Wysłany: 23 Marzec 2009, 21:09 Co oznacza ta kontrolka Corsa C
Witam, posiadam opla corse C 1,3 cdti i kilka dni temu na desce rozdzielczej pokazała mi się kontrolka i pali się przez cały czas. Przedstawia ona samochód oraz klucz który przecina samochód w pionie. Znajduje się ona dokładnie w miejscu gdzie skierowana jest strzałka od lewego kierunkowskazu. Może wie ktoś co to oznacza. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam !
||||||||||||||||
dokładniej twórz tytuł topicu i dodawaj w jakim aucie
Ostatnio zmieniony przez dudu 23 Marzec 2009, 22:22, w całości zmieniany 2 razy
Witam, posiadam opla corse C 1,3 cdti i kilka dni temu na desce rozdzielczej pokazała mi się kontrolka i pali się przez cały czas. Przedstawia ona samochód oraz klucz który przecina samochód w pionie. Znajduje się ona dokładnie w miejscu gdzie skierowana jest strzałka od lewego kierunkowskazu. Może wie ktoś co to oznacza. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam !
||||||||||||||||
dokładniej twórz tytół topicu i dodawaj w jakim aucie
Dudu Chyba pisze się "TYTUŁ" :] a mieliśmy pisać poprawnie ehhh
||||||||||||||||||||||||
poprawione ( a swoją drogą to nie czepiaj się i pilnuj siebie)
Ostatnio zmieniony przez dudu 23 Marzec 2009, 22:24, w całości zmieniany 1 raz
według mojej mądrej książki kontrolka która ci się wyświetliła czyli samochód przekreślony kluczem oznacza układ elektroniczny silnika, układ elektroniczny skrzyni biegów, immobilizer
[ Dodano: 23 Marzec 2009, 22:32 ]
to chyba to:
JUTRO ZROBIĘ LEPSZY SKAN
Ostatnio zmieniony przez dudu 24 Marzec 2009, 21:12, w całości zmieniany 2 razy
emas66 [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 24 Marzec 2009, 11:03
Zgadza się barmar. To właśnie ta kontrolka.
[ Dodano: 24 Marzec 2009, 11:05 ]
A można ją jakoś skasować?
Fotokaczmarek [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 24 Marzec 2009, 11:33
Dudu Ja się pilnuję ale jakbym na przykład źle coś napisał odrazu bym dostał ostrzeżenie eh ta Polityka :]
Jarec122 [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 24 Marzec 2009, 14:32
kontrolka ta wskazuje na to że komputer zarejestrował błąd - jesłi się pali cały czas w trakcie jazdy oznacza że błąd jest dość istotny koniecznie trzeba się udać na zczytanie konmputera. nie polecam jeżdżenia z palącą sie taką kontrolką
LPG: Nie
Klub: Astra Club Pomógł: 17 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 511 Skąd: Ozimek / OPO
Wysłany: 24 Marzec 2009, 14:45
Moje auto: Opel Astra G
Kiedyś w naszej C palił się Czek Endżin- ojciec pojechał do Opla, powiedzieli, że nic się nie stało szczególnego- skasowali błąd i wzięli 250zł za tę usługę :wsciekly:
grest [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 24 Marzec 2009, 16:55
Ja też ostatnio byłem z podobnymi objawami w Oplu. Znajomy powiedział że jeśli chodzi o samochód z kluczem to był problem z sondą lambda a silnik to czujnik położenia przepustnicy (nie małe koszty do Corsy C). Sondę wymieniłem i świecił nadal silniczek. Mechanik kazał jeździć i patrzeć co się będzie działo, żeby się nie martwić bo puki świeci się kontrolka pomarańczowa to tylko oznacza, że coś się zaczyna dziać. Lepiej pojechać na serwis i sprawdzić bo może to być początek czegoś gorszego i lepiej usunąć usterkę na pniu niż czekać gorszego. Poszukaj po znajomych mechanikach kto ma komputer i niech Ci sprawdzi jaki błąd wyrzuci i będziesz przynajmniej coś wiedział a nie się zamartwiał.
Oto wszystko co mam na temat tej kontrolki w mojej Instrukcji użytkownika
|||||||||
zmieniłem na miniaturki
Ostatnio zmieniony przez dudu 25 Marzec 2009, 12:16, w całości zmieniany 1 raz
Jarec122 [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 25 Marzec 2009, 08:32
Jeśli chodzi o opisy książkowe zapalających się ikonek to nie do końca tak jest, bo u mnie ten samochodzik z kluczem się zapalił i jak zczytalem błąd to okazało, się że błąd dotyczył włącznika świateł hamowania
Jancorsa1.2 [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 3 Maj 2009, 21:16
Ja jestem tu nowy, ale miałem podobny problem z tą kontrolką. Gasła mi po zapaleniu silnika a nie po paru sekundach. Znajomy mechanik powiedział mi abym odłączył akumulator na noc. Tak zrobiłem i kontrolka zaczęła mi gasnąc po kilku sekundach i dodatkowo mnie ostrzegł a bym nie zapalał od razu auta po włożeniu kluczyka, tylko czekał aż pogasną niektóre kontrolki (szczególnie ta z tematu) i wtedy odpalać, bo robią się błędy.
wujek_wilq [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 24 Czerwiec 2009, 08:12
Mam to samo , towarzyszy to pulsowaniu świateł oraz spontanicznym zakłóceniem rytmu silnika . Prawdopodobnie świeca albo regulator napięć ( 1,7 DTI ) po lekkim rozgrzaniu silnika problem znika ( 10-15 minut jazdy )
LPG: Nie Pomógł: 10 razy Dołączył: 27 Maj 2009 Posty: 433 Skąd: Białystok
Wysłany: 24 Czerwiec 2009, 10:02
ta kontrolka nie powinna się palić przy sprawnym osprzęcie silnika... trzeba jechać podłączyć samochód pod komputer i zobaczyć co to za błąd, a nie zgadywać może to może tamto, interfejs diagnostyczny można sobie bez problemu kupić ( ja tak zrobiłem 180zł na USB na COM nawet taniej, a można też sobie zrobić samemu ) jeśli ktoś nie chce płacić za usługę w oplu to trzeba poszukać warsztatu gdzie mają interfejs do opla...
wujek_wilq [Usunięty]
Informacje
Wysłany: 24 Czerwiec 2009, 10:53
Byłem wczoraj elektryk podłączał pod komputer serwisowy sprawdził wszystko powiedział że to świeca gdyby był regulator napięć walnięty to cały czas by migało i błędy by były . W corsie 1,7 DTI jest 1 świeca na każdy cylinder? Będę musiał odszukać ta spaloną i dam znać :P
[ Dodano: 28 Maj 2010, 18:09 ]
witam jesli chodzi o ta kontrolke z kluczem to miałem ten sam problem jak sie zapaliła to spadek mocy i max 120km/h zero mocy byłem w serwisie opla skasowali bład wzieli 300zł a to wyskakiwało nadal. wkońcu udałem sie do prywatnego elektromechanika bardzo dobrego który tylko przejechał się moim samochodem i juz wiedział o co kaman u mnie akurat była to pompa paliwa która na szczęście dało sie naprawic za 500zł:) <nowa 6tys>. z ta kontrolka róźnie bywa trzeba dobrego mechanika zeby odgadł co bo tak to np jak w oplu chcieli mi wymieniac wszystko po koleji czujniki wtryski pompe wydałem bym tyle na naprawe co wart jest ta corsa . mysle ze pomogłem chociaz trochę w problemie
Obydwie te kontrolki zapalają się jak się coś nie tak dzieje z autem w moim przypadku najpierw paliły się gdy był problem z pierwszą sondom po wymianie jej okazało się że no właśnie i tu fachowcy nie byli zgodni jeden twierdził że albo druga sonda albo przepływomierz powietrza nie chcąc wymieniać w ciemno pojechałem do serwisu i powiedziałem że interesuje mnie bez metod prób i błędów i zbędnych kosztów wykrycie usterki i udało się ustalili na 99% że przepływomierz powietrza dogadałem się z nimi że zakupię go w sklepie a oni mi go założą w sklepie koszt około 300zł a w ASO 800zł założenie około 30zł kontrolki zgasły problem znikł pozdro
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum