Dołączam sie do pytania Spidana - w jaki celu PSP? Bo chyba nie do grania (chyba nie do zrealizowania - trzeba by wyprowadzić całe sterowanie na zewnątrz PSP) a jeśli chcesz podłączyć go tylko dla bajeru lub do oglądania filmów to lepiej zainwestuj sobie w radio z wyświetlaczem - szkoda PSP marnować na to.
Ostatnio zmieniony przez Finos 29 Czerwiec 2009, 17:46, w całości zmieniany 1 raz
MariuszPrusia [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 29 Czerwiec 2009, 17:42
No same LCD tez można kupić powiedzmy 7" i radio które ma kodeki i DVD ale nie ma wyświetlacza, takie radyjka mają wyjścia właśnie do takich wyświetlaczy :cwaniak:
marces [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 29 Czerwiec 2009, 21:55
No musze przyznać jestem pod wrażeniem , dobra robota i ostre plany oby doszły do skutku i jak zawsze do przodu.
Generalnie super zderzak przedni też taki chciałem na początku ale wyszło inaczej.
No oto obiecane fotki na nowych felgach i ogumieniu, sory za jakosc ale robione e51 bo nie mialem czasu na zabranie aparatu, praca dziewczyna itp... hehe ;]
Wkrótce dorzuce wiecej zdjec ;]
W odpowiedzi na Wasze pytania dlaczego psp. Otóż PSP kupiłem ze względu na gry i zastosowanie. Zamiast tida będzie stacja dokująca i ładująca psp... Ze względu iż mam dziewczyne chcę to zrobic dla niej z wiadomych względów aby nie patrzyła na drogę ;]... wiece czasem dziewczyny sie nudza jazda wiec troche rozrywki sie przyda... PSP nie bedzie mocowane na stałe oczywscie ;]... a pozatym zobaczymy jak mi te plany wyjdą ;]
Narazie dzis czekam na pokrowce z eko skóry w beżowym kolorku i zawieszenie gwintowane FK na tył ponieważ wiadomo jak mam 15 i siądą dwie lub trzy osoby to pewnie bedzie obcierac chociaz jeszcze tego nie testowałem ;]
[ Dodano: 30 Czerwiec 2009, 10:16 ]
No i właśnie przed chwilą zadzwonił do mnie kurier i moim oczom ukazał się wspaniały widok:
No i dzis po pracy kolo 17 jade do dziewczyny i bede przekładał amortyzatory i sprężyny o ile dopisze pogoda - oczywiscie fotorelacja bedzie zamieszczona ;]
MariuszPrusia [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 30 Czerwiec 2009, 11:25
No to powiem teraz no coment odnośnie tego felunku bo dobrałeś go idealnie i podkreśla wygląd samochodu
EDIT:
A dlaczego gwint tylko na tył :zdziwko: , chyba będziesz musiał usztywnić jeszcze przód bo się może źle prowadzić... :suchy:
Dlaczego gwint tylko na tył??
- Otóż po pierwsze fundusze ;]
- Po drugie przód już mam obniżony i zawieszenie mam sportowe firmy H&R o -35 mm i jest też sztywny
- po trzecie Tył amortyzatory mam sprawnosc ponizej 50 % a spręzyny mam seryjne, wiec dlatego wstawiam zawias na tył firmy FK którego zakupiłem za cene dwóch normalnych amortyzatorów ;]
- na koniec biorąc pod uwagę iż czasem przewoże rodziców w tyle to gwint obowiązkowo musi być aby opony nie obcierały o nadkola ;]
Dziś juz po pracy jade i wymieniam zawieche w tyle fotki wstawie wieczorem ;] oczywiscie lepszej jakosci ;]
MariuszPrusia [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 30 Czerwiec 2009, 15:25
No jak masz sztywny przód to dobrze ze tył tez ale tak szczerze powiem że tak patrząc na foty to wygląda mniej wiecej tak jak u mnie więc nie powinno jakoś specjalnie ocierać. Mnie tył zatrze tylko przy sporym załadowaniu i dużej nierówności A cały zawias mam na razie seria :zawstydzony:
No wiesz ja tył też mam serie tylko amorki mam sprawnosc ponizej 50 % wiec moze obcierac a pozatym et 35 maja moje felgi. Dlatego zamiast dac za jeden amorek okolo 100 to kupiłem gwint na tył amorki i sprężynki w cenie 190 złotych ;]
Wolalem wybrac gwint FK niz kupic dwa amory firmy monroe czy innej ;] dla mnie to sie bardziej opłacało ;] pozdrawiam
[ Dodano: 30 Czerwiec 2009, 21:55 ]
No i zawiecha założona niestety nie mogłem zrobić fotorelacji ale jutro znajda sie fotk zamontowanych amorków i sprężyn ;]
[ Dodano: 1 Lipiec 2009, 11:14 ]
No i dzis przykra niespodzianka pojechalem wywazyc przednie felgi zakupione w niedziele okazalo sie ze felga od strony kierowcy jest krzywa ... i trzeba ja oddac do prostowania... Wiec pojechalem do zakladu i powiedzieli mi ze na jeden dzien mam ja zostawic i koszt prostowania 150 złotych razem z wywazeniem, lecz minus taki ze palnikiem i lakier moze sie odbarwic. Wiec pojechalem do drugiego wulkanizatora ktorego mi polecili i gosciu wyprostowal mi felge na miejscu za 50 zlotych (stary kowal który zna budowe felgi i wie gdzie młotem przywalic ;] ) i teraz felga jest prosta i nic podczas jazdy powyzej 80 mi nie bije ... jednym slowem troche kasy poszlo ale jest ok ;]
[ Dodano: 10 Lipiec 2009, 12:59 ]
No i niestety przykra informacja mnie dzis spotkała ... jadąc po nierównościach usłyszałem stuki, pojechalem do znajomego diagnosty i okazało sie że mam pękniętą przednią belkę dolną:/... teraz musze kupić jakąś używaną i wstawić w jej miejsce u jakiegos blacharza
[ Dodano: 13 Lipiec 2009, 07:38 ]
No i witam po weekendzie. Belka przednia zespawana i wzmocniona teraz juz raczej nie pęknie ;].
A oto fotki z przebiegu pracy:
no i na koniec wszystko zakonserwowane farba antykorozyjna ;]
Po południu wstawie niespodziankę jak prezentuje sie moja Violet z beżem w środku ;]
A teraz pozostało mi dokończyć łączenie zderzaka z sierpem , tzn. już zespoiłem szpachlówką z włóknem szklanym zostaje mi nałożyć normalny szpachel i wykończyć papierem ściernym profil oraz pomalowac ;]
Fotki będą dodawane ;]
[ Dodano: 10 Lipiec 2009, 19:20 ]
A oto obiecane nowe fotki:
Oczywiście właściciel i jego Violet
Po długim czasie postanowiłem zamontować centralny zamek.
Wczoraj zabrałem się za jego montaż, siłowniki juz w drzwiach i wiązki są poprowadzone do drzwi, zostało mi jeszcze uporządkować kable aby nie były na widoku , podłączyć się pod kierunki i podpiąc pod zasilanie, oraz pociągnąć kabelek pod tylną klapę ;].
Zdjęcia wstawie może dziś wieczorem ;].
Druga kwestia to zmiana głośników przednich na odseparowany helix dark blue 62.1, niestety poprzednie jvc cs-fs6 nawalily a dokladnie wysokotonowy i nigdzie nie mieli juz tego systemu wiec zostala tylko wymiana.
Zdjęcia zamieszczę też wieczorem.
Kolejna i ostatnia kwestia to odnowienie starych felg, czas pracy okolo 2 dni, felga zeszlifowana papierem ściernym następnie nałożony podkład, pryśnięta złotym sprayem do felg i na to lakierem. Felgi użytkuje obecnie mój tata. Foto wkrótce z przed i po pracy ;]
W tym roku planuje skonczyć środek i zabrać się za silnik, a konkretnie z c14nz zrobić c14se o ile się uda bez wymiany wiązki i ECU.
marek-rz [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 11 Wrzesień 2009, 14:13
Bardzo ładna corsa , mam pytanko można prosić foto tych pokrowców?? :hyhy:
A oto nowe fotki niestety z instalacji centralnego nie mam bo musialem zrobic format telefonu ale za ta sa inne ;]
A oto zdjęcia z robienia felg.
felga po szlifie i nałożeniu podkładu
Po pomalowaniu:
I po zamontowaniu na Corsie mego taty:
Licze na komentarze ;]
W tym tygdniu zakupiłem nowe bębny i bedę przekładał i w planach wymiana szczęk na ferrodo premier ;] i podniesienie tyłu lekkie ;]
Tak te złote to 14 i miałem je od kiedy kupiłem Corse ale zmienilem na 15 a 14 odnowiłem w złoto i jeździ na nich mój tATA, ponieważ nikt nie chciał kupic ich z oponami za 400 złotych więc poświęciłem 80 złotych trochę czasu i prezentują sie jak na zdjęciach, jak tata wroci z pracy to jutro wstawie foto lepszej jakosci ;] do wiadomości sa to 14 et 33 ogumienie 165/65 michelina.
Wcześniej tata mial 13 ale leza w piwnicy ;]
A oto obiecane fotki mojej corsy i mojego taty ;] przypomnę iż tata ma 96 rok i silnik x14sz ;]
Pozdrawiam
crash [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 18 Wrzesień 2009, 07:16
... naprawde świetna corsa - ale to już wiesz. Miałbym do ciebie prośbę nie wkleiłbys zdjęcia tłumika końcowego w miejscu łączenia go z reszta wydechu, bo ja swój spawałem już 3-4 razy i za każdym razem na dziurach obija mi się o belkę. (u mnie auto względem seri jest niżej z tyłu o jakieś 3 - 4 cm , a chcem żeby siedzialo jeszcze niżej więc siłą rzeczy musze to poprawic a jak narazie to jedynie przerabianie wieszaków wydaje mi się sensowne )
No mi też obijał, łączenie mam zwykłe tzn wkładny tłumik dedykowany w rurę od tłumika środkowego i na tym mam obejmę która musi być odpowiednio odwrócona. Powód stukania może być też taki że guma na której wisi tłumik lekko się zsuneła i tak też jest u mnie ale opaską dociskową zrobiłem ogranicznik i już się nie zsuwa i jest ok a tył też mam 4 cm niżej ;]
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum