Przesunięty przez: Kaszubski
20 Marzec 2016, 00:16
Kierownica corsa B - zmiana
Autor Wiadomość
 Fazi


Informacje
Wiek: 35
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 16
Skąd: Gniezno
Wysłany: 28 Maj 2009, 23:42   Kierownica corsa B - zmiana

Witam , w swojej corsie posiadam standardową kierownicę 2-ramienną.
Chciał bym zmienić ją na kierownicę 3-ramienną z corsy b lub astry2 (są takie same) i moje pytanie jest następujące , czy kierownica ta będzie pasować w miejsce seryjnej i czy taśma od klaksonu będzie miała te sama kostkę ?? Jestem w tych sprawach zielony i proszę o w miarę szczegółową odpowiedz. Pozdrawiam.
 
 
     
 pico8
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 29 Maj 2009, 01:50   

Kiedys taka operacje robilem w astrze. Zakladalem do niej kierke z vectry i pasowala bez problemu. Tasma ma te same wtyki i wieloklin tez ten sam.
Przypuszczam ze bedzie ci pasowac :)
 
     
 Fazi


Informacje
Wiek: 35
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 16
Skąd: Gniezno
Wysłany: 29 Maj 2009, 08:22   

Wielkie dzięki , teraz tylko poszukać czegoś na necie w dobrym stanie i w dobrej cenie , a zdarzały się takie , a nie chciałem kupować bo nie wiedziałem czy spasuje. Dzięki Pozdrawiam !

A pozwolę sobie jeszcze spytać o jedną rzecz , a nie chce zakładać kolejnego tematu , chodzi mi o wspomaganie kierownicy . W swojej corsie nie posiadam wspomagania a chciał bym założyć. Widziałem kiedyś na aukcjach że ktoś wystawił wspomaganie do corsy b elektryczne z jakimś tam systemem . Wygląda tak jak by miał ten zespół być zamontowany między kołem kierownicy a krzyżakiem przed ścianą grodziową. Ma silniczek i jakąś skrzyneczkę i wiązkę przewodów. I teraz zastanawia mnie jedno , czy bym to mógł zamontować u siebie i pod co bym musiał się podpiąć ?? Czy by to działało poprawnie ? Ma ktoś tak lub miał z tym styczność ?? Mile widziana odpowiedz =]
 
 
     
 Finos
[Usunięty]

Informacje
Wysłany: 29 Maj 2009, 15:12   

Odnośnie wspomagania: opcja SZUKAJ na forum! I napisz wtedy pytanie w odpowiednim temacie (który juz jest).