Przesunięty przez: Kaszubski
6 Lipiec 2016, 14:57
Radio i zakłócenia o włączeniu zapłonu - corsa B
Autor Wiadomość
 pafnucy
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 12 Czerwiec 2009, 22:26   Radio i zakłócenia o włączeniu zapłonu - corsa B

Jako że jestem nowy witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Posiadam corsinkę od niedawna i właśnie wymieniłem radio z Blaupunkta na Pioneera. Problem jak w temacie: radyjko gra cudnie dopóki nie włączę zapłonu. Wtedy słyszę szumy. Dodam, że CD gra w porządku bez względu na to czy zapłon jest włączony czy nie.

Przestudiowałem cały temat Elektryka i nie znalazłem podobnego wątku toteż zakładam nowy. Nadmienię też, że jestem laikiem samochodowym (corsa to mój pierwszy) więc proszę o wyrozumiałość.

Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.

Pozdrawiam
 
     
 Finos
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 12 Czerwiec 2009, 22:37   

Zakłócenia tego typu powodowane są przez szczotki alternatora. Powinno pomóc zastosowanie filtru przeciwzakłóceniowego - można go tanio kupić w większości sklepów z elektroniką i car-audio.
 
     
 pafnucy
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 14 Czerwiec 2009, 14:44   

Dziękuję za podpowiedź. Zbadam temat i napiszę czy pomogło czy nie.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu  
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Corsa B - strona techniczna - Pytania i odpowiedzi » Problematyka - Corsa B » Układ elektryczny, zapłon » Radio i zakłócenia o włączeniu zapłonu - corsa B
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group    Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.