość składek ustalana jest przez Zarząd Klubu.
§29.
Do nabywania, zbywania i obciążania majątku oraz dysponowania środkami Klubu upoważniony jest Zarząd.
§30.
Dla ważności oświadczeń w sprawach majątkowych Klubu wymagane są podpisy dwóch osób: prezesa i członka Zarządu, a w razie jego nieobecności wiceprezesa i członka Zarządu.
marces 10:09:10
Rozdział VI
Zmiany Statutu
§31.
Zmiany Statutu Klubu mogą nastąpić na mocy uchwały Walnego Zgromadzenia, podjętej większością 2/3 głosów, przy obecności co najmniej połowy uprawnionych do głosowania.


Rozdział VII
Rozwiązanie Klubu
§32.
Rozwiązanie Klubu może nastąpić na mocy uchwały Walnego Zgromadzenia, podjętej większością 2/3 głosów, przy obecności co najmniej połowy uprawnionych do głosowania.
§33.
Uchwalając rozwiązanie Stowarzyszenia, Walne Zgromadzenie powołuje Komisję Likwidacyjną a także wskazuje fundacje i stowarzyszenia nie nastawione na zysk o celach możliwie najbliższych celom, powstania Stowarzyszenia, na których rzecz przejdzie majątek Stowarzyszenia po zaspokojeniu jego zobowiązań.



Tak to mniej więcej wygląda.
1) Potrzebujemy przynajmniej 12 osób które założą stowarzyszenie
2) Są opłaty członkowskie ( i tutaj nie wiem ile właśnie)


Proszę o uwagi i spostrzeżenia.
Ostatnio zmieniony przez west 7 Październik 2009, 18:11, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
 PiotrK65
i Beatka na zawsze



Informacje
pomorskie

Pomógł: 9 razy
Wiek: 58
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 386
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 10 Lipiec 2009, 14:35   

Na pewno założenie stowarzyszenia ma swoje dobre strony... Dobre wyszczególnione są w poście powyżej. Ja może skupię się na tych minusowych (wg mnie):
- osoby w zarządzie powinny dysponować dużą ilością czasu, żeby ogarnąć wszystkie sprawy związane z Klubem (nie wyobrażam sobie, aby mogły to robić osoby, które dodatkowo pracują)
- płacenie składek... a co za tym idzie - biurokracja (sprawozdania, rozliczanie się poniesionych kosztów), a co za tym idzie, jeśli chodzi o pieniądze to w polskiej mentalności istnieje takie przekonanie, że są jakieś "kanty". Np. fajnie jest w Klubie, ale skąd przykładowo "skarbnik" wziął kasę na nowe opony...

Moim zdaniem dobrze jest jak jest, ale to jest tylko moje zdanie... zobaczymy jak wypowiedzą się inni użytkownicy forum.
Ostatnio zmieniony przez PiotrK65 11 Lipiec 2009, 08:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
 marces
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 11 Lipiec 2009, 07:22   

Ja powiem tak dla mnie niezły pomysł . będziemy mogli robić imprezy typu vwmania , napewno nie tak wielkie na poczatku ale z czasem może się to rozrośnie , można legalnie robić zloty które wyglądały by troche bardziej profesjonalnie i bardziej pokazowo. Jest mnustwo możliwości ale trzebą płacić składki niestety nie udało mi się dowiedzieć jak wysokie... No i 12 osób zarządu muszą ogarniać całe sprawy klubu.
 
     
 Nadhira



Informacje
dolnoslaskie

LPG: Nie
Imię: Gosia
Pomogła: 3 razy
Wiek: 40
Dołączyła: 25 Maj 2009
Posty: 163
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11 Lipiec 2009, 08:27   
   Moje auto: Opel Corsa 1.7 DTI


Moim skromnym zdaniem pomysł super :) Co do składek - myślę, że można by wynegocjować jej wysokość tak, żeby zdecydowana większość była zadowolona.
Pytanie tylko czy uda się zebrać 12 osób....
 
 
     
 82yeti



Informacje
LPG: Nie
Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 67
Skąd: Janowiec Wlkp.
Wysłany: 11 Lipiec 2009, 08:36   

Myślę,że to wypali. :hyhy: Na pewno pojawią się głosy typu "KTOŚ CHCE NA TYM ZAROBIĆ",ale niestety to jest poważne przedsięwzięcie. Jestem za. :ok:
 
 
     
 west
Zasłużeni
widoczni.org



Informacje
wielkopolskie

LPG: Nie
Imię: Bartek
Pomógł: 43 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 1485
Skąd: Księstwo Poznańskie
Wysłany: 11 Lipiec 2009, 21:36   
   Moje auto: Porshe 911


ankieta dodana
 
     
 H5n1



Informacje
pomorskie

Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 51
Skąd: Sorkwity\Gdańsk
Wysłany: 12 Lipiec 2009, 09:10   Legalizacja, Stowarzyszenie FKC

Jak dla mnie pomysł bardzo dobry, z tym że trzeba to przemyśleć w gronie osób zainteresowanych, dopracować najmniejsze szczegóły tak żeby potem nie było zaskoczenia że jest inaczej niż miało być.
Popieram:)
Pozdro
 
 
     
 west
Zasłużeni
widoczni.org



Informacje
wielkopolskie

LPG: Nie
Imię: Bartek
Pomógł: 43 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 1485
Skąd: Księstwo Poznańskie
Wysłany: 12 Lipiec 2009, 09:35   
   Moje auto: Porshe 911


Jeżeli chodzi i władze, odbywało by się to tak, że dział jest zamknięty dla członków władz, stają się jawne dane personalne dla zarządu, tj, Prezes, wice, skarbnik itp, wymyśliło by się jakieś lojalki, zobowiązania otwartą listę składek, i saldo konta klubowego! co miesięczne sprawozdania i o kasę nie ma się bo bać! ja jestem jak najbardziej za! Składki by szły nie tylko na utrzymanie stowarzyszenia ale także na nagrody i organizacje zlotów z prawdziwego zdarzenia (tory itp)
 
     
 marces
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 12 Lipiec 2009, 10:04   

Dokładnie West dobrze prawi ! Tylko czy zbierzemy te 12 osób które będą chciały płacić składki , a też wydaje mi się że nie będą to jakieś duże sumy i dwa że to się płaci raz na rok ... A co miesiąc można sprawdzać stan konta. No i taki tor w Borsku jak miał być teraz , ale że trzeba zapłacić, to byśmy mieli.
 
     
 Finos
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 12 Lipiec 2009, 11:03   

Z jednej strony legalizacja jest dobrym pomysłem, ale niestety wiąże się to z moim zdaniem straszna biurokracją, musiały by znaleźć sie osoby które poświęcały by trochę swojego prywatnego czasu. Odnośnie składek - nawet jak będą niewysokie to wiadomo jak u nas jest, bardzo często liczy sie każdy grosz, szczególnie ze nie ma sie co oszukiwać - Corsa jest samochodem dla ludzi mnie zamożnych. Podchodze sceptycznie do tego bo nie wiem czy znajdą sie osoby które tak naprawdę się tym zajmą.
 
     
 mkass



Informacje
opolskie

LPG: Nie
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 146
Skąd: Zawadzkie
Wysłany: 18 Lipiec 2009, 16:05   

Witam! Pomimo że jestem nowym klubowiczem to podoba mi się pomysł zalegalizowania organizacji i jestem w 100% ZA!!! Co do składek to jeśli chodzi o prawo organizacyjne to z tego co pamiętam najniższa składka roczna nie może być mniejsza od 3 godzin przepracowanych w stawce średniej krajowej która wynosi teraz ok 5 zł/h. Jeśli będą jakieś pytania to proszę o wysyłanie PW ponieważ moją siostra jest prawnikiem i od niej mogę zaczerpnąć szereg informacji dotyczących wpisu do rejestru sądowego i tym podobne sprawy
 
 
     
 marces
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 19 Lipiec 2009, 10:25   

Kurde no to mamy dobrą pomoc , tylko niewiadomo czy się na to zdecydujemy z powodu takiego że nawet można spojrzeć na liczbę głosów w tym temacie niejest tego zbyt wiele... A podobno im więcej ludzi tym mniejsze składki , niewiem kolego jak możesz to dowiedz się coś więcej !? pozdrawiam
 
     
 mkass



Informacje
opolskie

LPG: Nie
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 146
Skąd: Zawadzkie
Wysłany: 21 Lipiec 2009, 13:25   

Rozmawiałem z siostrą i nie ma co do wysokości składek jakiegoś określonego przepisu ale tak jak pisałem wcześnie składka roczna nie może być mniejsza niż suma z przepracowanych 3 godzin w średniej krajowej czyli rocznie składka członkowska musiałaby wynosić jakieś 15 zł biorąc pod uwagę że FKC będzie zarejestrowane jako stowarzyszenie!! :)
 
 
     
 Nadhira



Informacje
dolnoslaskie

LPG: Nie
Imię: Gosia
Pomogła: 3 razy
Wiek: 40
Dołączyła: 25 Maj 2009
Posty: 163
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21 Lipiec 2009, 13:27   
   Moje auto: Opel Corsa 1.7 DTI


tak, tylko że przy tych 15 zł rocznie od członka, to wyszłaby śmieszna suma, i generalnie klubu na nic nie byłoby stać. Zastanawiam się jak by było z pozyskaniem sponsorów, bo myślę, że przy składce np. 100 zł od członka rocznie plus sponsorzy, to byłoby już całkiem sensownie :)

proponuje zrobić sondę ilu z nas byłoby skłonnych płacic taką składkę.
 
 
     
 mkass



Informacje
opolskie

LPG: Nie
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 146
Skąd: Zawadzkie
Wysłany: 21 Lipiec 2009, 15:30   

Ja napisałem tylko że składka nie może być mniejsza niż 15 zł ale żeby klub funkcjonował bez problemów to powinna być większa tak jak Nadhira mówi minimum 100zł rocznie, ta sonda to też niezła rzecz bo jedni powiedzą ok a inni że za dużo!!!
 
 
     
 marces
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 21 Lipiec 2009, 20:21   

Ja jestem za 100zł rocznie nie robi , a można coś zrobić :) Sponsorzy myśle że to niejest jakiś wielki problem , powysyłać pare interesujących maili i napewno ktoś się znajdzie ! Już sponsorów szykałem pare razy ;p

Jak dla mnie można by zaczynać robić zapisy do 12stki "szefostwa" jak uzbiera sie 12 osób to puzniej zrobić liste klubowiczy którzy będą placić składki zapewne z czasem coraz więcej by ich było.
 
     
 mauro



Informacje
lodzkie

LPG: Nie
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 356
Skąd: Łódź
Wysłany: 23 Lipiec 2009, 14:23   
   Moje auto: Bagażnik Flex Fix


Ja jestem całkowicie za! Lubie zloty i inne tego typu imprezy, jak miałem Astrę 1,4 92' to też się w to bawiłem i 100 zł rocznie, no nie żartujmy to tylko 8 zł z groszami miesięcznie, chyba każdy znajdzie takie drobne, a kożyści mogą być super.
 
 
     
 west
Zasłużeni
widoczni.org



Informacje
wielkopolskie

LPG: Nie
Imię: Bartek
Pomógł: 43 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 1485
Skąd: Księstwo Poznańskie
Wysłany: 28 Lipiec 2009, 07:04   
   Moje auto: Porshe 911


http://wydawnictwa.ngo.pl.../jakZalStow.pdf

kto to ogarnie i zrobi krótkie streszczenie?

ps: może porostu poszukać jakiegoś radcy prawnego który się wypowie? ale to też są koszta!

z tego co przeczytałem! założenie stowarzyszenia to koszt 1500zł! i musi być minimum 15 osób
 
     
 Nadhira



Informacje
dolnoslaskie

LPG: Nie
Imię: Gosia
Pomogła: 3 razy
Wiek: 40
Dołączyła: 25 Maj 2009
Posty: 163
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28 Lipiec 2009, 07:17   
   Moje auto: Opel Corsa 1.7 DTI


West, zrobię z tego notatkę :) już się za to biorę :)
 
 
     
 mauro



Informacje
lodzkie

LPG: Nie
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 356
Skąd: Łódź
Wysłany: 28 Lipiec 2009, 07:32   
   Moje auto: Bagażnik Flex Fix


http://www.maszprawo.eu/ tu są darmowe porady prawne, odezwijcie się do nich i wszystkiego się dowiecie na temat stowarzyszeń.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Strona 1 z 2 
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Witamy w klubie! » Klubowe wiadomości » Nasza działalność » Legalizacja, Stowarzyszenie FKC
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group    Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.