Corsa Dach, schodzący klar ? problem z lakierem na dachu
Autor Wiadomość
 pyrcipyrci


Informacje
podlaskie

LPG: Nie
Imię: Mateusz
Wiek: 27
Dołączył: 16 Lut 2020
Posty: 2
Skąd: Białystok
  Wysłany: 16 Luty 2020, 03:31   Corsa Dach, schodzący klar ? problem z lakierem na dachu
   Moje auto: Corsa C


Witam , posiadam Opla Corse 1.7 isuzu . Prawdopodobnie po przejściach, ktoś chyba próbował zamaskować historie dachu. Zamieszczę zdjęcie, nie znam się na blacharstwie ani lakiernictwie ale z tego co wyczytałem w internecie jest to problem z ,,klarem", tzn lakierem bezbarwnym , czy da się to naprawić niskim kosztem ? nie chce pakować się w większe koszta, ponieważ prawdopodobnie wyniesie to więcej niż ten samochód jest wart, a jestem zwykłym studentem. Czy postępować według poradników na youtube ? papier scierny, podkład , lakier itp ? Czy nawet nie warto się tym bawić ? Oczywiście lakier w sprayu. Czy ktoś z was miał podobne historie z lakierem na dachu ? Na masce podobnie się dzieję niestety. Jestem zielony w tym temacie , chętnie się pobawię. Tutaj zdjęcie : https://zapodaj.net/7d4d0a1814d01.jpg.html
 
     
 Kierownik79


Informacje
mazowieckie

LPG: Nie
Imię: Maciej
Dołączył: 03 Lut 2020
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 6 Marzec 2020, 15:09   
   Moje auto: Opel Corsa IV 1.4 Turbo


Źle nałożony klar, ktoś nie umiejętnie nałożył bazę, w zimie i nie odczekał wystarczająco długo na wyschnięcie bazy. Nakładając klar, klar nie związał się z lakierem i zaczął się luszczyć bo powietrze nie miało gdzie uciec w trakcie schnięcia bazy.
:powodzenia: Dać komuś żeby pomalował nałożył porządnie, albo samemu zrobić :p
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu  
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Corsa C - strona techniczna - Pytania i odpowiedzi » Problematyka - Corsa C »  Karoseria » Corsa Dach, schodzący klar ? problem z lakierem na dachu
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów