Po wymianie uszczelki pod głowica pali mi się pomarańczowa kontrolka, ( silnik i błyskawica w środku ).obrazek poniżej. Pali się bez przerwy. Silnik pracuje równomiernie .Spalanie tez w normie. Wszystko OK, ale kontrolka się pali.
Obecnie mieszkam w Norwegii wiec nie mam możliwości taniego sprawdzenia tego problemu poprzez podłączenie Corsy do komputera w serwisie Opla.
Nie jestem fachowcem w dziedzinie silników
Za zabieg wymiany uszczelki zapłaciłem 2700zł
Niedługa jadę moim Corsiakem do PL i boje sie awarii na trasie ( ok 900km bez przrwy )
Mam Corse B 1,2 8v '96r. 3 drzwiowa Model Atlanta
Kolejne pytania mniej wazne
Czym sie różni model Atlanta od innych modeli Corsy
Jaki mam siknik ( chodzi mi o oznaczenie. typu X14SZ , C12NZ , itp)
THX 4 all
Ostatnio zmieniony przez MarcinQba 29 Kwiecień 2009, 22:04, w całości zmieniany 1 raz
Opel Corsa 1.2i, z katalizatorem X12SZ 1993-1996 GM-Multec CFI
Opel Corsa 1.2i, z katalizatorem C12NZ 1990-1994 GM-Multec CFI
Opel Corsa-B oraz Combo 1.2i C12NZ Od 1993 GM-Multec CFI
Opel Corsa-B 1.2i E-Drive X12SZ Od 1993 GM Multec ZE CFI
Opel Corsa 1.4i, z katalizatorem C14NZ 1990-1993 GM-Multec CFI
Opel Corsa-B 1.4i oraz Van C14NZ Od 1993 GM Multec ZE CFI
Opel Corsa 1.4i, z katalizatorem C14SE 1993-1994 GM-Multec MPI
Opel Corsa-B 1.4i oraz Van C14NZ 1993-1996 GM-Multec CFI
Opel Corsa-B 1.4i 16V X14XE Od 1995 GM-Multec XS
Opel Corsa-B oraz Combo 1.4i X14SZ Od 1996 GM-Multec CFI
Opel Corsa 1.4i, z katalizatorem C14SE 1992-1993 GM-Multec MPI
Opel Corsa 1.6i, z katalizatorem C16NZ 1990-1992 GM-Multec CFI
Opel Corsa 1.6i, z katalizatorem C16SE 1992-1993 GM-Multec MPI
Opel Corsa 1.6i, z katalizatorem C16SE 1993-1994 GM-Multec MPI
Opel Corsa-A 1.6i SPI, z katalizatorem C16NZ 1988-1991 GM-Multec ZE CFI
Opel Corsa-B 1.6 GSi C16XE 1993-1995 GM-Multec MPI
Opel Corsa 1.6 MPI, z katalizatorem C16SEI 1990-1992 Bosh Motronic 1.5
Opel Corsa-B 1.6i X16XE Od 1995 GM-Multec XS
na forum masz opis! następny raz użyj funkcji szukaj!
Pozdrawiam i życzę spokojnego powrotu na landy PL.
nie wiem kolego czy ta kontrolka pomarańczowa jest uniwersalana od wszystkiego czy co... ale u mnie po dorobieniu kluczyka do stacyjki w złym miejscu był umieszczony chip od immobilaisera i nie mogło zczytać sygnału, w takim wypadku kontrolka ta po przekręceniu kluczyka zaczynała migać, silnik kręcił ale ni jasny $%& nie odpalała... a znów u kumpla w astrze pali sie ona na okrągło... jezdzi z tym już 4 lata odkąd ja sprowadził i nic złego sie nie dzieje..
LPG: Tak
Imię: Krzysiek Pomógł: 12 razy Wiek: 42 Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 431 Skąd: Mikołów
Wysłany: 3 Maj 2009, 19:55
Moje auto: VW Golf 4
z telerankiem znaczy się z telemarkiem :rotfl: :krzeslem: :krzeslem:
MarcinQba [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 4 Maj 2009, 12:25
Dobra Dziekówa wielka za rady
Myślę ze tyle pojeździłem na zapalonej kontrolce bez problemów to możne zakulam się jokś do PL bez problemu A jak nie to odkręcę blachy i fura w rów niech się drogowcy martwią
Co do Kontrolki to pewnie rzeczywiście będę musiał Chuck'a Norris'a poprosić żeby ja zgasił
Dzięki wszystkim !! :piwo:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum