JAKI NAJLEPSZY SILNIK DO SEKWENCJI STAG200 W CORSIE B
Autor Wiadomość
 Mazi71
[Usunięty]

Informacje
  Wysłany: 6 Lipiec 2009, 02:44   JAKI NAJLEPSZY SILNIK DO SEKWENCJI STAG200 W CORSIE B

witam Was wszystkich

pisze z takim pytaniem ponieważ starałem się znaleźć coś na ten temat za pomocą search'a ale niestety nie znalazłem wiec piszę do Was otóż zamierzam kupić Corse B ponieważ doszedłem do wnioski ze w tej cenie jest to najlepsze auto do kupna , nie psuje się tak i jest tanie w użytkowaniu.

teraz opisze o co mi chodzi :) prawdopodobnie z nowo kupionego BMW 328i będę wyciagać instalacje lpg stag 200 , jest to sekwencja , nie znam się za bardzo na gazie , a z racji mojego zawodu , Beemką nie dojade do mojego miejsca pracy(za niska) a ze dużo km robię to potrzeba mi taniego auta które zrobi ok 40 tys km rocznie bez stękania :) i pytanie , która Corsa B jesli chodzi o silnik najlepiej zniesie ta instalacje ? (pomijamy kwestie dobrego gazownika itd :) ) po prostu chodzi mi o silnik , czy będą lepsze te 16v do sekwencji czy 8v . czytałem ze najlepsze do LPG sa 1,4 8v na monowtrysku one maja 60 km ? ale z tego co czytałem to głównie do instalacji 2 generacji są one "dopasowywane" (wybaczcie mi tez ze tak pisze ogólnikowo ale jeśli chodzi o Corse to tez niezbyt kumaty jestem ale obiecuje się poprawić i jak najszybciej douczyć).

mam nadzieje ze w miarę czytelnie opisałem mój problem i mam nadzieje ze mi pomożecie na co bardzo liczę .

pozdrawiam Mazi

[ Dodano: 6 Lipiec 2009, 20:57 ]
nikt nic nie wie ? :(

[ Dodano: 13 Lipiec 2009, 01:49 ]
czy nikt na prawdę nie wie jak mi pomóc? czy może jakoś nie jasno opisałem swój problem ?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu  
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Techniczny » Instalacje paliwowe » Instalacje LPG » JAKI NAJLEPSZY SILNIK DO SEKWENCJI STAG200 W CORSIE B
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów