Wysłany: 19 Maj 2009, 12:52 Planowany zakup Corsy C
Witam;
Kilka dni temu planowałem zakupić opla astre II ale po głębszym zastanowieniu postanowiłem, że jednak kupie corse C 2002-2004 rok - z przebiegiem poniżej 100 tysięcy jeżeli uda się trafić. Budżet ok 15k.
Postanowiłem również, że będzie to diesel. Nie musze mieć rajdówki ale chce żeby autem wykonywło się bezpiecznie manewry wyprzedzania (nie tylko malucha ).
Jakie więc najbardziej ekonomiczne i nie awaryjne silniki polecacie?
Na co powinienem zwrócić uwagę przy kupnie auta? Nie chciał bym trafić na auto jeżdzące w firmie albo co gorzej jako L
Przedewszystki najlepszy diesel to dti , cdti ma pompowtryskiwacze ( droższy w eksploatacji).
Za 15 tysiecy nie ma szans na kupno corsy c diesla poniżej 100.000 przebiegu.
Polecałbym benzyne 1,2 16v 75 koni i małe spalanie.
superges [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 19 Maj 2009, 13:51
Powiedzmy że jestem wstanie zwiększyć budżet do 17-18
O ile droższe w eksploatacji jest CDTi? Czy ma bardziej awaryjne silniki?
Cdti jest bardziej wrażliwy na gorszej jakości paliwo, do tego części są droższe.
Jeżeli kupisz z udokumentowanym przebiegiem i pojedziesz na serwis i wszystko będzie ok możesz spokojnie brać.
Gdy nie jesteś pewien kup DTI - dobry silnik i nawet na oleju Kujawskim pojedzie:P
Ja swojej corsy szukałem pół roku .
Pojechałem z komputerem i z 2 mechanikami :P
superges [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 19 Maj 2009, 15:30
Przeglądając allegro dochodzę do przekonania, że ja też będę tyle szukał :P aż pewnie uskładam większy budżet i kupie coś z rocznika 2005 . Czujnik lakieru już zakupiłem
Mam kolegę, który miał praktyki w oplu. Więc z nim pojeżdżę oglądać. Mówi, że diesel z 70k przebiegu to jeszcze niedotarty silnik, więc kiedy się dociera?
Mam jeszcze jeden dylemat, czy lepiej kupić rocznik 2002 z mniejszym przebiegiem czy z 2004r z większym. Trzeba wziąć poprawkę, że w 2003r corsa została poprawiona i że modele z 2002 będą miały bardziej wyeksploatowane pozostałe części.
W ogóle DTI nie widze na allegro. Czy te silniki były tam jeszcze montowane? Bo to chyba to chyba starszy silnik.
Blade1984 napisał/a:
Cdti jest bardziej wrażliwy na gorszej jakości paliwo, do tego części są droższe.
Jeżeli kupisz z udokumentowanym przebiegiem i pojedziesz na serwis i wszystko będzie ok możesz spokojnie brać.
Gdy nie jesteś pewien kup DTI - dobry silnik i nawet na oleju Kujawskim pojedzie:P
Ja swojej corsy szukałem pół roku .
Pojechałem z komputerem i z 2 mechanikami :P
No to jest fajny silnik i pewnie auto idzie jak armata.
Pytanie czy warto brać auto sprowadzane? Boje się, że liczniki kręcone są dwukrotnie. W Niemczech i Polsce. Jakie są Wasze doświadczenia w tym temacie?
Abstrahując od tego, że w woj.śląskim nie ma ani jednego takiego modelu na sprzedaż.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez west 20 Maj 2009, 09:55, w całości zmieniany 1 raz
Skubik [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 21 Maj 2009, 08:35
Hehe no trzeba pojeździć i poszukać, ja za swoją corsą jechałem 300 km.
Ja kupiłem sprowadzony do opłat...
Stan rzeczy mówiący o przebiegu (mieszki, kierownica, pedały itd.) były zużyte w takim stopniu w jakim był przebieg ( 70500km).
Bardziej patrz na zużycie elementów niż na licznik.
Pamiętaj im więcej kasy wyłożysz przy zakupie tym mniej będziesz w samochód wkładał kasy.
LPG: Nie
Imię: Gosia Pomogła: 3 razy Wiek: 40 Dołączyła: 25 Maj 2009 Posty: 163 Skąd: Wrocław
Wysłany: 25 Maj 2009, 10:33
Moje auto: Opel Corsa 1.7 DTI
Ja swoją corsę kupiłam na full spontanie
w pierwszej wersji miałam kupić Renault Clio 1.5 dci
ale po przejechaniu po kilku auto komisach byłam strasznie zdegustowana i nagle moim oczom okazała sie śliczna czerwoniutka corsa c 1.7 dti 75 KM i od razu wiedziałam ze będzie moja
Zakup samochodu ogólnie zajął mi hmmm 4 dni
może miałam szczęście
Ostatnio zmieniony przez west 25 Maj 2009, 10:34, w całości zmieniany 1 raz
superges [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 25 Maj 2009, 13:48
A czy do Corsy C pasują opony 14' 185x60 ? I czy nie zwiększą one spalanie auta?
Pozdrawiam
bfc [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 25 Maj 2009, 20:39
A ja polecam silnik 1.3 CDTI. Jak narazie bezawaryjny, opłaty małe, spalanie z klimą wkoło komina 4,5 litra na trasie bez klimy bez problemu mieści się w 3,7 litra na 100 km. samochód bardzo zrywny i dynamiczny bez problemu daje rade wectrze b 2.0 16v :P. Polecam bardzo gorąco
LPG: Nie
Imię: Bartek Pomógł: 43 razy Wiek: 41 Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 1485 Skąd: Księstwo Poznańskie
Wysłany: 25 Maj 2009, 20:44
Moje auto: Porshe 911
bfc napisał/a:
A ja polecam silnik 1.3 CDTI. Jak narazie bezawaryjny, opłaty małe, spalanie z klimą wkoło komina 4,5 litra na trasie bez klimy bez problemu mieści się w 3,7 litra na 100 km. samochód bardzo zrywny i dynamiczny bez problemu daje rade wectrze b 2.0 16v :P. Polecam bardzo gorąco
a Vectra ma wszystkie konie żywe czy połowa zdechła?
Co mnie dziwi to to, że nie ma zagłówków, siedzenia nie wyglądają jak z auto po liftingu i na zdjęciu z komory silnika jest jakiś przedziwny żółty kolor. Spawy? smar? rdza?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum