Corsa D 1.3 Cdti 90KM 2009
Autor Wiadomość
 Wwt 


Informacje
wielkopolskie

LPG: Nie
Imię: Wojtek
Dołączył: 14 Kwi 2018
Posty: 2
Skąd: Poznań
Wysłany: 14 Kwiecień 2018, 11:16   Corsa D 1.3 Cdti 90KM 2009
   Moje auto: Corsa D


Witam,

Od pol roku jestem posiadaczem Corsy D 1.3 cdti 90KM. Autem dziennie robie okolo 120km (2x60km). Od pewnego czasu po odpaleniu za samochodem pojawia sie oblok niebieskiego dymu, tylko jeden wielki oblok pozniej juz brak jakiegokolwiek kopcenia. Efekt ten pojawia sie tylko, gdy samochod nie byl uzywany przez przynajmniej kilka godzin, gdy odpale np godzine po ostatniej jezdzie nie ma tego dymu. Dodatkowo na zimnym sikniku minimalnie faluja obroty (wskazowka obrotomierza minimalnie drzy). Co moze byc tego przyczyna? Czy to zwiastun jakiejs powaznej usterki? Proszę o pomoc.

Z gory dzieki, pozdrawiam.
 
     
 MarTech 


Informacje
slaskie

LPG: Nie
Imię: Arek
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 02 Kwi 2018
Posty: 173
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 14 Kwiecień 2018, 19:49   
   Moje auto: OPEL/FORD


Zawór SCV na pompie wysokiego ciśnienia i wtryski do sprawdzenia.
 
     
 Adam10 


Informacje
pomorskie

LPG: Tak
Klub: Omega Klub
Imię: Adam
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Wrz 2017
Posty: 220
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 15 Kwiecień 2018, 12:20   
   Moje auto: Z12XEP


A nie kręci Ci też przypadkiem dłużej gdy silnik jest ciepły? ;)
 
     
 Wwt 


Informacje
wielkopolskie

LPG: Nie
Imię: Wojtek
Dołączył: 14 Kwi 2018
Posty: 2
Skąd: Poznań
Wysłany: 16 Kwiecień 2018, 07:38   
   Moje auto: Corsa D


Adam10 napisał/a:
A nie kręci Ci też przypadkiem dłużej gdy silnik jest ciepły? ;)


Nie zauwazylem by przy rozgrzanym silniku dluzej krecil. Ale dla pewnosci sprawdze to dzis.

Co jesli kreci dluzej?
 
     
 Adam10 


Informacje
pomorskie

LPG: Tak
Klub: Omega Klub
Imię: Adam
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Wrz 2017
Posty: 220
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16 Kwiecień 2018, 08:43   
   Moje auto: Z12XEP


Wwt napisał/a:
Co jesli kreci dluzej?


po prostu jest to też częsty objaw lejącego wtrysku.

Do sprawdzenia masz tak jak napisał MarTech. Wtryski i zawór. Warto sprawdzić też regulator ciśnienia na listwie CR.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu  
Forum Opel Corsa - Fan Klub
» Corsa D - strona techniczna - Pytania i odpowiedzi » Problematyka - Corsa D » Silnik i osprzęt » Corsa D 1.3 Cdti 90KM 2009
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  



   Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Sitemap

   Projekt wykonany przez Kaszubski, dla klubcorsa.pl- wszelkie prawa zastrzeżone.
   Kopiowanie postanowień graficznych i elementów ze strony bez zgody administracji- zabronione.