LPG: Tak
Imię: Bartek Pomógł: 3 razy Wiek: 34 Dołączył: 24 Lip 2008 Posty: 92 Skąd: Mierzejewo k/Leszna
Wysłany: 19 Maj 2009, 18:10 Corsa C Silnik - Problem Moje auto: Astra H 1.7 CDTI
Witam mam problem z silnikiem auto:
OPEL CORSA C
silnik: 1.0 12V + LPG
Rocznik 2002
Mój problem polega na tym że podczas jazdy gdy silnik już się rozgrzeje to szarpie mi samochodem. Jazda wtedy jest praktycznie nie możliwa. Silnik brzmi tak jakby jeden cylinder w ogóle nie pracował(BRAK MU MOCY). Jest wtedy nawet problem z ruszeniem.Kiedy się zatrzymię i zgaszę silnik i po chwili go odpalę to wszystko wraca do normy. Kiedyś to mi nie przeszkadzało bo zdarzało się rzadko ale teraz robi to codziennie. Zmieniłem już 2 tygodnie temu świece ale to nic nie dało.
Moje zapytanie jest takie: CO MOŻE BYĆ POPSUTE:?: :?:
Czekam na wasze odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony przez barmar 7 Styczeń 2011, 19:05, w całości zmieniany 1 raz
Jak masz gaz i zmienisz przewody to się nic nie stanie.
Ale według mnie to na benzynie lepiej by ci niż na gazie chodził, bo zasilanie gazem jest bardziej zależne od sprawnych przewodów.
A kiedy zmieniałeś przewody?
Rok to długo jak na przewody WN i świece wymień je na nowe.
Jeśli chcesz podam ci oznaczenie czyli ciepłotę właściwych świec dla twego silnika.
Sprawdził bym też przepływkę tak jak mówi prezes, uszkodzona daje podobne objawy, bo ECU nie wie ile zassano powietrza względem paliwa i nie wie ile podlać na wtryskiwacz.Moze przelewać lub nie dawać FUEL-u tyle ile trzeba ...skład mieszanki moze być nie właściwy a nawet jest nie właściwy, co może doprowadzić do wypalenia dziury w tłokach itp.
Przepływka będzie na rurze od filtra powietrza.
świece wymieniłem miesiąc temu i dalej dzieje się tak samo. Jestem w tym tygodniu umówiony z znajomym mechanikiem. Zobaczymy co on powie jak podłączy Corsinkę pod kompa :hyhy:
Asija [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 2 Czerwiec 2009, 14:25
A ja mam inne pytanie, czy te Corsy C z silnikiem 1.0 tak glosna chodza? bo kazdy znajomy sie mnie pyta czy mam ja w dieslu :P
poza tym stuka mi coś przy przednim kole na nierownosciach, maglownica? mechanik powiedzial ze nic tam zlego nie widzi...
i problem się rozwiązał :hurra: okazało się że ani świece ani przepływomierz nie były winne. Wykazało mi błąd nierównej pracy 2 cylindra. Po wyjęciu cewki zapłonowej okazało się że ta od środkowego cylindra jest pęknięta :rotfl: Przez to iskra zamiast iść na świece szła na blok silnika i dlatego szarpał i silnik nie równo pracował.
Dzięki za waszą pomoc :padam: Dzięki wam wiem coraz więcej o tym autku :super:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum